APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, hier een laagje water in het bad en dan alyss lekker zelluf laten klooien op haar buik!! had het een keer gelezen van een van de meiden hier maar weet niet meer wie het was :) maar goed moet je wel een bad hebben!! de oplossing die jij hebt heb ik ook gedaan douchedeuren zover mogelijk dicht want hier gingen er dan bijv 3 emmers water in en uiteindelijk was er nog maar 1 emmer over hahaha

@quscke, lekker vaag ben je weer :p

@hier, nou goed maak er een lang verhaal van en hoop dat jullie het snappen :(

mijn man ben voor de makkelijkheid

ben heeft een stel ouders ( duh )
    hij heeft een zus en een broer
    die zus is getrouwd en draagt dus niet dezelfde achternaam niet dat het wat uimaakt maar even voor de duidelijkheid, ze heeft 2 zoons waarvan de oudste een inmiddels een relatie van 4 jaar met mijn zusje heeft!

van het begin dat ik in de family kwam was het gedonder, die zus blijkt namelijk het "hoofd" van de familie te zijn dus wat zij wil dat gebeurt, daarbij hadden ze eerst een bedrijf en dat verkocht nu runnen ze een restaurant..

paar voorbeelden van hoe de zus is:
    - ik run een eigen bedrijf dus ik ben beter
    - verjaardag? ik run een bedrijf dus moet werken plan maar een andere dag.
    - kerst? ik moet werken dus wij doen het 2e kerstdag wat iedereen zijn plannen ook zijn.. zij wil het nou eenmaal zo
    -goh ik heb alyssa pas 2x gezien en toen moest ze huilen wanneer komen jullie hierheen?? uh ze weet de weg naar hier ook maar ja ze runt een bedrijf dus is druk..

paar voorbeelden van hoe ben zijn ouders zijn:
    - wij hebben een nieuw kleinkind dus die gaat voor alles en de andere kleinkinderen bestaan niet meer
    - wij hebben geen tijd om naar jullie te komen dus kom maar hierheen oh ja we hebben nog iets leuks voor alyssa komen jullie het even halen??
    - goh alyssa heeft krampen das niet normaal hoor je moet naar het ziekenhuis en wel nu meteen!!!
    - alles wat ik doe met alyss is niet goed of moet anders..

maar goed wij zijn dus druk aan het verbouwen en nu is ben eindelijk klaar dus voor ons een weekendje samen zonder te klussen, heerlijk genieten van ons huisje en de kleine.. belt zijn zus net, ja je neefje heeft hier een quat staan en die moet JIJ nu op komen halen!! oh zegt ben ik kom morgen ochtend gelijk grrrrrrrrrrrr :x hij en zijn broer zijn heel makkelijk in de zin van laat maar ze komt zichzelf ooit tegen! nou ik ben dus absoluut niet van plan om dat te laten gebeuren dus vanaf het eerste moment dat we bij elkaar zaten in huize .... kreeg ze van mij de volle laag want heb me bekkie bij en beslis zelf wel hoe of wat.... ( klaar toen was ze boos want madam kreeg tegenspraak natuurlijk )

afgelopen kerst liep niet lekker want mijn so wilden dit jaar geen kerst vieren ze gingen gewoon een bakkie doen bij iedereen want kerst konden we niet vieren want zijn zus runt een eigen bedrijf en moet dus werken * zucht * vervolgens hebben wij kerst gevierd met zijn broer en vriendin want zij vond het belangrijk voor alyssa omdat het haar eerste kerst was ondanks dat ze het niet snapt..

prima, so kwamen voor een bakkie zoals jullie misschien nog weten van vorige post waren ze er alleen voor alyssa want na 2 uur waren ze weer foetsie... ze zijn niet langs zijn broer geweest want ze hadden niets voor de kids van zijn vriendin want ze zag het nut niet in omdat ze niet "echt" zijn :$

maar goed ben er klaar mee en hoop dat we het geld hebben om volgend jaar weg te gaan zelfs ben heeft gezegd dat als de kerstdagen tegenvielen bij zijn zus en ze volgend jaar wel kerst wil vieren ze ons niet hoeft te verwachten!! wowie stond versteld van mijn eigen vent!!!! normaal zegt ie er nooit wat over want goed uiteindelijk is het al 38 jaar zijn zus en al 38 jaar bepaalt zij!!!

goed sv gaat nu weer weg maar met tegenzin want hij hoorde net dat alyss pas om half 4 wakker word dus toen is ie maar gegaan pfffff

lang verhaal sorry maar zit er soms zo mee dat ik echt gek wordt van zijn kant!!!!!!!!!!

