APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke, ik weet dat er bij de fotoalbums van de Hema op de verpakking staat hoeveel foto's erin passen. Dus misschien kun je daar wat mee :).

Ik heb van Irem's eerste half jaar een (digitaal) fotoalbum gemaakt, van het tweede half jaar zal ik dan ook nog een apart album maken en daarna gewoon per levensjaar denk ik.

Thee: ik geef rooibosthee, dat drink ik zelf ook en daar zit geen theïne in. Al die smaakjestheeen hou ik niet van ;). Ik kook gewoon water, vul Irem's rietjesbeker voor 1/3 met kokend water, hengel daar eventjes het zakje in en vul dan bij met koud water. Oh en ik proef natuurlijk altijd wel voor ik het haar geef ;)

Ikheid: jammer van je ongi!

Mermaid: leuk, positiekleding! Heb vorig jaar ook niks bij H&M gekocht. Fijn dat het nu leuker is

Nonnie en en en :D

Verder: wel bijgelezen, niet onthouden, sorry. Ben nog een beetje van mijn apropos door een gesprek gisteravond dus heb mijn hoofd er niet helemaal bij. Komt wel weer :)

Hier de box naar beneden gehaald, Irem vond het geloof niet zo'n succes, ik kan haar nu ook niet meer zien als ik hier achter de laptop zit (bank staat ervoor) dus dat is wel een beetje jammer maar goed. Heb het boek 'lekker slapen zonder huilen' gister gekregen en meteen maar even gelezen ;) er staan best wel handige dingen in, ga maar eens wat uitproberen en hopen dat het wat uithaalt!

Vandaag is manlief vrij, we gaan straks even langs vrienden en naar de Turkse supermarkt, en verder geen plannen. Morgen moet ie van 5 tot 15 werken :$

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goedemorgen even snel en ego. Maar weer doorgeslapen !! Sanne spookt gewoon om de nacht lijkt het wel.. gek kind..
    Nu gauw verder.. tot straks.. !!

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    #563 quschke, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    Goedemorgen dames,

hier eindelijk weer een normale nacht gehad! Heb dus heerlijk kunnen bij slapen.

@ikheid: Jammer van je ongi...op naar volgende maand!
    Hier ligt nog altijd alles vol met sneeuw. Onze straat is nog altijd een ijsbaan....de hoofdwegen zijn wel allemaal vrij. Maar de stoepen zijn ook nog een ramp. In hetmidden is meestal een pad dat plat gelopen is, maar natuurlijk neit breed genoeg voor de kinderwagen...en dor de losse sneeuw is echt zwaar.
    Oja: Als je P!nk leuk vind...oudjaars avond komt haar concert van vorig jaar op tv!

@fotoalbum: Ik heb er tot nu toe al 4 van Justin, met ieder meer als 50 pagina's ....:) Maar ik ben ook een foto freak...kan nu aan nummer 5 gaan beginnen.

@pamsie: Was het gelukt met ab? Maakt niet uit meissie....dat je er wat minder bent!! Jij bent het belangrijkste!!!

Hier helemaal geen plannen vandaag.....ojawel...die berg met strijk meot nog altijd gestreken worden. Dat word mijn doel vandaag.....de rest hoef ik helemaal niets vandaag:D

@eylem: zwaar gesprek gehad gisterenavond?

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem
    zwaar gesprek?

kris
    fijn dat je geslapen hebt, ze geeft je gewoon een break om de nacht :p

queske
    strijkse!!!

ik moet vanmiddag/vanavond weer werken:(

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh en Gijs is vandaag dan ook 8 maanden :D

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    hier een goede nacht gehad!

@ ikheid balen van je ongi. Maar volgende maand beter!

@ sneeuw geen idee hoe het vandaag is maar gister viel het allemaal wel mee hier begint aardig weg te trekken..

@ hier vandaag weer lekker opruimen heb een opruim bui deze week :p

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ikheid, jammer van je ongi, maar wel fijn van je nieuwe baan natuurlijk, veel succes met je intake!!

