LZ dat was op het nieuws ja. Ik heb me gelukkig ook niet in laten enten. Heb wel gehoord dat het nu ook verwerkt zit in de griepprik en die heb ik wel opgehaald. Die haal ik elk jaar. Janne dat wordt een beetje vroeg of erg laat haha. Lijkt me leuk als je er de volgende keer bij bent. Ben wel benieuwd naar jullie. Is Eva's haar al wat gegroeid?
Janne: ehhh dat wordt een beetje vroeg of laat Maar volgende keer komen we je anders persoonlijk ophalen Ja, ben ook erg blij dat ik me niet heb laten enten. Er blijkt Pandemrix in te zitten, wat dat veroorzaakt. (klink nu heeeel slim, maar heb het gewoon overgetypt8))
@LZ, nee heb me toen ik zwanger was ook niet laten inenten vond het maar eng met zo'n kleintje in me buik.. @ka, zoals het er nu naar uit ziet kom ik niet mits alyssa beter word.. maar dat hoop ik wel kijk er erg naar uit maar mijn meisje gaat voor..
Nonnie dat snap ik. Ik hoop dat ze vandaag lekker opknapt en dat jullie er morgen toch bij kunnen zijn.
Eva's haar is wel een beetje gegroeid ja. Zal zo eens een foto opzoeken waar je het kunt zien. Het is wel scheef. Links (voor de kijker rechts) zit een plukje wat al over haar oor heen komt, aan de andere kant is het nog superkort. Maar vooraan begint nu echt wat te komen en meer achterop haar hoofd ook (blijft heel leuk rechtop staan ). En hoe is dat bij Elisa?
Als jullie dit nu uitprinten, ben ik er morgen toch een beetje bij (let niet op de snottebellen van Eva trouwens)
Wat een leuke, vrolijke foto!!! Jammer van die snottebellen Heb m uitgeprint op papier 2m x 2m, ben je tenminste lekker aanwezig
Hej meiden, was ik weer... net effe geluncht en gewerkt. val vanaf hier effe in janne leuke foto! Inenten, met toendertijd wel laten inenten, omdat mijn collega haar zoontje van nog geen jaar oud mexicaanse griep had en dat me behoorlijk heeft doen laten schrikken...en het komt dan wel heeeeel dichtbij... vond het toen wel een onmogelijke keus, want als je ziek werd dan was het ook niet goed.. niets meer aan te doen nu hoest verder hier?
Nonnie succes bij de ha! Janne woooow hé dat is flink gegroeid! Ik zie dat Elisa een flinke achterstand heeft haha. Bovenop is het wit en nog erg kort. In haar nek begint ze een matje te kweken. Zal even kijken of ik een foto kan vinden.
Hier de foto. Je kan het niet super goed zien. Bovenop is het nog heel erg kort en aan de achterkant wordt het langer.
Ah ja, je ziet het wel een beetje. Het scheelt denk ik dat Eva donkerder wordt (voglens mij). Ik denk dat ze donkerblond wordt net als mijn man, ik ben veel lichter. LZ, gezellige boel daar bij jou!
@nonnie succes bij de ha @ Lz he gedsie. @ janne leuke foto! @ hier laetitia ligt alweer effe te slapen wasje is afgehaald. en de nieuwe moet ik nog uithangen..
@ Kleintje ; Mooi !! Mooi kapsel mooi pak en hele mooie jurk @ Ka; ja ik zeg altijd wel van te voren heel duidelijk dat ze niet te veel moeten verwachten. Dat als ze professionele foto`s willen ze een fotograaf moeten inhuren houd liever de verwachtingen wat laag, kan het alleen maar meevallen.. @ Enten .. heb me wel laten enten.. ik zie wel.. hopelijk geen gevolgen ervan. @ Janne; Leuke foto .. wat kijken jullie blij zeg ! @ Ka; wat een lieve foto ook zeg en je ziet i.d. wel dat haar haartjes groeien ! @ LZ.. nou lekker buurtje woon jij @ Nonnie.. ben benieuwd wat de huisarts zegt.. Hier.. zo naar de stad geweest met vriendinnetje lekker gelunched en even gaan shoppen.. helaas niet lang, want ik kreeg een lekker band met de kinderwagen .. hoe stom.. Nou ja .. Sanne is nu weer lekker op de grond aan het spelen.. Ze heeft ontdekt dat het leuk is om HEEL hard te lachen.. dat doet ze dus de hele tijd ;- )
@kris, balen van je lekke band heb je het verder wel leuk gehad??? @ka, hier net zoveel haar als bij elisa, alyss heeft ook bijna niets maar begint nu ook een matje te krijgen en er komt wat haar over de oortjes en een grote kuif bovenop dat dan weer wel.. @chilleke, lekker gewerkt meid?? @lau, moet hier ook nog een wasje draaien 8) @hier, nou terug van de HA niets te vinden en madam sprong zowat de hele kamer rond van de lol die ze had om het stokje wat in haar mond moest 8) lekker dan zit je als bezorgde moeder met een springlevend kind maar goed ze heeft nog wel even naar het hartje geluisterd omdat ik daar om vroeg omdat ze bij CB "iets" hoordde maar dat klopt dus idd er zit een ruis(je) nu gelijk een verwijzing naar de kindercardioloog voor echo en ECG brrr krijg er de kriebels van... ze ligt nu weer te piepen in de box want ze wil weer niet eten kijk het vanavond nog even aan en anders moet ik de meeting toch echt afzeggen sorry...