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ikheid: Dank je :) is idd niks om ziek te zijn;) haha ik zie Jayden al lopen in zn formule 1 loopwagen.. Yestin heeft er ook 1, hij wordt al helemaal wild als ik hem daarin zet :D

Quschke, jeetje wat een ingewikkeld verhaal haha.. Maar ik zou hetzelfde hebben als jij hoor, ondanks dat het zijn stiefvader was kan het toch voelen als echt een vader, opa en schoonvader.. en dat gaat echt niet over omdat zijn moeder (al heeeel snel :$) met een ander trouwt..;)

Mermaid: haha wat een timing!
    Ik weet niet hoe groot je douchecabine is, maar hier zette ik Yestin zijn badje in de douchecabine, en ging er zelf naast staan douchen.. Als ik de straal naar de zijkant deed lukte het zo dat ik er gewoon onder kon staan terwijl hij de douchestraal niet op zich kreeg..
    Dus hij lag dan lekker naast me te spetteren en ik sloeg twee vliegen in één klap want ik was zelf ook gelijk klaar en hoefde niet telkens op mn knieen erbij te zitten.. :)
    Maar nu laat ik hem al een tijdje zelf in bad, met een klein laagje water op zijn buik spetteren.. Hij vind het heerlijk..

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    En dan zeggen dat ik vaag ben;) /heb het even 2 keer moeten lezen...maar snap het nu. Jeetje wat een familie! Gewoon laten gaar koken in hun eigen sop en jullie lekker jullie eigen dingetjes doen!

4. nonnie26

zo lekker verhaal hahahahahaha, maar snap het nu wel hahaha

5. nonnie26

ja dat snap ik en misschien klinkt het in mijn verhaal allemaal niet erg vervelend maar dat is het echt op een gegeven moment stapelt het zich op en ik kan daar echt niet tegen!!!
    ik zeg ook wel eens laat ze het uitozeken maar ja dan zegt manlief tsja zijn wel mijn ouders/zus etc... de enige die normaal doet is zijn broer!!!!

6. nonnie26

nou, jullie hebben gelijk mijn hele levesverhaal hahaha ;)

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

pffff jeetje Nonnie, heb even twee keer moeten lezen haha..
    Maar snap dat het ontzettend frustrerend is!!;)
    Ik snap wel dat het zich opstapelt en dat je er op een gegeven moment klaar mee bent, maar het is zo lastig omdat het idd wel de ouders zijn van manlief..
    Ik denk wel dat bij situatie's dat jij niks goed kan doen enzo, hij degene is die ook voor je op mag komen bij ze, juist omdat het zijn ouders zijn.. Maar verder kun je er natuurlijk weinig aan doen.. Ik denk namelijk niet dat je iets kunt doen of zeggen waardoor hun gaan veranderen, aangezien ze pas dingen anders zullen doen als ze weten dat ze fout zitten, en dit soort mensen hebben vaak zulke enorme tunnelvisie dat ze dat toch niet van zichzelf in gaan zien.. ;)
    Dan is dus het enige wat je kunt doen, het langs je heen laten gaan en proberen niet druk over te maken, en alleen maar lekker van je gezinnetje genieten..
    (maar snap ook wel dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is) ;)

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

OMG.. wat een verhaal Nonnie! Idd, lekker laten gaarkoken in hun eigen sopje.

9. nonnie26

@chloe, probeer het ook langs me heen te laten gaan maar ik heb hetzelfde karakter als mijn vader: als iets je niet zint dan vertele je ronduit de waarheid hoe je over iets denkt en dat gebeurt bij mij en mijn vader ronduit bot en ja dat helpt natuurlijk ook niet....
    maar ben er klaar mee en zie wel waar het schip strand...

10. nonnie26

ik ga het proberen.. ;)

11. nonnie26

oh jee, volgens mij heb ik jullie allemaal afgeschrikt met mijn verhaal :) het is zoooo lekker rustig hier hahahahaa

12. nonnie26

oh ja schiet me in 1 keer te binnen, jullie hebben het allemaal over die digitale fotoboeken maar bij wie of van wie maken jullie de fotoboeken??? gewoon bij kruidvat of etc???

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik doe dat via de Hema.

