Hoi! Eigenlijk weinig te melden maar aangezien ik netjes alles heb gelezen kom ik maar even 'goeiemorgen' zeggen. Goede nachten gehad met de zieke kindjes? Eva heeft geslapen van 1715 tot 700, lang! Is wel vaker na kdv-dagen. Gatsie zeg, ik zit echt te balen van onze financien. We komen gewoon bijna nóóit uit, en dan denk je 'ja, nu gaan we geld overhouden', maar dan worden dingen ineesn weer duurder. Echt irritant, vooral omdat we echt geen gekke dingen doen. :x En ik moet nieuwe broeken hebben, want alles slobbert om mijn lijf, maar ik weet echt niet waarvan we het moeten betalen. En onze spaarcentjes kunnen maar beter blijven staan, want zo snel sparen we niet en ons autootje is niet heel jong meer.... Ok, einde klaagzang, er zijn ook mensen met niks, maar toch.. Ik ga aan het werk (lekker onbetaald haha), tot later!
@mermaid: ik wilde ook nog graag komen zaterdag... zonder thijmen zoals het er nu naar uit ziet... @janne: ja ik hou het bij, puur om te weten wat mn cyclussen zijn, dan kunnen we straks gericht klussen... (had ik voor thijmen ook 4 maandjes gedaan na het stoppen met de pil en tussen thijmen en kasper ook 4 maandjes) dan weet ik gewoon dat alles weer werkt, daarom ook geen pil ofzo, eerst maar weer mn lichaam op gang laten komen. @chilleke: ja wij laten albert bezorgen, niet elke week, maar zeker 3x per maand. heerlijk, de grote voorraad blijft lekker aangevuld daardoor en ik loop niet te sjouwen met 2 kinderen pakken luiers en nutrilon hihi (lekker verwend klinkt dat zeg...) @hier een niet zo'n lekkere nacht... kasper heeft tot een uur of 3 liggen spoken, hij had ook tegen de 40 graden koorts. hij lag zo te bewegen dat ik niet goed kon meten, dus dat dingetje knipperde nog, maar toen stond het al op 39,6, en hij was dus nog niet klaar met meten... zetpil er in, maar hij bleef onrustig, uiteindelijk rond 3-en in slaap gevallen. half 7 weer wakker. toen had ie 38,5 dus wel wat lager, net weer een zetpil gegeven... vraagje: ik heb m die van 240 mg gegeven, dat mag vanaf 1 jaar of vanaf 10 kilo, hij was maandag 10,4, dan kan dat toch gewoon??
@janne: ja dat is wel balen hoor! dan denk je dat je het goed doet en mssn iets nieuws kan kopen deze maand, en dan valt het toch nog tegen. jammer!
ja hoor surf! voor zijn gewicht mag tie het al hebben goedemorgen iedereen hier een goeie nacht gehad alleen vanaf 6 uur niet echt meer geslapen want noa wou niet meer slapen grrrr
@chilleke, leuk geworden!! @janne, hier hetzelfde met financien elke maand denken we ja deze maand is eindelijk goed maar helaas! @surf, ja volgens mij wel ik heb gisteren toevallig de 120 gehaald omdat de 60 op waren maar op de achterkant staat: van 3 mnd to 1 jr gewicht 5,5 tot 10 kilo en de 240 is vanaf 10 kilo @hier, toch een redelijk goede nacht moest eruit om alyss te troosten om 12 uur en om half 5 en toen werd ze net wakker om kwart voor 9!! madam oogt weer beter en vermaakt zich in de box maar zometeen toch even een flesje maken vraagje: heb 2 tutknuffles van alyss zeg maar die difrax tutpoppen alleen dan met koeienvlekken enz maar wel van dat zachte spul.. nu is mijn vraag ze is weer beter en die dingen zitten vol snot dus gaan in de was maar normaal gaan ze daarna in de droger en zijn ze weer lekker zacht maar ja heb nu geen droger meer, zullen ze zacht blijven als ik ze gewoon ophang??? ik ga zo even de tut doekjes van alyss wasssen dus ben naar zolder gelopen voor een vervangende tutlap van difrax zo'n grote pop zeg maar, hoop dat ze erin trapt tot haar eigen doekjes allebei droog zijn.. maaaaaaaaaaarrrrrrr wat kom ik tegen op zolder een tas met speelgoed van mijn schoonzusje ooit gehad en daar had ik al een leuk soort toverboom van fisher price uitgehaald en zag toen een boerderij maar dacht neeuuuhhh even wachten ( zij heeft een zoontje ) ik dus net die difrax pop pakken en toch even kijken naar die boerderij en jawel hoor is ie van little people!!!!!!!!!!!!! dus eylem, ik hoef geen boerderij meer te vragen hahahahaha
nonnie: fijn dat ze lekker uit heeft geslapen en er wat beter uitziet... hopelijk wil ze ook gewoon lekker wat drinken zo! en leuk, de boerderij al in huis dus haha
Surf, dat kan wel hoor, die paracetamol. Het gaat meer om gewicht dan leeftijd. TM, mooi gedicht trouwens, ik werk ook regelmatig nog met ouderen, spreekt me wel aan. Nonnie, als je ze op de verwarming legt drogen ze sneller en heb je minder kans dat ze heel hard worden (wel op tijd eraf halen dan, anders worden ze nog hard), en wasverzachter helpt natuurlijk ook! Leuk, die boerderij! Ik kom niet echt op gang vandaag, gaap..
