we hebben laetitia maar op bed gelegd ze was echt heel jengelig en zo en oogjes wrijven duimpje indr mond zo moe was ze.. dus we zien wel hoe vanavond gaat
franka vervelend dat je rot voelt, maar morgen echo kris werkse! lau hahaha die probeert nog te profiteren hahaha chloe en hoe gaat het met het huishouden? eylem het vriendinnetje van Gijs (week ouder) heeft ook little people en die speelt daar nu al mee, GIjs ook als hij daar is. dus je kan het gewoon vragen hoor! nonnie hier 120 mg al vanaf 3 maanden hoe gaat het nu met der? cm hahaha witte broekjes , gaat hier ook standaard fout! ka zoooo, goed hoor! ik moet ook nog wassen pffff... topic hahaha wat een commotie napoleon beterschap met femke! surf ook al ziek kindje, hier gelukkig nog niet meegemaakt dat ik echt thuis moest blijven vervelend van je ongesteldheid mermaid niet zo heel lekker geshopt dus lau fijn dat ze zo goed gegeten heeft Hier zo Gijs stond er bij de eerste shot al goed op, stelde niets voor. hij kijkt alleen super verbaasd met zijn mond open haha zal dadelijk hem wel eens inscannen hihi verder bij de action geweest, maar geen leuke albums gevonden wel een groot zwart album gekocht en die ga ik oppimpen ik heb zowel op het geboortekaartje als op de muren cirkels, en dat ga ik ook op het album maken. heb nog behang over van de babykamer. dus vanavond maar eens doen verder 2 broekjes en truitje gekocht en verder niet zoveel. ben aan het wachten op thomas...die is later...maar hij rijdt nu al een half uur over 5 min weg, en hij zit nog steeds niet in de auto
zucht hij rijdt NU pas weg ja een collega dit een collega zus... snap dat nooit zo goed... nu ziet hij dus Gijs niet meer omdat hij het nodig vind vragen van collega's te beantwoorden... zucht
@chilleke das ook leuk een eigen album oppimpen :d mooi dat de foto zo goed ging Balen dat je mannetje gijs niet meer ziet als hij thuiskomt, @hier het is nog steeds stil dus volgens mij was ze echt verschrikkelijk moe.. arm meisje @ nonnie hoe is het bij jou meis?
Chilleke ben benieuwd naar de foto van Gijs! Irritant is dat zeg als hij zo laat komt door vragen van collega's. Jammer dat hij Gijs dan niet meer ziet. Moet hij lang rijden naar zijn werk? Elisa was toen ze wakker was echt niet te genieten. Nog steeds hartstikke moe. Ze ligt er nu ook al in voor de nacht. Hopelijk slaapt ze morgen beter, want hier wordt ze niet vrolijker van.
hij heeft plankgas gegeven , dus hij heeft Gijs op bed gelegd..ik heb hem iets langer opgehouden. Gijs was helemaal blij toen hij hem nog zag. Hij moet 3 kwartier rijden, maar richting vlaardingen dus veel file, en doet er een half uur langer over normaal. slapen ze nog ka en lau?
Ik lees dat er veel onrustige, jengelige en zieke kids zijn vandaag. Nou, daar kan ik me bij aansluiten. Noa is helemaal uit haar doen. Alleen bij mama willen zitten/staan/spelen, maar owee als ik haar even alleen laat of in de box zet. Dan is het gelijk hartverscheurend krijsen. En ze heeft maar twee keer een half uurtje geslapen, wat voor haar doen erg weinig is. Heb haar dus maar vroeg eten gegeven en ze ligt nu sinds een uur of 6 in bed. Pfff, dat is echt vermoeiend zeg! Kom nergens aan toe! Ze heeft geen koorts, maar omdat ze van de week wel koorts had, vanochtend die mega dunne luier en omdat ze veel kwijlt en heel de tijd raar doet met haar tongetje, denk ik zo maar dat het toch te wijten is aan een tandje wat door moet komen. Ik zie nog niets zitten, maar dat zag ik met haar ondertandjes ook niet. Ben benieuwd! @ Chilleke, fijn dat Thomas toch op tijd thuis was om Gijs nog te zien.
Ja ze slaapt en hopelijk nu tot morgenochtend 8 uur haha. Ohnee dat kan niet, want half 9 moeten we in de auto zitten naar de vk. Half 8 dan maar. 45 minuten rijden vind ik best veel. Vind hij dat niet erg om elke dag 2 keer te rijden? En dan ook nog met file. Moet er niet aan denken.
is het soms nationale ziekenboeg dag? haha hoor zoveel zieke kindjes, @ Chilleke ja ze slaapt nog steeds gaf net wel even een huiltje ik een flesopwarmen is ze stil .... @ caro die stomme tandjes. hier heeft laetitia er ook meer last van nu hoor.. ze had vanmiddag een heel heet hoofdje maar ze eet wel goed en ook elke keer met haar tong langs dr tandvlees en buiten dr mondje..
