APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ahhh Caro :( ik leef helemaal met je mee, kan het me zo goed voorstellen! Kan daar soms ook zo chagrijnig van worden dat van ons maar alles wordt verwacht af en toe omdat manlief daar even 'geen zin' in heeft of zogenaamd geen tijd voor heeft....jaja en als wij die excuses gebruiken nee dan kan dat ineens niet! Anyway....ga jezelf lekker verwennen, geniet van de rust nu je man toch weg is en de kinderen op bed liggen ;) je hebt het verdiend!! Knuffel!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, nee hoor. Ik kan sowieso nooit lang boos blijven. En een flinke dosis chocola kan ook wel buiverdrijvend werken bij mij! :p

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Lief! Thanks!

Komt er eigenlijk nog wat op TV vanavond? (Afgezien van Top Gear, wegmisbruikers en slechte audities?)

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dan stop ik morgen een reep chocola in me tas voor de zekerheid :p

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@caro he bajh meid, geniet van je avond..

@ Tv nee dr komt weinig hier gaat manlief topgear kijken vind ik ook zo af entoe wel geinig om te zien.

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Caro: ooioh zoooooooo herkenbaar !!! Soms snappen ze het gewoon niet hè!! Gooi het er maar uit haha
    Soms is Just 's middags thuis en haal ik na m'n werk de kids op, kom ik thuis moet hij nog aan het eten beginnen!!!! Maar Justin gaat om 19u naar bed en als je dan om 18u nog aan het eten moet beginnen wordt het 1 grote gezellige krijspartij!

Heb verder niet echtbijgelezen, ben gesloopt!

Nou meisjes, Justin is weer met koorts naar bed gegaan en Demi is ook niet fit, snotteren, hoesten en beetje verhoging..
    Hoop maar dat ze morgen opgeknapt zijn want ik heb er wel heel veel zin in!!
    Alleen als ze morgen nog zo zijn durf ik het niet aan..
    Naja eerst maar eens de nacht afwachten..
    Weer trouwens niet echt wat er is, de ha kon ook niet vinden waar de koorts vandaan komt. Hij is dan weer heel vrolijk en rustig en dan ineens gaat hij hartverscheurend huilen alsof hij ergens pijn heeft..

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

TV: ik kijk Flikken, is wel ok, en daarna is er nog Vermist....en anders is er nog ergens The day the earth stood still. X factor enzo kijk ik niet.

Mirjam he wat vervelend, hopelijk knapt ze op!

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, nee he! Ik hoop echt heel hard dat je kindjes morgen beter zijn. Ten eerste natuurlijk voor hunzelf, maar ook zodat je toch wel naar de meeting kunt komen. Zou echt heel jammer zijn anders! (en ik denk dat Lukas ook wel teleurgesteld zou zijn dat Demi niet komt!)

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Lieve dames!!!

Ik ben weer even bijlezen! Spreek jullie zo!

X

10. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja ik zou zelf ook wel teleurgesteld zijn, waarom ook precies dit weekend:x

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    VOlgende keer toch maar in voorjaar/zomer meeting plannen....minder kans op zoveel zieke kindjes!;)

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zoiets komt nooit goed uit! Maar ik ga hier vanavond een ritueel gezondheidsdansje doen en alle energetische krachten richting Maassluis sturen hoor! :p

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Ah Caro, wat een rotavond :x Ik kan het me heel goed voorstellen hoe beu je het bent. Dus geniet lekker van je chocolademelk + lekkere dingen! ;)

Mirjam, zielig voor Justin, beterschap hoor!

Eh... tjonge he, mijn geheugen is niet zo best, de rest weet ik niet meer.

Mijn eten was mislukt vanavond, of het recept was gewoon niet lekker. Spitskool met appel en mosterd, het smaakte nergens naar :( Dus de lekkere dingen in de kast roepen mij, dus ik ben aan het afwegen of ik daaraan toegeef of niet ;)

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschk: Als je zo graag wil komen kom je toch gewoon. Ik vind het heel eerlijk gezegd nogal ongeëmancipeerd dat je niet “mag” komen. Ik bedoel het echt niet gemeen hoor, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, maar ik vind gewoon niet dat je man/vriend er iets over te zeggen heeft. Natuurlijk mag hij zich wat zorgen maken en dat geeft natuurlijk ook helemaal niet, maar het eigenlijk een soort van verbieden…. Hm, nee dat zou mij echt te ver gaan. Nogmaals, ik bedoel het niet verkeerd…

@ Caro: OMG, daar zou ik ook een flink potje chagrijnig van worden :x. Dat is echt typische mannenlogica wat je man vandaag bedreven heeft, Arco is er ook erg goed in ;).
    Ik ben nu Law & Order: Special Victims Unit aan het kijken. Arco ligt met hoofdpijn op bed, dus nu hoef ik op vrijdag eens geen Voetbal International te kijken.

@ Mirjam: Oh jeetje, hopen dat de kids lekker opgeknapt zijn! Je moet er wel bij zijn hoor.

Nou, ik heb Ayla maar vast een flesje gegeven en in bed gelegd, want ze bleef maar gillen en ging op een gegeven moment hartverscheurend huilen. Nu ligt ze lekker in bedje.

Trouwens, wat ik nog helemaal niet verteld had. Gister was ik bij mijn nagelstyliste en die vertelde dat ze een melanoom (een kankergezwel dus) in haar oog heeft en dat ze nu over 3 weken wordt geopereerd en dan gaan ze haar oog verwijderen :$. My god, ik schrok me de tering!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Getsie! Een oog verwijderen! OMG, als ik iets eng vind is het dingen met ogen. Wat vreselijk! Krijgt ze dan een glazen oog of zo?

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, 6 tot 8 weken na de operatie krijgt ze dan een prothese, een nepoog idd. Ze kan ook bestraald worden, in Zwitserland zou dat zijn, maar dat wil ze niet. Ze wil 'm eruit hebben, omdat het nu nog niet uitgezaaid is enzo. Maar ik zou zo'n bestraling toch echt wel overwegen. Stel dat je ooit iets met je andere oog krijgt, dan ben je gewoon blind.

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Gatsie dat klinkt helemaal neit lekker!!!! Dat Zal idd schrikken zijn geweest!!

Ik snap je redenering heel goed!! Maar ik geloof dat ik het ook niet zo prettig zou vinden als mijn man en Justin zo'n eindje weg gingen. Beetje dubbel dus.....

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Jakkes zeg, dat is inderdaad schrikken. Kanker en tumordingen vind ik echt zo eng he, bah, dat kan je zomaar hebben zonder dat je het weet, brrr.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    OMG, volgens mij heeft mijn man de UPC box behekst! :$ Hij kan alleen op Veronica! Ik krijg hem gewoon niet op een andere zender! En jawel, op Veronica is Top Gear! :x Het moet niet gekker worden!
    Ik krijg hem nu zelfs niet meer uit!

Ik ga maar even de stekker eruit trekken.;)

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    HAHA, sorry, ik moet echt heel hard lachen om hoe je dit opschrijft.

Je hebt nu echt REDEN voor TWEE repen chocola he!

Deel Deze Pagina