APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@quscke, ja dit is voor alyssa ook de 2e keer en de vorige keer was het ook 2 dagen heb er net in de box gelegd maar ze blijft maar doorgaan wil alleen maar op schot met tut en doekje en tv kijken zucht ik kan geen kant op... en dan dat zielige huiltje alsof ik haar alleen achter laat in en groot donker bos ofzo...

denk dat ik er zo toch een zetpilletje in stop want dit houd mama niet vol de hele dag :)

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nonnie... wat sneu.. i.d. een zetpil en je mag best naar buiten he. Ik mocht dat in ieder geval wel met Sanne toen ze 40 graden koorts had van de huisarts. Deed ik het regenscherm wel over de wagen. Maar dan was ze tenminste even stil... en ik er even uit..
    Sterkte met d`r !

Sorry verder amper bijgelezen.. misschien straks.. ik ga hier weer verder..

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kris, ja ga zo ook naar buiten ze ligt nu te slapen in mijn armen, maar ze heeft geen koorts gewoon alleen alles dicht zitten net als de 1e keer toen ze ziek was

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Nee, uiteindelijk geen stierenavond gehad :p. Ik was geïrriteerd over weer wat anders en toen had ik geen zin ;).
    Ik ga trouwens niet meer naar de stad deze week, dus kan geen rompers voor je meenemen bij de Hennes.

@ Chilleke: Toen wij een pasfoto van Ayla gingen maken moest ze bij mij op schoot zitten, op het puntje van mijn knieën. Ik hield haar dan vast op haar rug en buik en zo werd er een foto gemaakt. Ging goed.

@ Caro: Keelpijn is idd al minder, hoewel ik het nog wel voel. Is idd ’s morgens vaak erger, omdat je dan natuurlijk ook de hele nacht niet gedronken hebt.
    Fijn dat het met Noa wat beter lijkt te gaan.

@ TM: Idd een druk dagje vandaag. Veel plezier bij de visite en succes met je cursus.

Hier de stofzuiger er al door geslingerd en de wc ff snel een doekje overheen gehaald. Schoonmaakspullen zijn op, dus die ga ik vanavond even halen en dan morgen maar de wc goed doen. Ayla ligt te spelen, dus ik heb even tijd voor een kop thee, gevulde koek (is al op :)) en zp. Straks of vanmiddag nog even naar de stad (afhankelijk van of Ayla wil slapen vanmorgen) en ik moet nog even een wasje doen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik had trouwens van mijn moeder voor mijn verjaardag nog een cadeaubon voor een beautymiddag gekregen (vipdag.nl) en ik heb gisteren gereserveerd. Nog even geduld, want we gaan pas 26 maart, maar ik heb er al zin in. Ik moet alleen ook badkleding meenemen, dus dat wordt denk ik nog een nieuwe bikini scoren voor die tijd. Die ik heb heeft niet zo'n groot bovenstukje en mijn bombonella's zijn echt huge op het moment, dus die gaan echt niet meer passen in de dat bovenstukje ;).

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Nonnie, wat sneu voor Alyssa dat ze zich niet lekker voelt. En vervelend voor jou natuurlijk. Als ze zich zo overduidelijk niet lekker voelt, zou ik toch wel een paracetamolletje geven. En als ze echt alleen maar bij jou wil zijn, misschien even daar aan toe geven en lekker op de bank gaan liggen met haar en ondertussen een filmpje kijken ofzo?

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, lees net dat ze al bij je ligt te slapen. Agossie, arm klein prulleke!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mermaid, lekker zo'n verwendag! Volgens mij hebben ze bij Prenatal ook zwangerschapsbikini's. Ik had zelf een zwangerschapsbadpak (voor de zwangerschapszwemles) en een zwangerschapsbikini toen ik zwanger was. Zit toch wel een stuk lekkerder dan een gewone bikini die eigenlijk te klein is, waardoor je er heel de tijd aan loopt te heisen.

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hier ligt Noa weer te slapen. Nu nog even snel door het huis heen sjezen met stofdoek en stofzuiger en dan is dat ook weer gedaan.

Tot later!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik wil toch liever een gewone bikini denk ik. Maar ik ga morgen naar de Prenatal, dus dan kijk ik gelijk wel even.

