APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou haar wat duidelijker laten merken dat dit niet kan. Dat moet je echt bestraffen anders denkt ze dat het geen probleem is. Ik zou haar vastpakken, duidelijk toespreken en evt even buiten zetten ofzo. Dat ze weet dat dat echt niet mag. En zeker niet meer mee wachten nu anders lukt het straks niet meer.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

eyllem ik hoor juist van meiden hier dat je niet moet bestraffen omdat ze juist door het grommen waarschuwen voor iets

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Moppies!

Hoe is het hier?
    Hier drama! Hond is doodziek.. maar dan ook ècht DOODziek.
    Gisteren bloed laten prikken, ze heeft 2 shots pretnison gekregen,een bloestollend middel want haar bek bloedt (al het tandvlees, door een infectie). Buik zit helemaal vol bloeduitstortingen.. en zo kan ik wel ff doorgaan. Om 17.30 uur kan ik bellen voor de bloeduitslagen.. Dan weet ik of ze opgenomen gaat worden of dat ze nog meer medicijnen gaat krijgen..

Geen tijd om bij te lezen..

Hier nog wat spannends gebeurd?

Jayden weegt trouwens 10,5 kilo en is 75 cm lang! Gaat hard!

X

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meis, nogmaals, ik duim voor je hond.... vreselijk. Sterkte..kus

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Thanks LZ! X

6. Trotsemama1

beterschap met je hond ikheid!!!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, hier komt de zon ook maar af en toe.. lekker sushi! althans dat denk ik.. heb het nog nooit gegeten :) mannetje houd niet van vis met uitzondering van kibbeling hahaha

@quscke, balen dat manlief het niet om kan zetten..

@lau, balen dat je niet mee kan maar ook balen van de auto kost weer centjes..

@hier, net terug van een blokje door de stad, nu even een broodje eten en daarna alyss naar bedje doen.. mamatijd alhoewel schoonmaak tijd :x

@meeting, is het nog wel de moeite??????? volgens mij kunnen we beter na april af spreken ofzo met IEDEREEN en het mooie weer :p

8. nonnie26

@ikheid, he bah wat een naar nieuws van de hond sterkte meid!!! verder alles goed met jullie???

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ikheid balen van je hond meid sterkte!!

@ nonnie, ja tis zeker balen..

@hier laetitia ligt op bed, en huishouden is weer gedaan..

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ikheid... bah meis.. heel veel sterkte met je doggie... ! Ik las het al op hyves .. wanneer weet je meer of lees ik daar overheen ?

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ ~Hier... hmmm al 4 volle dunne poepbroeken vandaag... het zal toch niet weer he..
    Ik heb haar net op bed gelegd, dat is wel een uitdaging, want ze gaf niet aan moe te zijn ( anders leg ik haar alleen maar weg als ze zit te gapen, jengelig is of in haar ogen wrijft. Maar we moeten om 14.45u op het cb zijn.. en meestal slaapt ze dan net. Dus ik dacht ik probeer het gewoon nu. Ben benieuwd.. ze ligt voorlopig volop te kletsen..

12. nonnie26

@kris, en slaapt ze al??

@hier, net een dunne vieze poepbroek, alyss in bed gelegd maar ze wil niet slapen :x

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    We zijn toch nog wel met:
    -Nonnie
    - Caro
    - Mirjam
    - Ingrid
    - LadyZorra
    - Wonder
    - Ka
    - Pamsie
    - Chloe
    - Quschke
    -Mermaid
    -Surf
    en misschien Franka als ze niet ziek is, dat is toch nog 12. Vorige keer was het ook zoiets toch?

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Here are the normal ( . )( . ), the silicone ( + )( + ), the perfect (o)(o) Some are cold (^)(^) and some belong to grandmothers \./\./ And let’s not forget the very large (o Y o), the very small (.)(.) and the asymmetrical (•)(.) We love them all! Post this message on your wall and say ┌П┐(◉_◉)┌П┐ to breast cancer

15. nonnie26

@LZ, ja zijn er ook 12 waarschijnlijk 11 maar is toch ook leuk als we er allemaal zijn??

@TM, bedacht me ineens dat het feb is, dus snel naar baby van de maand, staat alyssa er niet eens tussen.. heb dus maar op thobias gestemd :D

@hier, ze slaapt al even dus ga zo even de keuken opruimen..

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Here are the normal ( . )( . ), the silicone ( + )( + ), the perfect (o)(o) Some are cold (^)(^) and some belong to grandmothers \./\./ And let’s not forget the very large (o Y o), the very small (.)(.) and the asymmetrical (•)(.) We love them all! Post this message on your wall and say ┌П┐(◉_◉)┌П┐ to breast cancer!!!

Helemaal mee eens!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja tuurlijk, maar dan kunnen we misschien in de zomer nog een dag plannen. Het is bijna onmogelijk om iedereen bij elkaar te krijgen. Mermaid heeft alles weer geregeld en de overgebleven 12 hebben er toch rekening mee gehouden..... Doen we er elk half jaar 1, afgelopen aug, nu in feb en dan weer in aug:D

18. Trotsemama1

owja
    wil iedereen even op thobias stemmen :D:D:D
    als baby van de maand:D

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Link? Ik kan die wedstrijden nooit vinden8)

20. Trotsemama1

Deel Deze Pagina