K*t is het he? Wij hebben eigenlijk maar 1 slaapkamer, waar Irem nu slaapt past niet eens een 1 persoonsbed, maar goed, voor een babykamertje gaat het net. Zou een tweede baby bij jullie niet samen met Justin op de kamer kunnen?
En ja het waait hier ook behoorlijk...alhoewel we hier tussen de huizen zitten dus merk er gelukkig niet veel van. Heb de ramen dicht en verwarming op standje sambal
Op zich zou het wel kunnen....kamertje is van redelijk formaat...maar vinden het niet echt ideaal...... Maarja...hebben ook altijd heel hard gezegd dat we hier weg wilden zijn voordat er kinderen zouden komen
Pas zat ik aan de koffie en elke keer zat ze erom te jengelen, dus ik dacht: als ik haar nou een lepeltje laat proeven merkt ze dat ze het niet lekker vindt en vraagt ze er niet meer om. maar ze vond het heerlijk! Idee mislukt, en ze krijgt echt nog géén koffie
@eylem: mm vervelend dat een woning het dan niet toe laat terwijl je het zelf wel graag wil. @janne: in de stad hebben ze bij veel plekken trouwens wel een magnetron, ik neem als we naar de stad gaan altijd alleen koud water mee.
Balen is dat he! Wij zitetn ook in zo'n soort situatie, wel 3 slaapkamers maar ons totale grondoppervlak is 54 m2, dus je snapt hoe krap alles is. Vroeger lagen kindjes altijd op dezelfde kamer... heb zelf ook jaren met 2 zussen op 1 kamer geslapen. Maar zou het nu ook niet zo snel doen, gek he. Terwijl kinderen daar echt aan wennen.
Ja dat zeiden wij ook altijd....maar ja, het leven loopt altijd anders dan je verwacht! Maar nu wil ik hier echt wel graag weg....nu Irem nog niet loopt gaat het nog wel maar straks als het zomer is en Irem lekker rondbanjert vind ik het gewoon heel sneu dat ze niet eens even naar buiten kan en dat we maar in die snikhete woonkamer (zon staat er pal op in de zomer) zitten. Gelukkig kunnen we wel altijd naar mijn moeder die een grote tuin heeft maar tis toch niet hetzelfde als een eigen tuintje (en normale keuken, en normale badkamer, en en en )
kan niet uitgebreid typen want me nagels zijn te lang en net gelakt dus sorryvoor fouten @janne, ja kan zowiezo bij de hema of broojes zaak opwarmen en anders thermoskan @storm hier ook, op alyss haar kamer enkel glas en oude kozijnen als er een windvlaag komt dan wappert haar gordijntje een beetje dus heb nu wel de vewarming aan staan.. @quske, komje nog????????????????????????????????????????????///
Oh 54 m is wel echt weinig ja....wij hebben dan wel 80 m2 maar een belachelijk grote woonkamer, heel raar ingedeeld, waardoor je er dus nog niets aan hebt Ja ik heb er op zich niet zoveel moeite mee als kinderen op dezelfde kamer slapen....maar vind het als ze wat ouder worden eigenlijk geen optie meer. Mijn zusje en ik hebben ook jaren op 1 kamer geslapen maar later hebben mijn ouders toch de grootste slaapkamer opgedeeld in tweeen en die eigen ruimte hadden we toen ook echt wel nodig.
haha, bedankt meiden voor jullie nummer, ik heb er nu 3... mn vader is er nog, dus kom straks nog even kletsen...
Op zich mogen we niet klagen...grote woonkamer en keuken...1 grote slaapkamer, 1 normaal formaat slaapkamer en grote badkamer...2 garages en een kelder 9 en dat voor nog geen 400 euro per maand). We hebben we een gezamenlijke achterom, maar niet ideaal als je eerst 2 trappen omlaag moet. Ik zelf ben op een grote boerderij opgegroeit....dus ben het ook anders gewend. daar zijn we zomer's dan ook veel te vinden...en nu nog meer denk ik En aangezien we onder het dak wonen is het hier in de zomer ook snikheet....
Ja voor die prijs is dat wel echt super....maar inderdaad ik ben ook buiten opgegroeid en dat is dit zo niet leuk....Wij betalen ong. 800 all inn, ook niet echt duur voor particulier en we zitten midden in het centrum, maar goed voor die prijs kun je ook een eensgezinswoning met tuin huren (via de woningbouw dan). Maar jullie zouden dan nog eventueel zelf in de kleine slaapkamer kunnen gaan slapen en de grote voor twee kids gebruiken? als er echt niets anders mogelijk is zou ik dat wel overwegen. Mijn man heeft weleens gezegd dat we eigenlijk bij mijn moeder in huis zouden moeten gaan wonen (mijn zusje woont nu nog thuis maar als die het huis uit is, is ze alleen in een redelijk groot vrijstaand huis) maar dat zie ik niet echt (echt niet eigenlijk) zitten
Lastig Eylem... Hier ook een grote woonkamer waar ik liever een slaapkamer voor had gehad Zo jeetje de spullen op het balkon gaan bijna vliegen!! Net zoals de kinderwagen trouwens vanmorgen.. Ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest bij m'n collegaatje en haar kleine prinsesje... Arme ding is zo benauwd! En zij slaapt daar al sinds maandag op een bedbankje... Ze was helemaal gebroken
Ik heb er net weer een solli uitgedaan. In de krant van deze week zag ik een vacature staan voor medewerkster commerciële binnendienst op een makelaarskantoor hier in de stad voor 16-24 uur.
@storm ja hier ook!! echt de wind jankt gewoon.. @ Nonnie lieve foto.. hoe is het nu met haar? @ tweede mm nog even geduld dus.. hier nog geen idee zaten er aan te denken pil eind van het jaar eruit te doen maar hebben nu zoiets van eerst genieten van laetitia. @hier laetitia kwam net nog om een flesje, staan we op dr kamer zien we gewoon dat het behang loslaat grrrrrrr k*t muren hier..