APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie paaseitjes? zijn die eral? lekkerrrrr bij welke winkel :p

@ hier zo lekker naar buiten geweest, tis wel echt koud zeg ze zat helemaal te verkleumen dus gauw weer naar binnen gegaan..
    nu zit ze lekker aan een broodje en een flesje.

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie
    als ze goed drinkt zal ik me geen zorgen maken als ik jou was!

tm
    hahaha idd kort maar wel leuk nachtje!

kris
    10 maanden alweer:$ nog 2 maandjes:p

nonnie
    aaahhh last van tandjes :(

eylem
    hahaha tja eigenwijs nu al :p

surf
    fijn dat hij geslapen heeft

nonnie
    paaseitjes:$ nou al haha trouwens dat verbaast me niets;) valt mee dat de pepernoten er nog niet liggen :p

nou ja zeg...gijs eet zo slecht zijn brood op het moment. hij heeft net 2 (!!!) stukjes op :( en wou ook al niet drinken. hij zal wel geen honger hebben ;) wat ik niet snap omdat hij zo actief is op het moment. zou je zeggen dat hij veel verbrand!:(
    ik geef hem wel wat vroeger de middagfles.;)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lau tegelijkertijd hahaha ! lekker even gewandeld dus(in de kou)

4. lautjuhhh

@chilleke ja inderdaad tegelijkertijd hhahaha grappig.. Ja tis zeker koud buiten brr

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Paaseitjes? Dat duurt nog eeuwen! Irem is met Pasen jarig dus kun je nagaan ;). Wel grappig dat de meeste kindjes hier weleens een verjaardag met Pasen zullen hebben! Irem is dit jaar in ieder geval op tweede paasdag jarig

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    pasen valt toch nooit eind april ? dus ik denk niet dat ik da zal hebben. ach wij hebben tenslotte altijd een feestdag :p koninginnedag :p hahaha

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@paaseitjes, bij de kruidvat een kilo voor 3,99 :D

@chilleke, ook al slecht brood eten?? zie hieronder :p

@hier, madam net een broodje maar daar had ze geen zin in 2 stukjes en een korstje toen hield het op, fruitje erbij gepakt en die ging voor de helft op... volgens mij zit mijn meisje gewoon niet zo in der hum heb ook al 2 poepbroeken gehad terwijl normaal 1x per 2 dagen.. ik gooi het toch maar op die tanden, ze scharrelt nu rond in de woonkamer als ze het zat word een klein flesje en naar bed..

8. nonnie26

hier blijkbaar ook een feestdag kwam ik van de week pas achter :) willem alexander is jarig op 27 april samen met alyss dus.. nooit bij stil gestaan maar de vlaggen hangen uit voor alyssa, justin en gijs :D

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey !
    Paaseitjes.. mmm lekker !!
    Hier zal Sanne ook wel eens met pasen jarig zijn. Ik lag met pasen dit jaar nog in het ziekenhuis met prullie... toen was ze 5 dagen oud.

Hier ook lekker naar buiten geweest, het is i.d. koud, maar wij hebben lekker een klein uurtje gewandeld. Hond ook weer even tevreden..

10. lautjuhhh

mm manlief straks ff lief aankijken of hij toevallig naar de kruidvat moet:p

@hier laetitia zit nu ff lekker voor bibaboerderij. ik heb gestofzuigd, overal ff een doekje overgehaald.
    dus nu ff zp tijd..

11. nonnie26

hier prullie zo maar naar bed brengen en dan even dweilen en keuken opruimen en ZP tijd net als lau, maar denk dat het rustig is vandaag op ZP :D

12. lautjuhhh

ja het lijkt er wel op hahaha, laetitia heeft geen zin om te slapen die stort straks wee rin rond half 3 denk ik.. haha

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Sanne zit heerlijk met haar activiti-bal te spelen.. zoo lief.. heb er even een filmpje van gemaakt.

14. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hej meiden
    ik ben werken!

miss tot vanavond!!!

15. nonnie26

@kris, aaahh lief!!!

@chilleke, werkse!

@hier, alyss op bed nu even de keuken en dan maar dweilen blleeehh heb geen zin 8)

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Zo hier ook terug van een wandelingetje langs de winkels. Inderdaad koud, maar wel lekker. Elisa was hartstikke moe, maar zit en staat nu weer in bed te spelen. Ongelooflijk...

Het lijkt wel of ze hebben afgesproken om vandaag een antibrooddag te hebben. Hier gaat brood er altijd heel goed in, maar vandaag kwam alles er ook weer uit. Even kauwen en weg ermee. En daarna wou ze niks meer hebben.

17. lautjuhhh

@ka ik denk dat jij wel eens gelijk kan hebben hier gaat het brood ook niet van harte 2 stukjes heeft ze op wouuwww

18. nonnie26

de kids zijn in staking :D

19. nonnie26

wie geeft mij een schup onder me kont want wil wel beginnen met schoonmaken maar kom nergens aan toe, net tafels opgeruimd en toen even 2 tellen gaan zitten achter de tv FOUT nu maar weer achter ZP *zucht* oh god ik hoor alyss ze ligt er net 17 min in??? die is echt niet lekker vandaag!!

*edit* ze is weer stil pheewww

20. lautjuhhh

* geeft nonnie een schop onder haar kont*

en voelde je hem :p

gelukkig ze slaapt..

Deel Deze Pagina