Ja das ook zo'n ding dat ik erg prettig vind: zijn eigen schema! Ze doet het idd zoals ik dat graag heb.... Justin heeft compleet geen oog meer voor me als ik daar binnenben
@mermaid: Ook al zo'n slaapkop....Justin ook vandaag weer. Heeft van 11 uur tot 12 uur gesllapen....net boterham gehad....bijna een hele (voor de eerste keer) en nu ligt hij alweer in bed.... Veel plezier in de stad vanmiddag!
@ikheid wat fijn dat het zo goed voelde altijd goed! DAt geeft een geruster gevoel! @ MErmaid, zo wat een slapertje.. Veel plezier vanmiddag! @ LZ Auwtttsss, dat doet zeer! @ Hier zo gestofzuigd, laetitia haar kamer gestofzuigd en gedweild. Vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd, wasje afgehaald, Overal een doekje overgehaald. Laetitia is net wakker. lag vanaf 12.00 te slapen en is net wakker, dus Die kan lekker spelen.. Zometeen lekker in badje lekker eten en dan kan ze weer spelen.. Iedereen leuke plannen morgen? Hier komen onze beste vrienden met hun kleintje oud en nieuw vieren..
Jippie Jippie Mijn dag kan niet meer stuk. Had 6 maanden geleden een stuk of 15 broeken en 4 rokjes heel ver weg gelegd omdat ik er helemaal niet meer in kwam....aangezien ik nu 5 kg afgevallen ben kwamik op het idee om eens te gaan kijken of er misschien weer wat pastte.....op 3 broeken na heb ik alles weer terug gehangen in mijn kast....lijkt wel alsof ik een heel assortiment erbij heb. Sommige broeken zitten nog wat strakker als voorheen....maar wat een goed gevoelnu die andere 5 kg nog en dan zit alles weer als voor de zwangerschap!
ik spring effe snel in, ga gijs en mij klaar maken om weer op pad te gaan en te gaan werken HELE FIJNE DAG!!!! miss tot vanavond! doeidoei!!!
kom even snel reageren, want druk druk druk, ga zo weer even schilderen en schoonmaken alyss ligt lekker in bed en lag knock out ze weigert tegenwoordig om haar ochtend powernapje te doen na haar fruitje!! dus ja dan is ze bekaf natuurlijk... @quscke, lekker zeg dat je je oude kleren weer past!! geeft vast een heerlijk gevoel, hier alles achterin de kast gelegd van de zwangerschap want daar verzuip ik in me vent kan ze bijna aan zo groot @de rest weet ik echt niet meer, heb wel gelezen maar niet veel onthouden @ikheid, fijn dat het zo'n aardige vrouw was en dat het goed klikte is altijd belangrijk vind ik.. @chilleke, werkse @lau, volgens mij had je alles in rap tempo schoongemaakt?? @morgen, niets bijzonders lekker lui doen in de avond zijn we met zijn tweetjes want ik zit met de honden die breken de tent af van blijdschap door het vuurwerk en verder moet ik eerlijk toegeven dat ik ook helemaal geen behoefte heb aan visite en zeker niet van familie van manlief zijn kant!!!! sv komt trouwens net zomaar binnen zetten zonder van te voren te bellen heb daar echt zo'n hekel aan maar goed hij zit nu naast me dus klik het snel weg en ben zo terug met verder uitleg want het zit me best hoog nu!!!
Ben benieuwd naar je uitleg Hier op zich niet zo heel veel problemen als iemand komt binnen vallen...maar ligt er ook wel aan wie... Mijn sv komt straks, maar die heeft gisteren al gebeld. Alhoewel...tis eigenlijk mijn schoonvader niet meer......en om het ingewikkelder te maken...officieel is hij het ook nooit geweest, maar beschouw hem wel als mijn sv
@quschke: wauw dat is toch super!! @nonnie: haha hier ook een hond die niet tegen vuurwerk kan!! alleen die van ons is er bang van.