@chilleke: Wat mooi gedaan met het fotoboek!!! @ppamsie: hopelijk heeft ze vannacht goed geslapen en hebben jullie ook even kunnen bij tanken! Het word echt tijd voor beter weer, want er zijn zoveel kindjes ziek en aan het snotteren!!!! @janne: Ja die financien!!! We mogen hier op zich niet klagen....kunnen wel eens wat leuks doen, maar ook niet overdreven vaak. De spaar rekening is mij ook heilig.... Ik ben aan het wachten op alle jaar opgave zodat ik die bij de belasting kan doorgeven...dan komen ze er achter dat we toch niet de zorgtoeslag van 2010 en kgb van 2010 hadden hoeven terug betalen!!! en dat we waarschijnlijk nu ook maandelijks iets krijgen! Eva heeft even een nachtje geslapen zeg Ze zal het wel nodig hebben gehad!! @eylem: wat fijn dat Irem geen speen gebruikt! Hier gelukkig ook niet zo heel veel....alleen in bed. @surf: Kasper ook al zo'n koorts!! Ik zou je geen antwoord kunnen geven over de paracetamol.....ik heb Justin er pas 1 keer een gegeven....van 120 mg. @tm: Noa al om 6 uur wakker Ik hoop toch dat Justin het slapen een beetje van zijn moeder heeft Hier een goede nacht... Justin was om half 8 wakker, maar heb hem nog lekker een uurtje naast me in bed gelegd en hebben we wat geknuffeld/geslapen! We zitten wel aalebei nog in pyama...dus ga maar eens wat ondernemen!
quescke haha noa wordt al vanaf ze 1 is al zo vroeg wakker maar dan dronk ze een papfles en ging ze weer slapen maar dat doet ze nu dus niet meer helaas voor mijmaar ik ga echt niet al om 6 uur beneden zitten dus komt ze bij mij in bed liggen
@nonnie: Ik hb vorige week ook de knuffel van Justin gewassen na zijn snot partijen....hij heeft in bed een difrax aap genaamd 'leo'. Heb hem ook gewoon op verwarming gelegd en hij is niet hard geworden! Boerderijen: Nu moet ik toch eens gaan kijken....justin heeft ook van (nieuwe) schoonzus een boerderij gekregen (zij heeft 2 zonen)....eens effe checken waar die van is!
pff meiden ik was gister aan het koken en thobias was steeds de trap aan het op klimmen en baal echt want noa deed het ook toen ze zo klein was en die was dus van tree 6 een keer van de trap afgevallen maarja er kan geen traphekje voor :S pff en lady is steeds naar die kinderen aan het grommen wat moet ik daar nu mee als ik dit ab vertel wil die dat lady per direct vertrekt lady doet het namelijk al vaker en had het toen verteld tegen ab en die was niet echt amused:S
@tm: hmm vervelend van lady, heb geen verstand van honden, dus zou het echt neit weten... en jeetje van de 6e tree. kasper klimt tot op de 2e, maar als ik dan met een lage stem 'kasper' zeg, dan kijkt ie heel stout om en klimt ie hoofdschuddend weer naar beneden... maar moet het wel in de gaten houden... waarom kan er bij jullie geen hekje voor?
@quscke, lekker nachtje dus!! en ja zou maar eens kijken dacht mijn boerderij ook zo'n gewone was maar hij was toch van litlle people hahaha @TM, hier word er niet gegromd njah door die jack russel dan maar die gaat naar dr toe en dan komt ze naar hem toe gromt ie en gaat weg dus daar maak ik me niet zo druk om.. die mechelaar van ons is tegenwoordig aan het grommen als alyss op de grond kruipt en hij ligt op de bank en ze komt dan langs de bank dan bromt ie een beetje en gaat snel op zijn kussen liggen.. dat is een plek net als de keuken waar alyss niet mag komen vergt een hoop energie en hoop nee nee nee maar goed hij moet ook een rustig plekje hebben om te liggen in alle rust... @hier, zonnetje komt af en toe maar zet niet door, even wasje erin gooien dan even stofzuigen kijken of alyss fruijte wil en dan maar even stuje wandelen dan zal die wel door zijn hoop ik!!
TM grommen moet je echt niet goed vinden h oor ! Flink boos worden zodat ze goed weet dat dat echt niet kan !! @ Hier een goede nacht en nu een super vrolijk meisje.. helaas vanmiddag weer prikjes. Zie er zo tegenop... de laatste keer is ze er behoorlijk ziek van geweest.
@TM zoo das een vroegertje @ Nonnie dus een redelijke nacht gehad altijd goed toch! @ surf ahh hopen dat hij snel opknapt. @ hier, net naar de huisarts geweest moet een shampoo gebruiken 4 tot 6 weken en dan hopen dat het wegtrekt. en de kat is bij de dierenarts. Alleen is de auto er bij de dierenarts mee uit gescheden.. lekker dan..grrr auto's..