@kris, hoe is het gegaan met de vurwerk knallen???? jammer dat ze weer zo aan het hoesten is.. oh lees al dat je nacht goed gegaan was!!

@pams, balen van je meubels, en geeft niet meid, jij gaat voor... *digi knuf*

@fotoalbum, heb hier een echte dus geen digitale, maar ben pas zover met inplakken dat net de bevalling en kraaamvisite erin zit :)
    heb wel de afgedrukte foto's tot maand 5 dus tsja schaam me best wel een beetje!!!

@eylem, weet niet of je met je en en en :D doelde op het glijmiddels maar zo ja, SUPER!!! echt nergens geen last van gehad alleen beetje jammer dat alyss op hoogte punt dacht dat ze maar even wakker moest worden hahahahahahaha....
    wat voor gesprek had je dan meis??? en ben benieuwd of het boek werkt voor je!!! hoop het wel zou fijn fijn toch!!
    hier was het ook wennen dat de box naar beneden stond maar alyss vond het prima, veel plezier bij de turkse supermarkt en jammer dat manlief moet werken morgen!! hoe is het eigenlijk met de reflux van irem???

@chilleke, werkse meid en gefeliciteerd met gijs zijn 8 maanden dag!!

@lau, succes met opruimen!!

@hier, mannetje is de laatste dingetjes aan het doen en dan kan ik ook eindelijk opruimen kom nu niet verder dan de vaatwasser en de tafels opgeruimd houden, wassen kan ik niet omdat de deur volgebouwd staat met zooi van manlief maar hij zei dat het vandaag weg zou zijn dus dan kan ik ook weer aan de bak...
    alyss heeft lekker geslapen en werd gelukkig maar 1x wakker om 4.00 en vervolgens gewoon om kwart voor 9 dus gaat weer goed...
    geen plannen vandaag behalve kozijntje schilderen...

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

goed ik ga de kleine meid in bad doen en dan fruithap met hopelijk een dutje na en dan effe snel naar de stad ofoz want manlief moet klopboren en dat vind ze echt niet tof!! ze vind al het geklus prima tot aan cirkelzagen etc aan toe maar die klopboor drilt te hard in de muur ofzo moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik het ook een k geluid vind... maw tot zo dames!!!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Caro: hmm nee dan schiet het idd niet op als
    Lukas alles weer uit de zak haalt.. Zo blijf je bezig.

Hier ook al vuurwerk, niet heel vaak, maar als ze knallen
    dan knallen ze ook keihard! Jayden is er gelukkig nog niet
    wakker van geworden..

Pamsie: je mag hier komen wanneer jij dat wilt hoor..
    Wij zullen je daar nooit raar op aankijken.

Ik geef hier ook gewone thee.

Foto's: ik maak hier ook digitale albums.
    Ik heb er nu eentje van het eerste halfjaar en ben nu bezig
    met het tweede halfjaar. Daar kunnen er meer in omdat je de foto's
    zelf kan indelen in grootte enzo.
    Hierna ga ik albums digitaal maken per jaar, anders
    worden het er wel heel erg veel!

Eylem: watvoor gesprek? Een vervelend gesprek?
    Woow dan moet jouw man lang werken! Zal ie wel bekaf zijn als ie
    thuiskomt.
    Hopelijk heb je wat aan dat boek.

Kris: hmmm lekker weer door kunnen slapen!

Quschke: balen van die sneeuw zeg!
    Ja ik weet het dat ze op tv komt ;) Ik weet alleen niet of
    iedereen met me mee wil kijken.
    Strijkse en verder genieten van het niks doen.

Pamsie: hoe ging het met de AB?

Chilleke: werkse meis! Ben je morgen vrij?
    Gefeliciteerd met Gijs zijn 8maanddag!

Nonnie: stadsze! Dat zou echt fijn zijn als manlief straks klaar is
    met al dat geklus, dan kunnen jullie er echt van gaan genieten!

