APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@kris gezellig naar de stad geweest!

@ Nonnie oei spannend, maar bij haar keeltje niks te zien dus.. misschien toch tandjes of fase?Succes!!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, ze gooide het op een bom van tanden/kiezen8)

3. lautjuhhh

@Nonnie nou succes dan arm meiske, hopen dat ze snel door zijn..

@hier laetitia ligt weer op bed, god wat slaapt die... jeetje. hopen dat ook hier de tandjes snel doorkomen haha.
    laetitia lag net helemaal dubbel manlief begon met honden geluiden maken ze lag helemaal dubbel.. toen hebben we alle boerderij dieren na gedaan en zij lag dubbel hahahaha

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lz
    lekker dorp woon jij zeg :p;)

ka
    ik zie wel degelijk haar hoor :)
    Gijs heeft meer haar in real life dan je op fotos ziet ;)

lau
    je bent weer goed bezig :D:D ik moet ook eigenlijk nodig wassen ;)

kris
    een lekke band :$, da kan bij mijn wagen niet:p
    en lief heeel hard lachen :)

nonnie
    ja, op zich wel thnx!:)
    dat zal je altijd zien he, zit je bij de HA is ze zo vrolijk als wat ;)
    maar fijn dat er nu niets was, en super vervelend dat ze een ruisje hoorde. kan me heel goed voorstellen dat da eng is...maar goed, beter er op tijd bij zijn dan te laat toch? en ik zou zeggen vooral NIET googlen...

lau
    hahaha LIEF!!! :D

pfff ik heb hier een eigenwijze gijs....meneer ligt te kletsen en vrolijk te zijn in bed na een uur slapen...laat hem maar effe zijn gang gaan tot hij gaat huilen..hopelijk rust hij zo een beetje uit ;)

5. nonnie26

@lau, hahaha zie het helemaal voor me!!

@chilleke, moet wel googlen want manlief snapt niet wat het is als ik het "zo" uitleg 8)

@hier, half soepstengeltje en 50cc koude melk joepie! ze lust niets warms meer ;)

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    ik ben gesloopt!!
    pff kan merken dat ik er een jaar uit bed geweest

ik wil jullie allemaal heelveel plezier wensen morgen !!

volgende meeting ben ik er weer bij (hopelijk met een dikke buik)

7. lautjuhhh

@chilleke hahah eigenwijsje :p

@nonnie hopen dt manlief het nu begrijpt :) wel heftig om t horen lijkt me maar zal vast wel goedkomen

8. lautjuhhh

mmz laetitia wil niet slapen ach geeft ook niet:) ze kjroop gelijk op haar speelgoed af nou ja ook goed:p

9. nonnie26

alyss ligt lekker op bed te slapen, en heb net even ons tweede 2 persoonsbed verkocht op MP voor een leuk bedragje altijd leuk!!!!

10. lautjuhhh

@nonnie altijd lekker extra geld :)

@hier laetitia heeft net haar potje op en zit lekker in haar stoel. manlief is eten aan het maken..

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, ga vanavond uiteten met vriendinnetjes, dus ben hier niet. Dusssssssssss tot morgen op de meeting!!

12. nonnie26

@LZ, veel plezier!!!

@lau, fijn dat ze goed gegeten heeft hier weer niet :( maar wel een bakje griekse yoghurt..

@hier, zoals het er nu naar uitziet kom ik morgen gewoon naar de meeting meiden!!!!

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie
    oke, dan is het wel noodzakelijk ja.maar je krijgt daar altijd van die enge beelden van :(

tm
    uitrust ze!

lautjuh
    laetitia ook al niet willen slapen, hopelijk niet te jengelig dadelijk!
    en smakelijk

nonnie
    das lekker :)
    hmmm das minder...maar wel yoghurt dus das wel goed!

lz
    veel plezier vanavond en morgen!

Hier
    Jehhh Gijs heeft weer effe gekropen! :D Ik=blij. maar hij doet het nog niet constant maar wel schattig om te zien :D Op hyves staat een kort filmpje:D
    Wij gaan nu lekker eten : ovenpasta met zalm, prei en cherrytomaatjes JAMMM:D

14. lautjuhhh

@Nonnie ja ze heeft goed gegeten!! balen dat alyssa niet goed gegeten heeft.

@ Chilleke gelukkig was ze niet jengelig.. Eetsmakelijk..

@meeting veel plezier dames morgen!

@ hier laetitia ligt op bed wij hebben gegeten ( bami mjamm) en nu een bakje koffie..

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Sje wat een rust hier ;) ben ik niet meer gewend hahaha

lekker lau, bami :D wist je dat laetitia ook bij de baby van de maand verkiezing staat?

16. lautjuhhh

@chilleke ja ik weet het :d moet ik nog ff in mn handtekening zetten :)

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

moet nog terug lezen, maar dat doe ik zo. mn vader is hier, hij is thijmen naar bed aan het brengen en mn moeder komt m zo halen (die had een borrel ofoiets)

kaspertje is goed gegaan vandaag, heb gewoon kunnen werken.

baal een beetje, want ik zou morgen met de auto van vriendlief, maar nu blijft hij vannacht in a'dam omdat hij morgen nog naar een klant moet in eindhoven en dat wil hij ook niet met mijn auto doen, dus nu moet ik gewoon met mn eigen auto, op zich prima ding, maar die van mn vriend is gewoon luxer en dus comfortabeler en..... hij heeft de tomtom in de auto liggen! dus nu maar op de ouderwetse manier even de route bekijken... en onthouden, want heb geen printer...

hoe is het met de andere zieke kindjes???

ik vind het trouwens wel een beetje spannend, ben zooo benieuwd naar iedereen! de meesten hebben elkaar al gezien de vorige keer zeker?

18. nonnie26

@chilleke, jeeyy goed van gijs had het al op hyves gezien!!

@lau, lekker bami! hier bruine bonen bleehhh maar goed manlief is blij..

@hier, avondeten ging er niet in maar net wel een fles 150cc melk dus ikke is blij!! bed is net opgehaald maar pastte niet in hun auto :( dus manlief even met zijn grote auto achter ze aan gereden een straat of 7 verder maar wel een extra tientje gehad voor de benzine :D altijd leuk!!!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hee ladies,

Tis niet druk hier! Ben de hele dag niet geweest maar het was goed te doen :).

Even uit mijn hoofd:

Nonnie hmm wel fijn dat de HA op zich niets kon vinden. Maar kan me voorstellen dat je een beetje angstig wordt van dat evt. ruisje! Hopelijk kun je snel terecht, wanneer kun je een afspraak maken?

LZ lekkere buurt woon jij :D

Chilleke wat goed zeg van Gijs!! En lekker gegeten?

Hier de hele middag bij mijn moeder geweest, niet veel bijzonders gedaan maar Irem heeft lekker gespeeld. Kip Tandoori uit een pakje gegeten ;) (ik eet dat eigenlijk nooit, had het klaargemaakt maar wat een onzin staat er op zo'n pakje zeg "snij de ui in grove stukken" :$ wie wil er nou een grote stukken ui tussen de kip? heb 'm mooi gesnipperd) en nu weer thuis, Irem op bed en ik de avond aan mezelf tot 23.00 uur als manlief weer thuis komt!

Veel plezier morgen meiden op de meeting, ben benieuwd naar de verhalen!

20. nonnie26

@surf, lekker slim van de tomtom maar je kunt het vast wel vinden! hier vind ik het ook spannend ben de vorige keer ook niet meegeweest want toen zat ik nog niet op het forum :D

Deel Deze Pagina