APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, ja zeker vermoeiend. En nu was Lukas vanmiddag ook al chagerijnig, dus het was echt supergezellig! Maar niet heus! ;)

@ Lautjuh, ja balen dat ze zo'n last kunnen hebben van die tandjes. Maar ja, ze hebben ze toch nodig he!:p

@ Surf, ik denk niet dat ik een buikgriep zou herkennen bij NOa. Die spuugt toch al heel de dag door! Hoewel het juist vandaag weer heel weinig is. Is echt geen peil op te trekken af en toe.
    Ik hoop dat Kasper in ieder geval snel weer opknapt!

@ Nonnie, goeie tip he, van het niet hardop typen! Werkt wel dus blijkbaar!:D

@ LZ, jeetje, dat is schrikken. Nu een dikke beurse vinger of valt het mee? Wist niet dat je als volwassene ook zo'n last kunt hebben van DTP! Vervelend!

@ TM, fijn dat je moeder morgen komt. Veel plezier samen!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Herkenbaar hoor, Arco kan op zijn werk ook moeilijk nee zeggen. Na bijna 11 jaar heb ik me er maar bij neergelegd, alhoewel de irritatie af en toe nog wel de kop op steekt. Zijn gedienstigheid is gelukkig al een stuk minder dan vroeger, helemaal sinds Ayla geboren is.

@ Caro: Klinkt als een tandje inderdaad.

@ Janne: Doe niet zo raar! Je bent nog net zo welkom op de meeting als altijd. Dus daarvoor hoef je het echt niet te laten. Jammer dat je er niet bij kunt zijn.
    En om je vraag te beantwoorden ;): Hier alles goed. Ayla is net ziek geweest, gevolgd door mij en Arco, maar nu zijn we allemaal weer ok. En hoe’st met jou verder behalve dat je erg druk bent?

@ LadyZ: Nee?! Had je serieus een agressieve passagier? Jeetje behalve werken met psychische patiënten is purser tegenwoordig ook al een risicovol beroep.
    Balen dat je last hebt van je entingen.

Zo hèhè, ik zit hoor. Heb na het koken en eten ook nog boodschappen gedaan, want morgenavond moet ik mijn nagels laten doen. Ik heb mijn budget van € 50,-- helaas met een tientje overschreden, maar goed, ik heb wel ook Dolce Gusto cups (€ 4,68 ) en wasmiddel en haargel voor Arco gekocht. Dus al met al nog heel netjes al zeg ik het zelf :D.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ach, arme Justin! :( Het is wel beter als hij normaal ademt. Bij het huilen haalt hij oppervlakkig adem en niet diep de longen in. Ook al hoor je een lange inhaal. In het begin werd Lukas ook altijd helemaal hysterisch, maar misschien moet je hem er eens zelf mee laten spelen voor je met hem gaat puffen. Zodat hij er zelf ook mee bekend raakt. Nou was Lukas wel wat jonger toen hij met de puffers begon, 3 maanden, dus misschien dat het daardoor ook wat makkelijker ging. Succes in ieder geval!;)

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, druk zat dus morgen!!!

@CM, yep thanks de tip heeft geholpen ;)

@LZ, jeetje wist niet dat jouw werk zo gevaarlijk is!!!

@janne, jammer dat je niet meegaat, hier gaat alles redelijk alyssa is wat ziekjes door 2 tandjes die door komen maar verder gaat het goed..

@mirjam, succes met de puffer heb er geen verstand van dus kan je niet helpen maar volgens mij heb je al antwoord van CM..

@shit weet het echt niet meer :)

@hier, manlief zit tv te kijken en waarnaar??? tussen kunst en kitsch :(

5. nonnie26

@eylem, ja klopt hoorde van manlief dat morgen het zonnetje door zou komen???? lekkurrrrrr

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb hier weer Criminal Minds op staan. Oh, die Derek Morgan... kwijl kwijl...:D

7. nonnie26

@mermaid, wie gaan er nu eigenlijk wel mee?? volgens mij is die lijst aardig gekrompen of niet :(

8. nonnie26

ja echt he!!!!! die mag wel een ontbijtje komen brengen hoor morgen hhahahahahaha

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, nee! Noa is wakker geworden. :( Godzijdank hebben we digitale TV die ik op pauze kan zetten.;)

Ben ff weg!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tering nou, wat een lekkere vent is dat hè. Ik zeg: Kom hierrrrrrrrrrrrrrrrr! Ik heb het trouwens ook op staan!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    LZ, vervelend joh, daar zit je niet echt op te wachten...

Lautjuh, balen van de tandjes, dat kan zo lang duren soms, zielig ook he!

Surf, zie ik nou in je onderschrift dat je je cyclus aan het bijhouden bent? :D

Eylem, vermoeiend als Irem zo weinig slaapt overdag joh, kan me voortsellen dat je het 's avonds wel lekker vindt als ze in bed ligt! Slaapt ze nog een beetje 's nachts?

Caro, zielig voor Noa, die tanden! Eerste verjaardag al, ja het gaat ook wel snel. wat voor ideeën hebben jullie al?

Mirjam, ah Justin ziek? Geen idee of hij zo ook wt binnenkrijgt van die puffer.

Nonnie, ook al tandjes bij Alyssa!

Mermaid, alledrie ziek, da's balen! (durfde je je ziek te melden op je werk? ;)) Hoe is het trouwens op je werk en je ideeën daarover? Hoe is het met jullie groeiende baby?

