@ Lautjuh: Oh nee, kom je ook niet. Jammer! Ik was wel benieuwd naar je. @ Ikheid: Ach gossie, wat zielig van de hond. Arme beestje. Sterkte ermee. @ Meeting: Ik vind persoonlijk wel dat we het gewoon door moeten laten gaan. Met zon grote groep heb je altijd mensen die uiteindelijk toch verhinderd zijn en bovendien heb ik een reservering gemaakt en vind ik het niet zo netjes om die op het laatste moment, eigenlijk zonder goede reden af te zeggen. Zo, ben goed geslaagd bij de Prenatal. Heb al mijn kortingsstickers gebruikt. Heb wat kleertjes, paar rompers en een zomerslaapzak gekocht. Ze heeft nu 1 aan tot maat 80, das zon dikke. De nieuwe is een 90cm en das dus zon dunne. Leek me niet zo handig om daar ook een dikke van te kopen. Ligt ze van de zomer met zon dik ding aan. Beetje warm dacht ik zo .
hhmmzz ze heeft toch zeker een kwartier in bed gelegen :x ligt nu lol te trappen in de box het zal wel....
@Ikheid jeetje wat erg van jullie hond hopelijk zometeen goed nieuws van de da @TM ik heb gestemd @Mermaid fijn dat je zo goed geslaagd bent en ik zou ook geen winterslaapzaak meer kopen hoor! Net wer gebeld en Noëlle is lekker vrolijk aan het spelen. Hopelijk voelt ze zich morgen weer helemaal goed want zou gaan winkelen met mijn moeder en wil heeeel veel hebben. Even afwachten nog....
Kom ik bij het cb omdat ze een afspraak gemaakt hadden voor de prikjes.. vraag ik of ze niet nog wat jong is voor de 11mnd prikjes.. zeggen ze; Oh ja. nee dan moet u over een mnd terug komen. Er moet echt 4 mnd tussen zitten. Ben ik dus voor noppes naar dat cb gegaan vandaag... Nou ja ze is wel weer even gecheckt..
Gestemd TM! Wat een uilskuikens op dat CB Kris! Goed dat je zelf zo oplettend bent! Mermaid: goed geslaagd dus! Net ff bij mijn werk langsgeweest, collegaatje is jarig en die zie ik niet meer voor haar vakantie.. Was weer gezellig! Nu aftellen naar 17.30 uur.. Heb een steen in m'n maag zeg! Pfff! Jayden ligt te slapen.. nu ff wat was opvouwen en opbergen. X
@ikheid, heb je al wat gehoord??? @kris, lekker bezig daar! quscke had het volgens mij ook al! @hier, belde manlief om te vragen hoe laat ie ongeveer thuis was maar dat wist ie niet, dus ik dacht doe alyss lekker in bad want die zat volgekwijld tot aan haar luier.. zit ze net in haar badje komt manlief thuis! ja hallo raam open gegooit en gezegd dat ie maar moest wachten tot ik klaar was hahahaha heb namelijk altijd de deur op slot met sleutel erin als ik boven ben hahahaha
mermaid goed geslagen dus bij de prenatal nonnie wat een schoonouders heb jij zeg! daar hadden ze hier ook een handje van, toch vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik daar geen behoefte aan heb. mijn ouders net zo! lz pfff vervelend dat je moe bent! eylem JALOERS , ik wil ook wel sushi eten, lekker hoor queske druk aan de poets dus ikheid wat balen zeg beterschap met je hond... kris nou jaaaa zeg...wat een raar cb. vond het ook al zo vroeg! stemmen ik had al op lautjuhh gestemd, die kwam ik tegen, sorry TM mermaid ik zit ook een beetje met slaapzak. heb een winterslaapzak in maat 80 maar dat is hij nu ongeveer al (ja lange jongen ) maar vind het zonde om nu nog een dikke te kopen...dus we doen het maar effe er mee nonnie lekker aan het spelen... smile Fijn dat ze zich beter voelt en leuk morgen shoppen nonnie whahaha ik zie hem al staan in de tuin Hier zo Gijs is jengelig vandaag, en met wat voor reden geen flauw idee. pfff... zat net echt effe tegen, ik ging om zijn id kaart. dus ik Gijs ingepakt paspoorten etc gepakt en Gijs in de auto gezet, kom ik tot de conclusie ik de pasfoto vergeten was,sjit! dus heb Gijs uit de auto ik weer 2 trappen omhoog met hem (wonen 2 hoog), weer naar benee en in de auto. kom ik bij gemeentehuis, dus ik naar binnen, gelijk aan de beurt., was ik de pasfotos vergeten in de auto, dus hup Gijs weer meegetild op en neer . pfff nu ben ik moe hahaha hij weegt ook zwaar dan...ga toch maar eens mijn lodger shelter weer eens op zoeken om te kijken of het werkt als heupdrager, da kan schijnt. Oh ik hoor gijs, die heeft dik 2 uur geslapen
hey meiden, maak me nu toch wel een beetje zorgen alyss heeft vandaag op: fles 150cc half potje fruit broodkorstje 50cc water over de hele dag.. verder wil ze helemaal niets althans ze wil wel maar het doet haar pijn je geeft haar een hap mond gaat wagenwijd open en vervolgens met haar hele hand in dr mond en krijsen!!! wat moet ik nou volgens mij heeft ze nu veel te weinig vocht door al dat kwijlen, dunne luier, en geen vocht... ben bang dat de avondfles namelijk ook niets word met avondeten net was hetzelfde pijn bij eten volgens mij.. ze heeft geen hap op en dat het warm is maakt niets uit want haar koude griekse yoghurt lukte ook niet ook pijn..
Zolang ze allert is en vrolijk hoef je je in principe geen zorgen te maken.. Maar als je het niet vertrouwd gewoon hap bellen! Ik kon om half 6 naar DA bellen.. belde 1 minuut na half 6 en had om kwart over 5 ook al gebeld. De DA belt me nu terug als ze de uitslagen heeft. Hahaha! Ik heb echt geen geduld! Ik laat jullie weten zodra ik iets hoor.. X
Ikheid beterschap met je hond! Wat zielig zeg... Hopelijk valt het mee. Lautjuh jammer dat je niet mee kan! Nonnie als ze alert is en nog plasluiers heeft hoef je je geen zorgen te maken. Goed in de gaten houden en regelmatig wat vocht aanbieden was het advies van de ha hier toen Elisa ziek was en nauwelijks dronk en at.
wat de rest ook zegt Nonnie... zolang ze alert en vrolijk is, niet te veel zorgen maken. constant drinken aanbieden. tussen het spelen door. en anders wat fruit aanbieden als ze niets hoeft te eten of yoghurt, das koud namelijk. maar idd ook naar je gevoel luisteren en bij niet vertrouwen bellen naar de hap.
Ikheid, wat naar joh van je hond. Sterkte ermee, ben beneiuwd naar de uitslagen. TM, grommende honden vind ik echt eng, ik zou direct de hondenschool bellen of hoe dat ook heet (en ik zou ook direct met Ab overleggen trouwens, het gaat hem toch ook aan?) Mermaid, leuk geslaagd bij Prenatal! Chilleke: lekker aan de sjouw geweest met Gijs... ik laat Eva wel eens even in de auto staan als ik boven wat vergeten ben. Wij wonen ook 2 hoog. Ik vind het wel best hoor, ik ben zo heen en weer... De rest weet ik niet meer... Werkdagje zit er lekker weer op, ben wel uitgeteld. Eva ligt al op bed, mijn man is laat, die ging nog naar de kapper. Ik stem voor de frituurpan zometeen