@ O&N plannen: Wij gaan naar een goede vriend van ons. Er komt nog een vriend van Arco (zijn vriendin moet werken) en nog een bevriend stel van A. (de vriend waar we zijn uitgenodigd). Die kennen wij ook goed, dus dat wordt vast gezellig. @ Quschke: Wat goed dat je weer in je oude kleren past. Lekker gevoel is dat hè?! Hahaha, das idd ingewikkeld: je sv die het niet is en nooit is geweest . Precies toen ik op haar kamer kwam werd ze net wakker, dus dat was weer een goede timing. Ik had het badje in de douchecabine gezet, omdat ze elke keer zon heel waterballet maakt met het badderen. Dit ging wel beter maar was ook niet ideaal, want nu moest ik er heel de tijd op mijn knieën bij zitten.
de ouders van mijn man zijn gescheiden toen hij 9 was. De ma van mijn man is opnieuw getrouwd en dat beschouw ik als mijn schoonvader, aangezien sven geen contact had met zijn echte vader. (Vorig jaar heeft hij weer contact gezocht met zijn echte vader) 1 week nadat we verteld hadden dat we zwanger waren vertelde zij dat ze gingen scheiden..... maar voor mij blijft hij mijn sv en voor Justin zijn opa..ondertussen is de ma van sven weer opnieuw getrouwd.$)....maar beschouw hem echt niet als mijn schoonvader...of opa voor Justin..->)
Mermaid: jeetje wat kan Ayla toch lekker slapen!! Veel plezier in de stad! Kris: Werkse!! Eylem: Fijn dat jullie afspraken hebben kunnen maken! Hoop dat je een goed gevoel aan het gesprek hebt overgehouden Caro: Klinkt als een gezellige ochtend!! LZ: aaaauuuww!!! klinkt heel pijnlijk! Beterschap met Gerodi Ikheid: Jeeej een gastouder! Fijn dat het geregeld is! En heel fijn als je er allebei meteen zo'n goed gevoel bij hebt! En lekker dat hij daar ook volop aandacht krijgt met zo weinig kindjes! Veel plezier bij je so! Lautjuhh: Zooo jij bent in een recordtempo door je huis heen gegaan haha, je mag ook wel even hierheen komen hoor Wij vieren oud en nieuw met mijn moeder, oma, mn schoonouders en de beste vriend van Raym.. Vorig jaar gaven we een groot feest en dit jaar wouden we gewoon even lekker rustig Yes zn eerste jaarwisseling vieren.. Wonen wel in een klein dorp dus om 12 uur komen er altijd weer veel mensen langs om een gelukkig nieuwjaar te wensen Chilleke, Werkse!! Quschke: Lekker zeg dat je bijna alles weer past! Heb je inneens weer een totaal nieuwe garderobe haha, ik vind het ook altijd leuk om dan weer verschillende dingen met elkaar te combineren enzo! Nonnie, ohh klinkt niet erg gezellig Lees straks wel hoe het zit dan! Jeej ik ben gelukkig weer helemaal beter! hou alles weer binnen haha dus nu nog even genieten van de laatste twee dagen van dit jaar!
Quschke: oooh wat heerlijk zeg van je kleding èn de kilo's natuurlijk! Chilleke: werkse meis! Nog ff en je hebt vrij! Nonnie: irritant zeg als ze zomaar onaangekondigd komen aanwaaien! Quschke: huh ik volg het niet.. (dat van je sv) Hahaha! Mermaid: kan je badstandaard niet in de douchecabine? Of kan je er niet 2 grote badlakens onderleggen ofzo? Wij ehebben het geluk een inloopdouche te hebben, dus daar kan ik het badje op de standaard neerzetten en kan ie spetteren zoveel ie wil. Want dat op m'n knieën is irritant joh! Gaan m'n benen slapen. Zo.. manlief is een babyfoon halen voor bij mijn ouders, we hebben net kinderopvangtoeslag aangevraagd. Nou ja, de mail boekhouder een mail gestuurd dat ie het moet aanvragen. Jayden heeft zijn fles gehad en 2 boterhammen en sjeest nu het hele huis door in zijn formule 1 loopwagen en ik er maar achteraan.. hahaha! X
Chloe: fijn zeg dat je weer zo goed als de oude bent! Is niks om zo ziek te zijn, zeke rniet als je niks binnenhoudt!
Quschke: alweer getrouwd ja.. dat is snel gegaan dan! Maar ik zou hem idd niet als opa beschouwen, die andere wel (snap je 'm nog). Dus gewoon zoals jullie het nu ook doen..
Dat is heel snel gegaan ja....24 december vorig jaar is ze gescheiden van haar 2e man(mijn sv en opa van Justin) en op haar bruiloft in augustus kregen we (volgens mij per ongeluk) te horen dat ze op 22 januari al in ondertrouw waren geweest
@nonnie ja ben als een speer gegaan, laetitia was toch rustig en heeft een uurtje geslapen dus was erg lekker!!! Lekker het huis klaar nu voor morgen