Zo goedemorgen allemaal! Nonnie weet je al of je ook komt? En komt Quscke ook? Had even snel overal doorheen gescrollt. Heb nog geen fotoalbum maar wel allemaal losse foto's in zo'n insteekalbum. Neem ik die wel mee. Tot een half jaar ongeveer. Meiden ik heb er zin in! Tot straks! Kris veel succes en plezier met de fotoshoot! Je het er wel storm bij. Of maak je de foto's binnen?
@nonnie: ik help weer ff mee @quschke: kom nou ook *pruillip* @meeting: geen zorgen meiden, ik neem ook wel wat te doen mee voor de oudere kinderen ik heb al iets wat lukas vast leuk vind en voorzichtig rijden he! stormmmmmmmm
@pams, denk dat ze nog steeds twijfeld @ka, ja ik kom!!!! @hier, foto's uitgeknipt speciaal voor chloe zometeen alleen nog even in insteekalbum gooien.. hhhmmm ze slapen nog steeds allebei :x als ze wakker zijn even een flesje en dan kan ik douchen en ben ik klaar om te gaan!!! dames tot zometeen!!!!!!!
pams, bedenk me net dat als ze wil komen ze zometeen al weg moet rijden om er om 11 uur te zijn!!!!!! we zullen zien maar ben der bang voor!!!
Wooow Nonnie wat kan ze slapen zeg! Hier is het altijd tussen 7 en 8. Leuk dat je komt Nonnie! Ben benieuwd of Quschke ook komt. Chloe staat hier zometeen voor de deur en dan gaan wij ook al vetrekken. Hele volksverhuizing met alles wat mee moet. Kinderwagen x 2, kinderstoel x 2, luiertas, mijn tas, fototoestel... Hoop dat het allemaal in de auto past. Tot straks!
hey wat leuk! wonen jullie bij elkaar in de buurt dan?? ja er moet best wat mee maar we hebben een grote auto kan de kinderwagen er zo in rijden zonder in te klappen hahahaha...
Goedemorgen dames...hier ook een slaapkop...Justin dan...Ik heb slecht geslapen...1 door hoestende man en 2 door rare dromen over meetings Heb besloten het niet te doen....dan had ik zowiezo al tussen 8 en half 9 de deur uit gemoeten. Het is 2 uur rijden zonder tussen stop...en zou minimaal 1 stop moeten maken. (fruithapje en sigaretje stop!) Dus sorry dames!!! Volgende keer ben ik zeker weten van de partij!!!! Met of zonder man die mee rijd Maken jullie wel een hoop foto's! Met ondertitels erbij wie- wie is ow..justin valt hier met loopwagen en al om
Ik vertrek dalijk naar mijn ouders....Even het dorp uit aangezien ze tussen 25000 en 50000 mensen hier verwachten op red bull ice crashed Justin ligt alweer rustig te spelen...even flink gehuild....maar heeft niks aan het auto ongeluk overgehouden
Goedemorgen dames! @meeting heeeel erg veel plezier vandaag! ben benieuwd naar de foto's en de verhalen!! @quschke ahh arme justin valt hij om... @ Nonnie haha ja dat geloof ik wel dat er een kinderwagen in past @ hier , laetitia was om 9 uur wakker. we gaan toch proberen vandaag een stukje te wandelen behalve als het gaat regenen...
Haha ja...dat hij omkiept in zijn loopauto...en ze zouden er niet mee kunnen omkiepen edit: Hij begint een aardige bult/blauwe plek op zijn voorhooofd te krijgen!!