Ik ben Jayden uit bed halen, fruit geven en dan op naar
    de gastouder. Ik laat straks wel ff weten hoe het gegaan is.

Later! x

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Balen dat jullie zo onderbezet zijn op het werk. Sterkte ermee.

@ komt een vrouw bij de dokter: Heb het boek niet gelezen en alleen de film gezien. Ik vond de film goed, maar meestal als je het boek hebt gelezen, valt de film erg tegen is mijn ervaring. Ik had nu voor mijn verjaardag van mijn zusje het boek “De weduwenaar” gekregen. Zeg maar het vervolg op “Komt een vrouw bij de dokter”. Heb ‘m alleen nog niet gelezen.

@ Ikheis: Vandaag de intake met de gastouder. Spannend!
    Balen van je ongi. Laten we afspreken allemaal voor je te gaan duimen dat het de volgende ronde raak is. Dat heeft bij je baan tenslotte ook gewerkt :D.

@ Chilleke: Ik heb nu Marsmallowthee van de AH en dat is zonder theïne.

@ Eylem: Ook mijn vraag: een vervelend gesprek gehad?
    Zo, je man moet flink aanpoten dan zeg. BAH!

Ayla werd pas om 08.30 uur wakker, dus ik heb lekker uitgeslapen. Ze had zo’n zware plasluier dat ze zelfs doorgelekt had. Was voor ’t eerst. Vanmiddag nog even naar de stad met mijn nichtje en haar zoontje en verder geen plannen.

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Eylem, ben ook wel benieuwd naar het gesprek! en wat vervelend dat manlief zulke lange dagen maakt! Hier lopen we daar ook wel tegenaan, mn vriend is kok en in de wintermaanden is het een stuk rustiger dus dan staat ie vaak alleen met een leerling in de keuken.. Dat betekent wel dat ie moet opstarten en afsluiten en dus werkt van 9.00 tot 23.30..
    lekker voor jullie dat hij vandaag vrij is!;)

Ikheid, succes met je intake! En balen van je ongi! maar ik vond het een goed idee van mermaid, laten we allemaal gaan duimen!;)

@thee, hier drinkt Yes echt geen thee.. we houden het maar bij diksap dus haha

@Chilleke, heeft ook wel wat toch een zelfgemaakt fotoalbum, met zelfgeschreven teksten! Ik heb er ook over zitten denken, maar dacht straks zal ik toch een keer overgaan op een digitale en als ik daar nu al mee begin heeft ie alles hetzelfde.. Heb van mn zwangerschap ook een apart digialbum gemaakt, en laat wel altijd pagina's leeg zodat ik daar als ie ontwikkeld is dingen kan plakken die ik niet digitaal heb, zoals kaarten met lieve teksten die we hebben gekregen of zijn naamkaartje in het ziekenhuis.. En ik zet er op verschillende pagina's korte gedichtjes in..
    Vind het wel ontzettend leuk om te doen!
    Gefeliciteerd met Gijs zijn 8maanden dag!

Nonnie, laatste loodjes met de verbouwing! En het zal het vast allemaal waard zijn ;) Veel plezier in de stad!

Quschke, Strijkse ;)

Lautjuhh, Opruimse ;)

Kris, Lekker goed geslapen!!! :)

Mermaid, ook al lekker uitgeslapen! :D

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris heerlijk joh zo goed geslapen!

Quschke strijkze, ook niet mijn hobby ;) ik strijk dan ook bijna niks :)

Chilleke balen dat je vanavond moet werken! Gefeliciteerd met Gijs zijn achtmaandag!

Lau, wel lekker toch, opruimen!

Ikheid succes!

Mermaid lekker uitgeslapen dus! Irem lekt hier ook weleens door, maar met baby dry van Pampers eigenlijk bijna nooit meer gelukkig.

Chloe jeetje dat zijn ook lange dagen van je vriend! :$ niet echt gezellig ook!