Heey meiden ik spring even hier in hoor ! kinderen liggen doodmoe in bed al lekker te slapen hier even de rommel opruimen want mama komt morgen morgen nog een lekker dagje vrij
@mermaid, fijn dat je geslaagd bent bij de sailor!! @Cm, ook al ziek arme noa!! @napo, beterschap met je ventje!! @hmmm, er was er nog 1 ziek geloof ik?? @chilleke en lau, lief dat jullie het vragen!! @hier, madam heeft een vol bakje griekse yoghurt op in de middag maar avondeten maar de helft.. wel nog griekse yoghurt toe, zit de hele tijd met haar handjes in der mond en aan het bijten op haar handen en pols dus die tand nr 7 en 8 mogen snel doorkomen van mij de eerste 6 waren er ook binnen 2 dagen door dus hoop deze 2 ook.. puntjes zitten er al maar ze heeft er goed last van! ligt sinds een kwartier op bed want ze viel al in slaap bij de fles, ze wreef in haar oogje en de fles viel er uit dus ik wil hem terug doen ligt ze te maffen in mijn armen *smelt* in der eigen bedje gelegd en ze ging lekker door dus verwacht niet al te veel problemen maar zoals CM vanmorgen al zei NOOIT hardop typen dus typ weer zachtjes hahahaha... me zusje kwam ook nog langs vanmiddag dus das wel leuk zijn even naar de stad geweest voor haar en gelijk een extra rondje voor alyss.. al met al viel de dag mij reuze mee, had verwacht dat ik echt de hele dag met een apie rond zou lopen!!
@tm gezellig je moeder morgen! @ Nonnie gezellig dat je zusje er even was en mooi dt de dag je mee viel. ik hoop voor je dat ze lekker door slaapt.. @ Morgen uhm kan naar de da, ik naar de ha, een vriendin komt langs en wat dingen naar de kelderbox.. dus komt morgen helemaal goed.. druk zat dus
Ha meiden, Spring er even tussendoor. Ben zo ontzettend druk de laatste tijd, ik kom amper aan mijn mails toe, laat staan andere internetdingen... sorry! Ik heb ook besloten niet naar de meeting te komen zaterdag (had mermaid al niks meer laten horen, sorry). Vind het wel jammer want ben wel benieuwd naar hoe de kindjes nu zijn en lijkt me leuk jullie weer te spreken. Maar we hebben het zo druk dat het er niet zo makkelijk bij past. En ik ben hier zo weinig dat ik niet zo goed durf Als ik nu zeg 'hoe is het met jullie allemaal' krijg ik vast geen antwoord, maar ik ben toch benieuwd haha!
@caro: hier dacht ik eerst ook dat het tandjes waren bij kasper, maar echt nog niets te zien... en nu denk ik toch dat het een virusje is... er heerst hier in de omgeving echt het buikgriep-virus... hij ligt er al vanaf half 7 in, hij was helemaal gesloopt! wij gaan bankhangen, de boodschapjes komen zo nog, dus das fijn. fijne nacht allemaal!
PFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT Even ego.......... Wat een K*T vlucht vandaag, heb er 1 aan de KMAR moeten aangeven, die dacht even mn vinger te breken aan boord..... Daarna dus mn inentingen gehaald en man ik heb gewoon nu al last van die DTP..... Plus amper geslapen deze dagen..... BAH!!! Janne: jammer dat je niet komt, ben erg benieuwd naar je kleine meid en het verschil met augustus. Vorige keer was het toch ook meegevallen? En nu zijn we echt niet enger
Meiden bedankt voor de tips van Little People, ga het dan toch maar vragen idd, nu even bedenken en uitvogelen wat we precies willen hebben. Chilleke ben benieuwd naar de pasfoto! Caro ook al een ziek vogeltje, vermoeiend he? Irem slaapt hier de laatste tijd sowieso niet meer dan 2 keer een half uur pffff ik ben echt zo blij als ze 's avonds op bed ligt eerlijk gezegd! Nonnie gelukkig viel het allemaal nog een beetje mee! Ka morgen naar de vk lees ik? Spannend! Ook een echo? Hier ligt Irem in bed, het was een beetje drama maar goed ze slaapt en ik ben kapot pfff. Ben al een paar dagen niet met haar buiten geweest vanwege het pestweer en omdat ze niet lekker is, maar zag dat het weer morgen eindelijk beter wordt gelukkig! Want zo duren de dagen wel erg lang!
@ Janne, oh nee, wat jammer dat je niet komt! Ik had me er toch wel op verheugd jou en Eva weer te zien! En juist omdat je hier een tijdje niet bent geweest, kun je ons weer even in real life op de hoogte brengen van jullie wel en wee... Maar goed, als je beslissing is genomen dan zal ik je niet aan je hoofd zeuren dat je toch moet komen. Dan is het heel jammer, maar helaas. Hier gaat het over het algemeen goed. Noa heeft volgens mij op dit moment heel erg last van haar tandjes, want ze had van de week koorts en vandaag heel hangerig en huilerig, kwijlerig en een mega vieze dunne luier. Maar afgezien daarvan gaat het prima. We zijn al een beetje aan het nadenken over haar eerste verjaardag, wat we gaan doen en wat voor cadeau enzo. Aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kant voor mijn gevoel veels te snel! Hoe is het met Eva? En hoe gaat het nu met je stage? Nu doe je drie dagen toch? Bevalt dat nog?
Janne: wat jammer !! Kunnen we nog iets doen om je over te halen?? Ik had me er ook juist op verheugd om jullie weer te zien!! Hoe gaat het verder met jullie?? Lz: wtf!?! Wat een aso joh, hoe gaat het nu?? Ego: nou Justin zit toch aan de puffer 3 x per dag en over 2 wk terug komen.. Verder wel iets vergrote amandelen maar veder geen ontstekingen dus de koorts komt ws van een virus Krijg hem alleen niet rustig aan de puffer, hij wordt zo wild! Maar als hij huilend 'puft' dan zal hij ook wel wat binnen krijgen toch??