Over uithuizig gesproken.... manlief heeft vandaag een ticket geboekt voor 8 dagen Domicaanse Republiek voor hem en zijn kitesurfmaatje.
Ach, de bezorgdheid is ongetwijfeld goed bedoelt! Neemt niet weg dat ik er wel helemaal kriegel van zou worden. Net als dat mijn vader nu elke keer zit te miepen als ik de mc met Ayla erin naar de auto draag. Alsof ik dat ineens niet meer kan ofzo nu ik zwanger ben. Bovendien, als ik haar op maandag en dinsdag naar de oppas breng doe ik het toch ook. Kan ik het ook wel op de overige dagen . Laten we zeggen dat ik nogal fel ben op mijn onafhankelijkheid en me snel betutteld voel. Da's dan misschien weer mijn tekortkoming...
Hier maakt het ook niet uit of ik thuis of in Groningen )voor mij dus ver..) zit met Gerodi. Als ik maar weer een keertje thuis kom whahahahaha
@mermaid, hier hetzelfde antwoord als bij lau hij vind het vreselijk om weg te zijn zelfs nu die zo vaak in duitsland zit hij MOET werken maar is liever thuis bij ons... @hier, adviseur is er dus kan even niet reageren! niet teveel kletsen he!!!
Damn! En jij blijft hier achter in ons koude kikkerlandje? Mag ie wel een mooi cadeau voor je meenemen . Wanneer gaat hij?
Ik weet ook dat hij het goed bedoeld....heb het ook moeten redden toen Justin 2 weken oud was en mijn man voor 2,5 week het ziekenhuis in ging. Heb dat ook allemaal in mijn eentje gered....maar misschien dat dat ook wel meespeelt...die tijd in het ziekenhuis heeft hem behoorlijk verandert.....
Nog niet heel lang, geloof nu iets meer dan 2 jaar. Tot nu toe staan we ongeveer elke keer in het midden van alle reacties, dus nog lang niet bovenaan. Maar wie weet met deze nieuwe inkomenseis dat het wat meer opschiet. En er wordt hier binnenkort een appartementencomplex van 4 gebouwen opgeleverd wat veel sociale woningbouw is, dan moeten er toch ook weer een paar woningen vrijkomen hoop ik
13 tot 21 maart. Ja, hij heeft zeker wel wat punten te scoren hiervoor hoor! Had ik eigenlijk al verteld waarom hij gaat? Weet het niet meer zeker.... Zijn maatje gaat samen met iemand daar een reisorganisatie oprichten voor kitesurfers uit Nederland. Die boeken dan een kant en klaar pakket met excursies en nu gaan ze dus samen die excursies uit proberen om te kijken welke leuk zijn om in het pakket op te nemen. Ze hoeven alleen de ticket te betalen en de rest wordt door die man daar betaald. We hadden wel een maximum prijs voor het ticket afgesproken en tot nu toe leek hij daar niet onder te kunnen komen, maar gister stond er toch ééntje op dus gelijk maar geboekt. (had stiekem gehoopt dat ze die prijs niet zouden halen, gemeen he!)
Nee, had je nog niet verteld. Leuke actie voor hem, maar idd minder voor jou. Hahaha, nee hoor, ik had ook stiekem gehoopt dat het tóch boven budget zou zijn, LOL .
CM jeeeeeeetje hé dat klinkt lekker! Beetje jammer dat hij alleen gaat... Mannen, die van mij maakt zich er ook niet druk om of ik nu thuis zit met Elisa of 3 uur verder weg. Ik red me wel. Heb mijn telefoon ook altijd bij me dus als er iets is kan ik altijd bellen. Eylem wat super van de woningbouw! Ik denk dat er wel aardig wat mensen afvallen die boven de inkomensgrens verdienen. Dat is voor jullie wel gunstig. Ik hoop dat jullie gauw een huisje hebben! Nonnie succes met het hypotheekmannetje!
Zooo, leuk voor je man Caro! Iets minder voor jou om dan hier achter te blijven maar goed! alleen een ticket betalen valt wel mee! Lautjuh hopelijk zijn de tandjes snel door! Ver weg al dan niet met man; begrijp je man wel hoor Quschke, mijn man denkt ook in die richting. En ja moet toch zeggen dat ik het wel prettig vind dat hij in de buurt werkt, sinds mijn vader is overleden en hij midden in de nacht binnen 10 minuten thuis kon zijn bij mij....sindsdien waardeer ik het wel extra!
@caromama wel leuk voor je man dat hij een paar dagen weggaat.. balen voor jou dat wel! @ nonnie succes!!!
@ Eylem, wat lees ik over woningbouw? (tsja, dat krijg je dus als je te lui bent om helemaal terug te lezen... ) @ man op vakantie, ik ben op zich wel gewend dat hij alleen op vakantie gaat. Hij gaat meestal een weekje op wintersport met vrienden. Dus dan ben ik ook een week alleen. Alleen is dit wel de eerste keer met twee kids. Ik heb wel de dinsdag vrij genomen en ik moest precies die vrijdag dat hij weg is ook werken, dus die heb ik geruild met de week ervoor. Dus hoef ik alleen donderdag te werken. Hoef ik dus ook niet zo te stressen met kids weg brengen, laat thuis komen, ophalen, eten maken en dan nog allebei alleen op bed leggen. Gewoon alles makkie 'an doen.
Meiden ik ga slapen. Na vannacht een nachtje van 4 uurtjes, moet ik morgenochtend weer om 04.30 op. Welterusten!!
@ LadyZ: Trusten! @ Caro: Ja, da's even spannend voor het eerst met beide kids alleen thuis. Toen Arco begin juni naar Texel ging vond ik het ook wel spannend een heel weekend alleen met Ayla. Maar het was me alles meegevallen.
Mijn schoonmoeder is trouwens zaterdagmiddag naar Egypte vertrokken en gisteravond weer thuis gekomen. Wel sneu. Gelukkig heeft ze vandaag een andere last minute kunnen vinden, weet even niet meer waar naar toe.... Als het doorgaat vertrekt ze donderdag. Maar dan dus maar voor een weekje ipv twee weken.