APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    nonnie" sterkte met je meisje, hoop dat ze snel opknapt

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oke me meisje is dan net wel wakker geworden maaaaaarrrrrr ze dronk even 70cc water in 1x weg uit de tuitbeker dus daar ben ik dan wel weer blij mee nu maar hopen dat ze weer gaat slapen want ze blijft weer huilen manlief is er nu even bij dus ik even een sigaretje zo en dan maar naar haar toe en gelijk zelf naar bed..

truste dames!!!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    moest gewoon naar pag. 2 om bij te lezen !! is me nog nooit gebeurt. heb ook niet echt bijgelezen. Duik mijn bed in. Knallende hoofdpijn..

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Alleen even snel een reactie op Surf:

@ Surf: Mirjam neemt Demi mee, Ingrid neemt (volgens mij) Julian mee en Caro neemt Lucas mee. Of Wonder ook Seeger meeneemt weet ik eigenlijk niet. Misschien dat LadyZ dat weet.

Nou ik ben er vandoor. Slaap lekker.

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Fijn!

Sorry dames avond vloog voorbij en lig er nu pas in. Morgen vroege dienst dus daarna spring ik weer in!
    Iedereen goeie nacht gewenst :)

X

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    hey meiden,

ik heb wel bijgelezen maar alleen heel vlug, heb vanavond weer een in balans cursus gehad. ;)

@mermaid: fijn dat je geslaagd bent bij prenatal.

@lautjuh: jammer dat je niet mee kun naar de meeting

@quschke: ook jammer dat jij niet mee kunt naar de meeting;) volgende keer beter.

@cm: thanks voor je reactie. ohh ik dacht dat we weer het zaaltje hadden. maar goed ik neem hem wel gewoon mee. wellicht hebben we er wel wat aan.

ik weet niet wie het vroeg ( of er ook iets voor oudere kinderen is) maar er is ook een speeltuin ;) eventueel voor de oudere kinderen.

@ikheid: sterkte voor je hondje

@tm: idd wel laten grommen dat is een waarschuwing. doet kyra hier ook.

@nonnie: sterkte met je meisje.

@uhh verder weet ik het even niet meer.

ik ben slapen. ik had trouwens niet een meer een foto van me haar geplaatst dus dat zien jullie zaterdag dan maar. :p

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Leuk, ik lees dat jullie weer een meeting gaan doen! :):)
    Heel veel plezier allemaal!! :):)

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Goedemorgen allemaal! Wat een rust is het hierzo. Elisa was om 6.15 al wakker. Beetje jammer... Tot half 8 kunnen rekken, maar toen wou ze er toch echt uit. Hoe was jullie nacht?
    Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Vanmiddag komt een vriendin gezellig langs. En misschien vanmorgen even langs de formido fietsen met Elisa om wat kleurstalen op te halen voor het nieuwe huis. Maar het waait hard en we moeten een stuk buiten af fietsen en daar heb ik niet zo'n zin in...

Ikheid hoe is het met je hond?

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey Ka ! Hier 1 om half 7 wakker en kunnen rekken tot 07.45u.. Verder wel een goede nacht. Ben er geloof ik 1 x uitgeweest maar toen sliep ze gelijk verder !

Oh er zit me er haar luier vol te persen...
    Vandaag trouwens super leuk met mijn beste vriendinnetje de stad in shoppen... Baby-shoppen want ze is zwanger !! En lekker lunchen.. Zin in.. hopelijk vind Sanne het OK in de kinderwagen een middagje.

10. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris dat klinkt gezellig! En babyshoppen is altijd leuk!
    Ik had hier ook al een volle luier. Is altijd standaard na de fles 's ochtends haha.
    Waren jullie er morgen eigenlijk ook bij?

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nee... ik heb lang getwijfeld. maar toch niet. Onze weekeinden zijn zo vol. Nu morgen uiteindelijk ook. Ik ga foto`s maken van de kinderen van vrienden van ons voor hun ouders die binnenkort 40 jaar getrouwd zijn en dan hebben we nog een verjaardag bij vrienden in de middag.
    Misschien een volgende keer...

Ik wil trouwens wel eens foto`s zien van zwangere buiken ... zwangere dames... of zijn er nog geen buiken ?

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    grrr Sanne heeft iets nieuws ontdekt wat ze zelf hilarisch vind.. aan de gordijnen hangen... hmmmm

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hahaha! Die Sanne! Elisa doet dat ook altijd bij mijn ouders maar thuis gelukkig niet.
    Hier is nog geen buik te zien eigenlijk. Mermaid had laatst wel een foto geplaatst.
    Jammer dat je niet mee gaat, maar ik snap het wel. Leuk dat je foto's gaat maken! Doe je dat vaker zo op aanvraag zegmaar? Ik wil nog graag een fotocursus volgen, maar ik weet niet zo goed hoe uitgebreid ik dat wil doen. Het is ook wel lastig plannen met onregelmatig werk van mijn man en mij en dan straks 2 kids.

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Nee Seeger komt niet mee, want die zit ONTZETTEND in zn peuterpuberteit8) Wonder is bang dat ze dan alleen maar achter Seeger aan het aanrennen is;)

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Elisa ging net staan aan de tafel! Nu is echt niks meer veilig haha. Ze trekt zo alles van tafel af...

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Laetitia was om kwart over 8 wakker..gister echt vroeg naar bed gegaan.. waren kapot.. was wel erg lekker. vandaag
    huishoudentje doen en misschien wat aan het huis..

17. lautjuhhh

@kris shopse!! haha die elisa hhahaha

@ Ka dat word de tafel leeg houden hahahaha

18. nonnie26

@ka, veel plezier met fietsen staat idd een harde wind hoor!!

@kris, shopse is altijd leuk, weet ze wat het word of is ze nog niet zover??

@lau, succes met huishouden..

@hier, gisteravond is de 70cc water toch 90cc geworden en ze heeft geslapen tot 5 uur toen ging manlief naar zijn werk toen heeft ze nog 50cc water gedronken en is weer gaan slapen tot kwart voor 9 dus een zeer goede nacht.. kwam net aan met een fles maar helaas weer moord en brand!! toen de kant en klare koude pap in haar tuitbeker gegoten waar ze ook haar water uitdrinkt en die heeft ze wel op dus toch 200cc ze gaf aan meer te willen dus ik gooi nog een kant en klaar papje erin en toen was het brullen :( heb dus maar de HA gebeld en we mogen vanmiddag om 10 over 2 langskomen ze ligt nu heel zielig op haar buikje met hoofdje opzij naar de tv te kijken *smelt* maar zo ken ik me meisje helemaal niet ze is altijd zo lekker druk...

19. lautjuhhh

@nonnie nou hopen dat ze wat opknapt gelukkig heeft ze wel goed geslapen.. Succes bij de ha!

20. nonnie26

ja dat hoop ik ook! dank je wel ;)

Deel Deze Pagina