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie
    aaah wat een rot nacht! hopelijk is ze snel de oude!

queske
    fysio voor een kaak, had ik ook niet van gehoord. maar hopelijk helpt het!

cm
    fijn dat het beter gaat met noa. :)
    hahaha zou je daar ook van af vallen :p

lau
    oooh vervelend zeg, hopelijik is het niets raars en is het met een zalfje goed te verhelpen

nonnie
    goed idee van een zetpil

tm
    drukke dag, maar wel leuk toch?

mermaid
    al goed bezig :) en lekker gevulde koek!
    hahaha bonbonella's whaha hoe verzin je het , maar lekker hoor :)

Gijs zit echt weer te klooien met zijn slaap ;) maar goed, we kijken wel, ga vanmiddag maar eens pasfoto's maken :) thnx voor jullie ervaringen :D
    Ga ook effe naar de action voor foto albums, kan ik EINDELIJK eens beginnen:)

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

@Mermaid, hahahaha terrosiserende katten, geen stierennacht en huge bombonella's.. als ik al een ochtendhumeur had, ben ik er nu iig vanaf! :D Ziet er leuk uit die beautyfarm!

@CM, fijn dat Noa zich wat beter lijkt te voelen!

@Nonnie, sneu dat Alyssa niet lekker is! Beterschap!

@Chilleke, veel plezier met shoppen en pasfoto's laten maken!

@Quschke, hahaha ja kribbebijters, bijzondere naam hé ;):p Sterkte met je man, ik ben benieuwd hoe dat er uit zal zien.. Kaakfysio ;)

@TM, succes met je cursus!

Yes is aan het voetballen ;) hij staat in de box en probeert heel hard alles tussen de spijlen door te schoppen :$.. sommige dingen zijn natuurlijk te groot, en dat gaat er nooit doorheen passen, maar meneer blijft maar schoppen! ;) 8)

13. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Je hebt tegenwoordig ook veel van die mix & match bikini's. Daarbij koop je het broekje en het topje los van elkaar. Zou je dus niet dezelfde maat topje en broekje hoeven kopen.
    Nou, succes in ieder geval! ;)

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie ahh arm meiske, hopen dat ze even slaapt.

@ Caromama Succes met stoffen!!

@ Mermaid lekker een dagje weg!

@ eerste verjaardag wat geven jullie die kleintjes eigenlijk met hun eerste verjaardag, ik weet het echt nog niet..

@ hier laetitia ligt weer op bed was helemaal moe haha, maar heeft ook erg last van dr tandjes, korstjes wil ze niet laat ze liggen. straks manlief nog ff wat boodschapjes laten halen..

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zijn echt leuk die hobbelbeesten..jammer dat Justin er al een heeft...

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mirjam arme Justin.... Heb je de ha al gebeld? Beterschap met hem!

Mermaid lekker zo'n verwendag!

Chloe goede nacht gehad?

Chilleke succes met shoppen, wat vervelend zeg haha.

Nonnie beterschap met je meisje en succes vandaag! Vermoeiend zijn die dagen hè.

Quscke naar de fysio voor een versleten kaak joh! Dat wist ik ook niet.

TM Werkse vandaag!

Chloe Yestin aan het voetballen haha! Dat zit er al vroeg in!

Lautjuh wij gaan waarschijnlijk een driewieler met een duwstang doen voor haar eerste verjaardag.

Elisa is zo aan het spoken overdag in bed. Continu staan, zitten, kruipen, alles overhoop trekken en uit bed gooien. Hoe irritant. Ga gewoon slapen als je moe bent ;) Ik zal haar weer even goed leggen.

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nonnie: wij redden het ook niet om vandaag langs h&m te gaan...man moet dalijk naar klant en weet niet hoe lang dat gaat duren.

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ze was weer zittend in slaap gevallen... Wat is ze toch lekker eigenwijs haha.

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha ka zittend in slaap :)

chloe...zo dat voetballen zit er al goed in :$ :p dat word later langs het voetbalveld staan :p

1 ste verjaardag cadeau! Geen idee nog . zat aan een fietsstoeltje te denken, maar is dat niet raar? omdat je eigenlijk iets van speelgoed ofzo moet geven, misschien een combi...

Deel Deze Pagina