APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ohh balen! :( Vind je dat niet vervelend dan?

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

:D haha

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@pams, fijn dat je mee helpt ;) wie nog meer??? :D

@quscke, please?????? *dubbel pruillipje*

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wij wisten het bij Justin ook niet...al had ik meteen vanaf het begin een sterk voor gevoel voor een jongen.
    Bij een tweede wil ik het wel graag weten....en dan meer vanwege de praktische zaken.
    Alleen zou het een wonder zijn als we ooit een meisje krijgen....die kennen ze in de hele familie van mijn man nog niet:p

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Is het misschien een idee om, voor de mensen die al een album gemaakt hebben of aan het maken zijn, die ook mee te nemen? Ik ben opzich wel benieuwd.. Ben gek op foto's en we vinden vast ergens wel een momentje om even lekker te bladeren in de albums van de andere april kindjes?

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Tsja..het is niet naast de deur...dus dat is ook wel spannend..... Wil jullie graag wel leren kennen...in het echt dan...dus vind het minder dat ie er zo over denkt.....maar zou het ook niet zo prettig vind als hij zo ver weg zou gaan met mijnmenneke! Dus heel erg dubbel gevoel!!

7. nonnie26

@chloe, leuk idee, maar maak een jaarboek online dus ja die is ng niet af :( misschien neem ik wel wat losse foto's mee maar ja die hebben we ook op ZP staan...

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha Hier ook zo.. De man bepaald natuurlijk het geslacht, en de mannen in Raym's familie kunnen alleen maar kids van 1 geslacht maken ;) Raym's vader heeft alleen zoons, zijn broer drie dochters, en Raymon's opa ook alleen zoons..
    Ik heb geen idee of dat erfelijk is :p maar zowel wordt onze volgende dus gewoon weer een zoon :D

9. nonnie26

kan je het niet voor 1 keertje opzij zetten dat gevoel :(

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb alleen een album van de zwangerschap, bevalling en kraamweek. Maar op zich wel een leuk idee om albums mee te nemen. Die van mij is maar dun, dus ik neem 'm wel gewoon mee.

11. nonnie26

@chloe, hier alleen maar meiden aan mijn kant en bij manlief meer jongens dus ik denk dat mijn fam de macht had hahahahahaha is maar goed ook met mijn schoonfamilie 8)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Lief mopje, ik denk dat we dat allemaal begrijpen. Maar hoe zie je dat dan voor je, nu en in de toekomst? Dat je nooit ergens heen kan zonder man mét Justin, wat meer dan bijv. een uur rijden is? Dat is toch geen doen? Dan verlies je toch een groot deel van je onafhankelijkheid?

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Bij mijn man zijn ze met 3 jongens...bij zijn vader met 4 jongens...Hij heeft alleen maar neven...dus eenm meisje zou hier echt een unicum zijn!!!

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@kids, aan manlief zn kant zijn er nog geen neefjes of nichtjes, aan mijn kant 2 neefjes en 1 nichtje..
    Zou het leuk vinden als de 2e een jochie word maar een meisje is net zo leuk!

@quschke snap je overweging wel hoor!

@ chloe haha reageren word je niet gegunt haha dan maar gewoon lekker mee kletsen!

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha hier ook alleen maar jongens in de familie van mn vriend, hoewel zn broertje 2 meiden heeft... we hadden al gedacht dat wij voor de jongens zorgen en zij voor de meiden... dus bij de derde denk ik ook dat we nog een knulletje krijgen...

zo he, mn vader is net pas opgehaald door mn moeder. nu vind ik het helemaal niet erg dat ie er was hoor, heel gezellig zelfs, maar ik had een avondje voor mezelf bedacht en nu ben ik moe, dus ik ga zo mn oogjes dichtdoen...
    als het tenminste goed blijft gaan per kaspertje, want ik heb net nog zn bed met kots verschoond....

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    nou hier hebben we het wel geflikt michel's vader zei elke keer ik hoef niet te weten wat het wordt wij kunnen alleen jongens maken.

maar het was toch echt een meisje:D

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik weet dat jullie gelijk hebben..dat maakt het ook zo moeilijk!!!:)

Mijn 'independent women' gevoel hangt ergens tussen mijn tenen.......*zucht***

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja ik snap dat je niet tegen hem kan gaan zeggen 'hey later ik ga gewoon' als je het andersom ook niet leuk zou vinden.. Dat is natuurlijk een beetje dubbel idd haha,
    maar ik zou het niet leuk vinden als Ray zou zeggen dat hij niet wou dat ik ging.. Als je nu zegt dat we heel goed op jullie passen? ;)

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    kom nonnie we proberen het nog een keer:p

@quschke: please kom ook:D * pruillip* :D

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid