APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Nonnie, beterschap en goed dat je naar de ha gaat. Stinken uit mondje ken ik vooral van keelontsteking en dan doet slikken ntuurlijk ook zeer... sterkte!

Ka, leuk dat Elisa zo leuk speelt, met die ballen van dat loopwagentje!

Ikheid, gelukkig niet heel ernstig dus van je hond, hopelijk is er zaterdag verbetering te zien!

Hm, nu het een kleiner clubje is voor de meeting vind ik het eigenlijk wel fijn, maar wij hebben nu al afspraken gepland. Nou ja, eigen schuld, ben zelf ook wispelturig :)

Ik ga Eva uit bed plukken, die heeft haar 1e slaapje alweer gehad.

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Ka; ja zo heel af en toe alleen voor vrienden. In april ook weer een bruiloft.. Dat vind ik toch altijd wel spannend hoor, dat is nu de 3 e keer. Maar ik vind het wel heel leuk om te doen.
    Oe aan de tafel gaan staan... nee dan is i.d. niets meer veilig.. ha ha..
    @ Nonnie; fijn een goede nacht.. ! Hmmm maar nog niet lekker dus.. arm meisje. Hopelijk kan de huisarts wat voor d`r doen !

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh en nee ze weet nog niet wat het wordt. Ze heeft dacht ik volgende week de 20 weken echo. Dus het zal vooral kijken worden

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    #4624 kleintje84, 4 feb 2011
    Laatst bewerkt: 4 feb 2011
    Goeiemorgen meiden !!

Even een update vanaf hier.
    Heel erg druk met alle voorbereidingen voor het
    huwelijk, dus niet zoveel tijd om met jullie te kletsen :(
    Nog maar 21 dagen !!! :D

Mijn trouwjurk was klaar en die mocht ik in januari ophalen.
    Hij zit echt perfect !!!! En hangt nu veilig bij mijn tante thuis :)

Dinsdag mike zijn 5 delige pak binnen gekregen.
    Zo ongelofelijk stoer ! :) Echt een heertje ;)

En als klap op de vuurpijl hebben we ook nog eens een eensgezinswoning aangeboden gekregen, en gaan we dus verhuizen !!!! :) Joeeeeepieeee !!!! Zo blij, kan kleine mike van de zomer lekker in de tuin spelen samen met mama en papa.

Voortuin,achtertuin, woonkamer met open keuken, 3 slaapkamers, een ruime badkamer met ligbad, en een grote zolder.... Geweldig !!!! Door het hele huis ligt laminaat, en dat hebben we overgenomen. De vloer hoeven we dus helemaal niets aan te doen.
    11 maart krijgen we de sleutel.
    Er word eerst nog wat opgeknapt door de woningbouw, en een nieuwe keuken in geplaatst.

Nu nog even de laatste dingen regelen voor de bruiloft...

Ik probeer echt een beetje bij te blijven, maar het is zo moeilijk haha.

Hoe is het met jullie allemaal ?
    En met alle april baby's ??

Mike is lekker veel aan het brabbelen, Meme, en Dada.
    Hij heeft nu eindelijk al 2 tandjes !! :)
    Weegt net geen 10 kilo en is 73 cm.

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Hier een foto van mezelf in de jurk.
    De achterkant is niet zo mooi neergegt zoals het hoort,
    maar het was ff voor het passen :)

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

oee kleintje mooie jurk meid!!! spannend nog maar 3 weekjes :d en dan ook nog een nieuw huis helemaal toppie!

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Kleine mike zijn 5 delig pak

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    En tot slot mijn bruidskapsel.
    De diadeem is maar voor het idee, dat word een tiara.

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jij woont toch vrij dichtbij? Kan je niet even een kopje koffie komen doen met Eva? Even een showmomentje:D

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kleintje: wat mooi! en een nieuw huis, echt super! Leuk dat je weer een keer hier langskomt! Schattig dat pakje van Mike *smelt*

11. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kleintje wat een gave jurk en super stoer pak voor Mike! En mooi zeg je haren zo! Nog 21 dagen, echt aftellen. En super van jullie nieuwe huis, gefeliciteerd!

Ja Janne, kom even een kopje koffie halen bij ons :) Neem je je man ook mee. Kan wel even voor de kraamvisite.

Nonnie fijn dat je bij de ha terecht kan vanmiddag.

Kris lijkt me ook heel spannend inderdaad om foto's te maken voor iemands bruiloft. Je wil dan toch dat het perfect wordt.

Elisa staat alweer in bed nu z'n 45 minuten. Dat is echt irritant. Ik snap niet waarom ze niet gewoon gaat slapen.

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nouja zeg! Valt ze weer zittend in slaap, 2 keer. En beide keren wordt ze wakker als ik haar neer leg. Ze staat nu maar weer in bed. Ongelooflijk...

13. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    lijkt me inderdaad niet zo comfortabel zittend slapen.. hihi :)

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Nee dat leek mij ook haha. Misschien toch maar wat langer laten zitten voordat ik haar neerleg zodat ze wat dieper slaapt.

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kleintje, heel mooi, ziet er goed uit!! wil je heel veel plezier wensen op jullie mooie dag!!!

@ka, kan je niet een fotootje plaatsen vind dat altijd zo geinig dat zittend slapen mijn nichtje doet het ook :D

@hier, even snel naar de stad geweest voor kant en klare papjes want die wil ze wel en ja is toch vocht maar ook eten.. ze slaapt nu even in de wagen dus ik laat haar maar! zo even een wasje opvouwen en kijken of ze wat fruitje wil maar betwijfel het hahahaha

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik zal eens even een foto maken wanneer ze weer slaapt. Ze is nu nog haar bed overhoop aan het trekken.

Fijn dat ze in ieder geval pap eet Nonnie. Krijgt ze in ieder geval wat binnen. Jij bent er morgen ook toch?

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hadden jullie trouwens ook gelezen dat het vaccin tegen de mexicaanse griep al 2 kleuters "ziek" hebben gemaakt? Ze hebben nacrolepsie. Ik heb mij toendertijd niet in laten enten. Vind het toch wel eng dat ze er nu dus toch achterkomen dat het dus niet helemaal onschadelijk was....

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Als jullie er om 9 uur zijn kan ik wel koffie komen drinken, of jullie moeten wachten tot half 5 ;)

19. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik heb mij toen ook niet laten inenten, omdat er dus
    veels te weinig over bekend was.

Zo zie je maar...
    Nu is narcolepsie een gevolg van de injectie.
    Ik ben toch blij dat ik het niet heb gedaan...

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wist ik niet, bah zeg. Ik heb me ook niet in laten enten toen, ben er wel blij om dat ik het niet heb gedaan.

Deel Deze Pagina