Nou fijn dat het glijmiddel zijn werk heeft gedaan :D super toch?

Hoop ook dat het boek iets gaat helpen, maar goed, zal even duren voor dat blijkt natuurlijk.

Met de reflux van Irem gaat het goed, maar we hebben nog wel steeds de medicijnen (1 keer per dag maagzuurremmer, 1 keer per dag om te zorgen dat het drinken sneller wordt verteerd). Begin januari gaan we weer naar de ka omdat het afbouwen was mislukt.

Over 'het' gesprek :) wil nou niet alle ins en outs hier zo openbaar vermelden maar het ging over de toekomst en hoe we dat zien en nou ja, we weten in ieder geval van elkaar hoe we erover denken en hoe het uit gaat werken zal blijken...in ieder geval wel een paar afspraken gemaakt.

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ ikheid; succes bij de gastouder !
    En i.d. we gaan nu gewoon met zijn allen duimen voor een baby.. !

Hier.. Sanne weg gebracht naar het kdv straks werken, maar eerst poetsen. Ben in hoogtempo heel het huis aan het doen. Boven is alles al gestoft/ gesopt en gezogen, nu beneden nog en dan nog even overal de dweil er doorheen. Bedden weer opmaken hond laten plassen en op naar mijn werk. " spreek " jullie mijn volgende pauze wel weer. Dit was mijn koffiebreak

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Klinkt als een serieus gesprek. Ik hoop iig dat jullie afspraken hebben kunnen maken waar je je beiden in kunt vinden...

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ikheid
    succes bij gastouder
    en ja, gelukkig wel. met kerst gewerkt dus met oud en nieuw vrij!

chloe
    das lekker een man die kok is :D maar balen van die lange dagen!

kris
    goed bezig zeg!

lautjuh
    opruimse!

eylem
    klinkt idd als een serieus gesprek. was het na aanleiding van jou of van je man? heb altijd een hekel aan dat soort gesprekken, maar helaas is het gewoon nodig zo nu en dan, om weer met de neuzen dezelfde kant uit te gaan!

hoop ook dat het boek voor je gaat werken!

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

nou ik twijfel nu weer over de dosering. de ha zijn echt 1ml ( tot de 1 op het spuitje lijkt me dan?? ) dat heeft michel ook gehoord.
    maar toen we het recept ophaalde bij de apotheek zei ze vullen tot de 4! ( 4ml lijkt me? ) we hebben nu steeds 1 gegeven maar nu twijfel ik dus of het genoeg is. maar ja de ha zijn 1ml en dat zou zelf al veel zijn voor haar. ( het gaat naar gewicht zei hij)
    pffff grrr

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zou als ik jou was gewoon de ha bellen en het navragen! dan weet je het gelijk zeker!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ fotoalbum: Ik heb een fotoalbum gemaakt van de zwangerschap, bevalling en kraamweek en ik ga een fotoalbum maken van het eerste jaar. Tot nu toe heb ik daar 172 foto's voor. Ik heb er natuurlijk veeeeeeeeeeeeel meer, maar ik wil een beetje selectief zijn met de foto's zodat er niet tig dezelfde foto's in het album komen.

Pfff, ik ga me maar eens wassen en aankleden, want ik zit hier nog steeds in mijn slaapoutfit :).

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @chilleke: gefeliciteerd met gijs 8 maandendag!!

@mermaid: lekker hoor dat ayla lang geslapen heeft.

@eylem: zwaar gesprek gehad???

@nonnie: haha verplicht winkelen dus? of met een shop verbod de stad in? dat is wat minder!!

@ikheid: ben benieuwd hoe het gegaan is.

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @eylem: klinkt serieus maar ja ook dat is soms nodig.

@kris: zo zo goed bezig!! opruimse nog ;)

@mermaid: haha lekker in slaapkleding!! heerlijk van genieten zo lang het kan:p

Deel Deze Pagina