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nonnie, ik maakte ze altijd bij Albelli, maar heb nu van Yestin 2010 zoveel foto's dat ik ben gaan rondkijken naar een andere site.. En door een tip hier op zp ben ik op de site van de aldi terechtgekomen.. Daar ben ik nu bezig met het fotoboek en heb nu het maximum aan pagina's (89 volgens mij..) en dat kost zo'n 52,00.. bij Albelli zou ik bijna het dubbele betaald hebben!
    Ik maak alleen met zijn eerste oud en nieuw nog foto's die ik dan nog op de laatste pagina plaats, en dan is ie af, dus ik heb nog geen idee hoe de kwaliteit is ;);)

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Janne: die is hier al even niet meer geweest hè?

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemiddag meiden
    ik heb geen fut om terug te lezen

ik kom mssn even vanavond mee kletsen

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ badje: We hebben een hele hele hele kleine badkamer (1.20mx2m), als ik dan de standaard gebruik moet ik die elke keer verplaatsen van de slaapkamer naar de badkamer, dus dat vind ik ook niet zo handig. Normaal doe ik idd altijd handdoeken onder het badje, maar dan spettert ze nog ze hard dat de vloer ondanks de handdoeken kletsnat is ;). Oh en Ayla kan nog niet zelf zitten dus ik moet er wel naast blijven en een bad hebben we ook niet.

@ Quschke: Ah, op die manier. Nee, ik kan me voorstellen dat je de nieuwe man van je sm niet als sv of opa van Justin ziet. Ik vind de vriend van mijn moeder (jaja, ze zijn weer bij elkaar) ook niet de opa van Ayla, maar gewoon de vriend van mijn moeder 8).

@ Nonnie: Lekkere irritante schoonfamilie heb jij.
    Ik heb nu 1 digitaal boek en die heb ik gemaakt bij de Kruidvat.

@ Janne: Nee, die heb ik al even niet meer gezien idd. Maar gaf ze toen ook niet aan dat ze niet zo lekker in haar vel zat op het moment?

De stad was gezellig. Ik heb oliebollen gescoord, dus ik ben klaar voor morgenavond. We zijn met z’n 6-en en heb 6 appelflappen en 12 oliebollen. Moet toch genoeg zijn dacht ik zo. Ik heb eigenlijk weinig zin om morgenavond nog weg te gaan, maar ja, we hebben het nu al afgesproken.

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @fotoalbum: Ik maak ze ook altijd via aldi! Goedkoop maar toch goed!

@oliebollen en dergelijke: Das het fijne als je in een supermarkt werk....kan morgenvroeg lekker alles vers uitzoeken wat ik wil hebben:D

19. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Janne is op vakantie! Dus volgens mij hoeven we ons geen zorgen te maken!

Ikheid; Balen van je ongi, maar inderdaad je hebt gelukkig al even iets om heel blij mee te zijn! Maak je je niet druk om nu bezig te zijn met zwanger worden en te beginnen met een nieuwe baan? Ik heb me er niks van aangetrokken hoor, haha, ik begon vorig jaar zwanger aan mijn nieuwe baan en nu dus alweer zwanger.

Mermaid; Badje doe ik in ons bad op de standaard, we hebben een bad die aan 1 kant heel breed is, daar past de standaard precies, spetteren is dus niet erg en water kan ik zo weg laten lopen met de stop...ideaal! o, oeps, lees net dat je een hele kleine badkamer hebt...haha. En Ayla die nog niet zit, das natuurlijk ook best zwaar! Heeft ze trouwens het rollen weer helemaal herontdekt, of is het bij die ene keer gebleven?

Sanne; wat een droppie! En zo vrolijk! Lief hoor!

Hier is het eerste tandje door, joehoe! Ik hoorde ineens wat tikken tegen het lepeltje waarmee ze aan het spelen was, heb even gevoeld en gekeken en ja hoor! Een klein ribbeltje aan de onderkant. Mocht ook wel eens, haha, bijna 10 maanden oud al!

En ik denk goed nieuws...vandaag een stuk minder misselijk, dus hopelijk heb ik het ergste gehad! En kan ik morgen een oliebol eten zonder daarna naar de wc te hoeven rennen! En oliebollen zal ik eten, haha, de kilo's moeten even flink aangevuld worden geloof ik!

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Wat leuk dat ze nu ook een tandje heeft. En wat fijn dat je je wat beter begint te voelen.
    Het rollen is bij die ene keer gebleven ;).

Deel Deze Pagina