APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, ja heeft geholpen net vaatwasser ingeruimd en aangezet dus er is een begin :D nu nog vuilnis in de container en dan dweilen!!

@hier, volgens mij ben ik zelf ook niet helemaal lekker heb het de afgelopen 2 nachten al elke keer ijskoud gehad en dan weer bloedheet en ben net ( eet smakelijk ) al 3x naar de wc geweest binnen een half uur tijd! als we maar niet ziek worden met zijn tweetjes :(

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie he gedsie, hopendat jullie niet ziek worden.

@ hier laetitia heeft vanaf 11 uur vanmorgen niet meer geslapen :S echt woowww, normaal slaapt ze nu altijd nog even maar nu dus niet... denk dat ze vanavond goed in stort, of misschien zo meteen nog maar daar heb ik weinig vertrouwen in. haha.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier geen anti brooddag, tenminste, Irem heeft gewoon haar brood zonder korstjes opgegeten....

Nonnie hopelijk wordt je niet ziek!! Niks aan!

Lautjuh zo dan is ze al lang wakker! Denk dat ze nog wel even naar bed wil straks :)

Hier heeft Irem sinds tijden weer eens een uur geslapen in plaats van een half uurtje, heerlijk. Even lekker niks gedaan en een boek gelezen op de bank. Nu zit ze in de box, heb even een nieuw speeltje erbij gepakt dus dan vermaakt ze zich wel even. Mijn moeder komt straks en we gaan boerenkool eten HEERLIJK :D

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    filmpje staat op hyves... althans bijna .. hij is aan het uploaden..

Nonnie niet ziek worden hoor !
    Hier ook lekker een boterham gesmikkeld... dus ik heb hier een spelbreekster ;)

5. nonnie26

@eylem, mjamm lekker boerenkool! hier vanavond witte bonen in tom.saus met speklapje..

@lau, ze stort vast nog wel in en anders maar niet toch?

@kris, doe me best om niet ziek te worden maar wat er ook gebeurt ik ben erbij zaterdag ;) ga zo gelijk even kijken op hyves!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

pffffffffff ik sta al 10 minuten in de wacht bij KPN grrr

7. nonnie26

@kris, oohhww wat schattig!!! het is dat ik de centjes niet heb voor die bal maar het lijkt me erg leuk speelgoed!!

8. nonnie26

voor wat??? en je kan nog wel 10 min wachten hoor alshet aan hun ligt ;)

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nonnie.. deze viel best mee hoor, bij het kruitvat 12 euro geloof ik. Is niet heel goedkoop, maar ze vind hem zoo leuk !

10. nonnie26

@kris, oh dat valt idd mee maar je zal zien die hebben ze niet meer hahaha

@hier, madam wordt net krijsend wakker, kom boven en jawel hoor een dichte verstopte neus :( daar gaan we dan vor de 2e keer ziek in 9 mnd :(... hoop dat het deze keer ook na 2 dagen over is ( fingers crossed )

11. lautjuhhh

@nonnie ahhh arm prulleke hopen dat het snel weer over is!

@ hier laetitia heeft nog niet geslapen nou ik vind het wel prima. haha. ahhh we hebben de dierenarts gebeld donderdag word onze laatste (ongecastreerde ) kater gecastreerd.. ahhh maar is wel beter :D

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris wat een geweldig filmpje! Wat is ze voorzichtig met de bal. Elisa die smijt met alles.

Nonnie aaaah jullie allebei aan het kwakkelen. Gauw beter worden, want jullie moeten er zaterdag natuurlijk wel bij zijn.

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ zelf eten: Hier nog geen last van!...zou daar denk ik ook neit zo blij mee zijn!

@nonnie: Als ze veel kwijlen verliezen ze ook al vocht en kan daardoor minder volle plas luiers hebben!!!
    Paaseitjes:$:$ Hier meot eerst carnaval nog eens komen...zucht...

@surf: Fijn dat kasper aan de beterende hand is!!

Hier ging brood wel goed...hij heeft 1,5 boterham met korst opgegeten!

Vandaag weer naar cb geweest: heel gesprek gehad....vraagt ie op het eind: wil je de spuit dan even uitstellen omdat hij verkouden is....ik kijk hem aan: Spuit...die krijgt hij toch pas met 11 maand, hij is pas 9 maanden....zie je die vent heel verbaasd kijken....owja...foutje....nou dan hebben we dit gesprek over 2 maanden weer!!!:x
    Justin is nu 9 kg en 71 cm...alles was goed....(voor het 11 maanden gesprek;))
    En toen kwam mijn vraag: wat mag en moet hij nu eigenlijk eten op een dag? (aangezien hier verschillende adviezen over flessen waren)
    Zijn antwoord: 3 flessen.....'smorgens brood, 's middags brood enz enz! Dus tsja......;)

Ik ga nu even betje opruimen hier en beginnen met koken....even afleiding zoeken.....heb nog 2 sigaretten thuis en wil mijn man eigenlijk niet vragen om er mee te nemen....dus...stoppen;)(ja....de leuke meneer op cb vroeg er net weer naar.....*zucht*....)

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    pfff.ik maar wachten tot mijn man thuis komt om te eten...normaal rond half 6....en ben nu nog aan het wachten.....maar dom blondje hier is vergeten dat hij team meeting heeft....dus ga nu maar mijn koude eten op eten!!

15. lautjuhhh

@quschke oepssss nou ff in de magnetron doendan :p
    Lekker van het cb pffff maar gelukkig was alles goed altijd fijn om te horen toch?

@ hier laetitia ligt in bed volledig ingestort hahaha maarja niet zo raar als je een middag niet slaapt.. vanavond ncis en zp.. alles is weer opgeruimd dus das ook lekker!

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Jep...de magnetron is gebruikt;)
    Justin ligt nog in de box...die krijgt zo zijn fles en gaat dan ook langzaam het bed in!

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo allemaal!!!

Hoe is het met jullie allemaal??

Hier gaat alles z'n gangetje. Vandaag verstandskies laten trekken, fijn is het niet maar beter dan de pijn die ik een week lang heb gehad. Verder heeft Milan inmiddels 4 tandjes en probeert de hele tijd te staan dus dat gaat lekker.

Ook hebben we het mijn ouders verteld en de reactie was helemaal niet erg! Inmiddels ook de rest van de fam en mijn beste dinnetje verteld en dan straks een www op hyves. Wil alleen iets anders dan in augustus krijgen Julian en Milan er een broertje of zusje bij ofzo dus nog ff denken.

18. lautjuhhh

@ingrid fijn dat alles goed gaat!!

@quschke handig he zo'n magnetron! haha

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Hmm....krijg net sms dat man zaterdag moet werken.......

20. lautjuhhh

ahh das balen quschke maar levert wel extra geld op.

Deel Deze Pagina