Trouwens nonnie, weinig drinken: Alyssa moet alert zijn, plasluiers hebben, en geen ingedeukte fontanel. Anders wel de hap bellen, of als je zelf het niet vertrouwt natuurlijk. Een dagje minder drinken kan best, het moet alleen niet te lang duren. Iets kouds van yoghurt ofzo kan je ook proberen, dat vinden sommige kindjes met tandenpijn wel lekker. Succes!
Nou.. iets met rode bloedlichaampjes, gelukkig niet levensbedreigend! Manlief is nu een nieuwe lading medicijnen halen en zaterdagochtend moeten we terug komen en dan wordt er opnieuw bloed afgenomen. Jayden heeft inmiddels gegeten en is rijp voor z'n bed.. Fijne avond meiden! x
Iemand vroeg nog naar een buikje, hier nog weinig te zien. Wel 's avonds een klein beetje. Vandaag bij de vk was alles goed. Hartje klopte mooi en hij/zij bewoog wat heen en weer. Zo leuk om te zien! Elisa heeft zo'n loopkar van chicco. Daar zit ook zo'n gat in waar je ballen in kan gooien. Dan gaan er lichtjes knipperen en krijg je een geluidje en dan valt het balletje in een bak en kan het verhaal opnieuw. Ze gooit nu heel bewust steeds de bal door dat gat en dan gilt ze aaaaaaaah hahaha! En dan kijkt ze ons aan van joh juich eens even mee, zag je dat niet! En als je dan niet reageert dan gaat ze heel hard zwaaien. Echt lachen.
Gelukkig valt het mee! Niks levensbedreigends in ieder geval. Ik hoop dat je hond snel opknapt. Elisa is wel een portret. Verschrikkelijk eigenwijs en we hebben er onze handen vol aan, maar je lacht je ook suf om de dingen die ze uithaalt.
Goedeavond dames, Zo, onze kater is weer thuis gaat goed! Vriendinnetje langsgeweest is net weg dus was erg gezellig!! Laetitia ligt weer lekker op bed.. @Nonnie als je het niet vertrouwd zou ik het niet doen! @ TM ik zal morgen ff op Tobias stemmen @ Ikheid jeetje meid gelukkig viel het mee!!! @rest weet ik niet meer
ik weet het niet hoor! sorry dat ik jullie weer lastig val maar de avondfles lukt dus ook niet en ze heeft een uur geleden al een zetpil gehad, heeft ook nog steeds niet geholpen, ze blijft maar overstrekken en blijft krijsen in bed... kan de HAP wel bellen maar weet nu al wat ze gaan zeggen als ik al die verhalen van jullie altijd hoor heeft ze koorts, nee is ze alert, ja nou dan houd ik het gewoon op tandenpijn gewoon vocht aan blijven bieden en als het slechter wrd belt u nog maar eens :x ze wil wel eten maar het doet pijn, ze wil wel slapen maar ze heeft honger, zucht ik weet het niet *snik* trouwens dat ze uit haar mondje stinkt komt ook door de tandjes toch???
@nonnie meid als jij het niet vertrouwd dan zeg je gewoon dt je erop staat dat ze gezien word..kwa stinken uit de mond weet ik eigenlijk niet maar helpt dentinox of genigel niet?
Stinken uit haar mondje is volgens mij niet van tandjes hoor...tenminste nog nooit gehoord! Misschien toch even een telefoontje naar de HAP wagen? Vind op zich wel dat je meestal ook wel van de telefonistes nuttige tips kan krijgen, dan heb je in ieder geval even overlegd....Sterkte!
Heb even gegoogled, het kunnen tandjes zijn maar het kan ook keelontsteking zijn. Zou toch maar even bellen voor de zekerheid denk ik.
ze slaapt met veel pijn en moeite, en nee is geen spruw, zat op de schommelstoel net te denken dat ze misschien ook weleens keelontsteking kon hebben.. als ze zo weer wakker word ga ik wel even bellen.. thanks meiden..
Nonnie ik dacht ook aan keelontsteking. Kan je zien of haar keel wat rood is? Misschien met een zaklampje even spieken? Als je het niet vertrouwd gewoon even de hap bellen hoor.
nee kan het niet zien als ik in de buurt van der mondje kom draait ze weg en houd hem stijf dicht.. kwam net met de avondfles aan en ze zag hem en begon gelijk te krijsen en overstrekken kreeg er geen drup in alleen maar pogingen om te ontsnappen aan eten..
@ka: fijn dat het goed was bij de vk! @ikheid: o gelukkig niets waar hij dood van kan gaan... hopelijk slaan de meds snel aan! @nonnie: ik sluit me aan bij de rest, je zou evt wat dentinox op dr kaakjes kunnen smeren (voor het geval het toch tandjes zijn). doe ik namelijk ook als kasper niet lijkt te willen omdat hij pijn lijkt te hebben, vaak helpt het wel en eet hij beter @meeting: vind dat het door moet gaat, en elk half jaar is ook een goed plan! @was franka ook niet vandaag voor de echo? was alles goed??? @hier was kaspertje wel zielig vanmiddag volgens mijn moeder, hij had geen koorts maar verhoging, maar hij wilde geen eten en alleen bij mn moeder op schoot. hij ligt er nu alweer vanaf half 7 in... @ik ga even opzoeken hoe ver het eigenlijk rijden is zaterdag, en dan beslis ik of ik thijmen ook mee neem... welke oudere kindjes zijn erbij?
@nonnie, gelukkig dat ze slaapt. even aankijken en anders ff bellen! @meeting elk half jaar lijkt me leuk!!
ok, tis voor mij 113 km, 1 uur en 20 minuutjes rijden... als er nog meer 2-jarige meegaan, neem ik denk ik thijmen ook wel mee... is er voor de oudere kindjes ook een beetje ruimte om te spelen binnen, als het niet echt mooi weer is???