@quschke volg je geveol als je gevoel zeg ik wil gaan ga je gewoon lekker maar als je gevoel zegt liever niet dan moet je niet gaan.. tis moeilijk i know..ik baal er van dat ik niet kan door die grmbl auto maar volgende keer ben ik er wel bij! @surf slaap lekker meid en hopen dt het wat beter met kasper gaat morgen!
Nou hup dan, pak vast wat spullen in en dan spring je morgen in de auto. Als je het nu niet doet wordt het alleen maar moeilijker om de stap ooit een keer te nemen. En wees eens realistisch: wat is nou het ergste dat er kan gebeuren? Ok, je kunt een ongeluk krijgen, maar dat kan ieder van ons overkomen. Wat zeg ik...dat kan zelfs gebeuren als je maar een klein stukje hoeft te rijden.
nemen jullie fotoboeken mee? van de kids? die heb ik alleen nog maar op de laptop staan... das niet echt handig... hmm wel die van de vakantie kan ik meenemen...
ja quschke: kom je ook ,aaaaaaaah toeoeoeoeoe?? nee even serieus, slaap er een nachtje over, en doe morgen wat je gevoel je ingeeft, dat is altijd goed!
Ja dit ben ik helemaal met Mermaid eens! Die drempel wordt natuurlijk steeds hoger, en ik denk dat je van een angst alleen af kan komen als je het gewoon doet, en je man ook laat zien dat er niets aan de hand is.. Raym zag altijd van die beren op de weg met naar het buitenland gaan, maar wat als er iets gebeurd? Je kent de plek niet, de taal niet de mensen niet.. Hij is ook heel erg van het veilige.. Ik ben echt precies het tegenovergestelde.. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik klein was en ik ben met hun beide apart de halve wereld rond geweest, ook met mijn moeder alleen als alleenstaande vrouw zeg maar.. En toen kreeg ik een relatie met iemand die het liefst ieder jaar alleen maar naar centerparcs of terschelling ging Het eerste jaar heb ik het aangekeken, en het tweede jaar heb ik hem voor zijn verjaardag een voetbalwedstrijd in engeland cadeau gedaan, dus toen moest ie wel met me mee Ik heb hem echt over die streep moeten trekken, maar hij gaat nu echt overal met me naartoe Sommige mannen hebben gewoon even dat duwtje nodig
@surf he geds meid, k hoop dat hij strakjes toch echt lekker gaat slapen is hij zo beroerd? Misschien zetpilletje geven?
surf Nou dat moet goedkomen morgen fijn dat kasper weer wat beter is eylem ja was lekker mermaid balen van je kutdag nonnie duurt nog effe 2 maart cm zooo wat een avond mannen mirjam wat vervelend hopelijk snel beter. en wat zag ik nou op hyves...te dik....:xecht raar! janne klinkt eerlijk gezegd ook niet als een lekkere combi, maar heb je je er aan toe gegeven? mermaid wooooow een oog gewoon..ik zou ook voor bestraling kiezen... cm whahahaha doet de tv het inmiddels weer? pamsie balen van je ziekdag nonnie leuke foto heerlijke wangen eylem echt waar joh...balen dat je mogelijkheden er nu niet naar zijn. tja...heb ik kriebels..nee nog niet..maar wil wel graag ooit een tweede. maar als ik een mooi huis heb met tuin en bad enzo janne ik zou kokend water meenemen in een thermoskan, en kom ofzo en dan de melk daarin laten staan. queske jij ook zo baal situatie storm hier ook behoorlijk!!! janne je kan niet vroeg genoeg beginnen met koffie wij hebben trouwens ook maar een "klein" appartement... mermaid hier ook al chips (en wijn) op, terwijl mijn punten op waren chloe geslacht nou ik wist 100 % zkr dat het een meisje was, tot ik de echo zag.... toen kon ik er niet meer omheen hahahaha. maar zou nog wel heeeeel graag een meisje willen, maar ja dat kun je niet kiezen. bij thomas zijn kant alleen maar jongens. en bij onze kant jongen en dan meisje (dus heb goeie hoop) queske hoewel ik het wel begrijp, ben ik het wel met Mermaid eens. ik zou het absoluut niet kunnen, voel me veel te vast gehouden dan. woooow ik ben er gewoon weer doorheen, zal nog eens een filmpje gaan kijken hahaha (wat een stomme film trouwen = the day that the earth stooth still) zo is het rustig en zo zijn we weer 15 pagina's verder maar goed...trouwens wat ik vandaag weer had in de winkel...:x word zoooo moe van bejaarden die gewoon denken dat ze alles maar mogen zeggen omdat ze oud zijn... ik had haast omdat ik Gijs op wou halen...dus ik sjees door de winkel heen met mijn mandje op wieltjes...staat er een bejaard echtpaar een heel gangpad met 2 karren te bezetten en onderling vlees over en weer aan het geven dus ik wacht...hadde ze EINDELIJK een keus gemaakt. loop ik tussen hun door. kom ik per ongeluk 2 keer tegen haar voet aan. dus ik zeg netjes 2 keer pardon...en loop door. gaat die vrouw toch helemaal flippen..of ik wel ogen had of ik wel uit kon kijken en blablabala. dus ik zei : ik heb toch pardon gezegd...ging ze verder met tieren...:x dus ik riep: ja je kan ook over alles doorzeuren en ben door gelopen...zucht.... wat wou ze nou dat ik dee? moest ik op mijn knieen haar voeten kussen ofzo? jeetje zeg .... pfff... ik heb ech wel respect voor ouderen, maar ze moeten mij ook met respect behandelen anders kunnen ze mooi opzouten...pfff... oooh een heel verhaal sorry
hahaha ben ook effe bezig geweest...maar ja toen was ik klaar en weer een pagina erbij meiden die al gaan slapen HEEEEEEEEL VEEL PLEZIER MORGEN volgende keer ga ik en Gijs natuurlijk ook mee!