Wel lief dat jullie allemaal zeggen dat het jammer is dat ik niet kom. Tja, onze zaterdag zit nu ook volgepland met kraambezoek (brengen dan hahaha) en ander bezoek en regeldingen.
    Hoe het met mij gaat:
    Goed! Mijn tussenevaluatie voor stage was goed, een 7,5 heb ik, dus dat is lekker! 3 dagen stagelopen bevalt prima, hoewel het wel ineens 2 keer zo druk lijkt, ook de thuis-dagen. Gek is dat!
    Eva is motorisch echt ineens heel erg aan het ontwikkelen: gaat staan in de box (had ik al verteld), nu ook met 1 hand los waarmee ze dan tussentijds aan haar voetjes staat te plukken (zo flexibel ben ik echt niet) en ze loopt langs de boxrand, ook het hoekje om. Ik verbaas me echt!
    Ook Eva heeft zere tandjes trouwens, zielig!
    Oh ja, en niet heel noemenswaardig maar toch: ik dacht dat als ik met bv zou stoppen ik meteen een paar kilo aan zou komen, maar ik ben nog meer afgevallen :( Het enige jammere is dat mijn borsten ook zijn 'afgevallen', ze zijn ook kleiner dan voor de zwangerschap... beetje pech.

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier staat dante's peak op..

@ mirjam hebben wij oo kgehad echt zo zielig maar inderdaad wat cm zegt als je ze eerst zelf laten spelen dan gaat het wel wat beter en zelf voordoen zeg maar.. eerst jij dan de kleine en als dat lekker gaat het pufje in drukken en bij hem doen..

@ nonnie yep morgen druk zat haha..

@ eylem hopen dat ze lekker doorslaapt.

@ mermaid wie komt er nu nog allemaal zaterdag?

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

LZ wow :$ lekker dan. Maar mensen kunnen echt zo superasociaal zijn en het lijkt wel of dat in een vliegtuig nog een tikje erger wordt. Heb een keer een hele rel meegemaakt omdat iemand zijn stoel naar achteren deed waardoor diegene erachter geen beenruimte meer had aldus die persoon...tsja dan moet je misschien niet met een charter vliegen maar gewoon lekker business class reizen ofzo ;)

CM oh balen hopelijk slaapt ze snel weer!

Nonnie ja morgen wordt het echt zonnig heb net het TV Gelderland weer gezien ;)

Mirjam oh dat lijkt me inderdaad lastig zo'n puffer! Hopelijk helpt het wat!

Mermaid netjes toch je boodschappenbedragje?

Hier weer geen zak op tv, gatsie, heb maar Dantes Peak aangezet maar die heb ik ook al tig keer gezien.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Uhm...wie komen er allemaal. Even uit mijn hoofd:
    - Caro
    - Mirjam
    - Ingrid
    - LadyZorra
    - Wonder (denk ik, weet ik eigenlijk niet zeker)
    - Lautjuh
    - Ka
    - Pamsie
    - Marijn
    - Chloe
    - Quschke
    en jij en ik

Dit is het volgens mij...

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    He, komt Ikheid ook niet?
    En ik dacht dat Marijn les moest geven op een open dag op haar school.
    Maar ik bemoei me met iets waar ik geen eens bij ben :$

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Janne Irem slaapt 's nachts gelukkig wel goed. Sinds een week of 2 komt ze zelfs 's nachts nog maar 1 of 2 keer :D echt een verademing. En ze huilt tussendoor nog maar weinig, dus dat gaat wel beter gelukkig.

Wat goed dat Eva zo lekker gaat! Flexibel zijn ze he? Irem haalt ook de meest vreemde capriolen uit haha, inderdaad dingen van de grond pakken terwijl ze staan. Leuk!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier gaat het goed hoor, trok net op tijd mn vinger weg en toen deed ie zo -knak- net ofdat ie het zou doen, eikel. Hij sprak geen NL en geen ENG (italiaan uit Napels, die zijn het ergste) Hij is leuk begonnen in NL whahaha

Wonder komt ook naar de meeting.

Mirjam: ahhhh arme Justin..... Hoop dat de puffers snel werken..

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Lekker joh Eylem, kom je zelf ook een beetje bij van de betere nachten?

Mijn laptop valt bijna uit, dus alvast welterusten!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja idd, Marijn komt ook niet. Ik dacht het al wel, maar kon me niet meer herinneren wat er ook alweer was. Maar je hebt helemaal gelijk, die open dag. En Ikheid had onverwachts een doopfeest waardoor ze niet kan komen.

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm
    heee noa ook al jengelig :( hopelijk is het morgen over :)

ka
    tja tis wel lang, maar ben het wel gewend, weet niet anders ;) hij kijkt wel of andere banen in de buurt zijn, maar die betalen meestal niet zo goed als deze...

tm
    gezellig, fijne dag morgen!

nonnie
    aaaah das lief...das heeeeel lang geleden dat Gijs in mijn armen in slaap viel :(

franka
    vervelend dat je het zo druk hebt...hopelijk binnekort iets rustiger
    hier alles oke :)

surf
    bestellen jullie bij ah? das makkelijk :D

lz
    zooo klote...hoe gaat het met je vinger?

eylem
    vermoeiend zeg...
    morgen lekker wandelen dan :)

mirjam,
    ja hoor, voor huilen moet je ook inademen, maar diep inhalen werkt beter. maar ja, hoe leg je dat uit;)
    wel vervelend zeg...:(

mermaid
    gelukkig niet de enige ;)
    aplaus voor de boodschappen :D

nonnie
    whahahaha kunst en kitch :p

tv
    hier film op rtl 5 :) romcom :D

janne
    leuk dat ze zich goed ontwikkeld:D

Hier
    Hier onder een vage foto van de pasfoto :p maar je ziet zijn verbaasde blik hahaha. gaat hij later vast dankbaar voor zijn hihi
    verder ben ik mijn fotoboek aan het pimpen :D lekker rommelen :)

Deel Deze Pagina