Hej meiden, Sorry effe te druk om te reageren (wat ik snel onthouden heb: nonnie fijne schoonfamilie heb jij en queske... die laat er ook geen gras over groeien zeg!) De rest sorry! Maar ik wou jullie een KNALLEND 2011 WENSEN!!! dat het een vruchtbaar (voor degene die willen), mooi, emotioneel, gelukkig en liefdevol jaar wordt!!! liefs! Thomas Karolien en Gijs
Iedereen een heel goed uiteinde.. ! Alhoewel ik hier nog wel zal komen denk ik voor 12u.. ! We gaan lekker niet te veel doen. Heb allemaal lekker hapjes voor vanavond. Een heerlijke fles Cava en verder gaan we vanmiddag nog even de stad in en dan helemaal NIETS ... lekker met zijn 2-en of 3-en als Sanne veel last heeft van het vuurwerk op de bank.. Heerlijk
Goodmorning, ik kom ook even aanwaaien tussen de bedrijven door.... ALLEREERST: Een geweldig uiteinde en een prachtig, gelukkig en gezond 2011 voor alle aprilmama's!! En dat alle jullie wensen maar in vervulling mogen gaan. KUS, Eylem & Irem Heb gister wel bijgelezen dus ga vanaf hier maar weer verder Nee het zijn inderdaad geen leuke gesprekken maar goed, soms moet 't. We zijn er voor nu in ieder geval uitgekomen, maar het zal de laatste wel niet geweest zijn, helaas. Ik vind zeker nu we langer samenzijn en een kindje hebben je toch wel culturele verschillen tegenkomt die redelijk fundamenteel zijn. In het begin denk 'ach daar komen we wel overheen' maar sommige dingen zit gewoon IN iemand en dat zal niet veranderen. Dus dan moet je er mee leren leven (allebei). Lastig, maar goed, het is nu eenmaal zo! Nonnie veel plezier bij je zus! Sterkte met je schoonfamilie trouwens zeg pfff wat een verhaal. Lautjuh een huis vol dus, gezellig! TM gelukkig wilde Thobias nog wat langer slapen Caromama de Efteling leuk! Veel plezier! Kris lekker hoor niks gepland, hier ook geen spannende plannen. Manlief is al vanaf 5.00 uur aan het werk, dus die zal ook wel redelijk gaar zijn straks. Als hij op tijd is moeten we nog even naar de garage want de auto maakt een 'raar geluid' . Verder weinig meegemaakt, Irem kletst ons de oren van het hoofd, op het moment is het 'bababababa' en 'wawawawawa' wel heel grappig en gezellig. Ik hoop maar dat ze een beetje door het vuurwerk heenslaapt!
Lieve meisjes, Allemaal alvast een geweldig 2011 gewenst. Dat we maar heel veel van onze lieve, kleine, schattig en toch alweer zo groot wordende schatjes mogen genieten. Iedereen veel plezier vanavond en geniet lekker van de oliebollen. Lijnen doen we weer in het nieuwe jaar . Hele dikke KUS van Ayla en moi!
Nou, nog maar 2 uurtjes werken en dan weekend. We hebben om 15.30 uur een oudejaarsborrel gewoon hier op het werk en dan om 16.00 uur sluit kantoor. Het is natuurlijk weer erg druk, maar E. is een stuk beter te pruimen dan vorige week, dus dat maakt de drukte alweer een stuk minder erg.
suc-6 met de laatste loodjes Mermaid! Voor jou weer een heel bijzonder jaar in het vooruitzicht ! Ik vind het zo gek vorig jaar nog met mijn dikke buik. Het was mijn laatste dag ingepland werken ( 1 januari )voordat de verloskundige me zei dat ik beter rustig aan kon doen i.v.m. dat mijn bloeddruk dus zo steeg en de last van mijn bekken.
Nou idd, weer een bijzonder jaar in het vooruitzicht. Ik ben benieuwd of ik volgend jaar om deze tijd nog fut heb om gezellig mee te zp-en, of dat ik helemaal afgedraaid ben door mijn baan als werkslaaf van E. en mama van 2 kleintjes .
Ja gek idee he dat we vorig jaar nog met een dikke buik liepen en nu de kleintjes rond kruipen of al beginnen te brabbelen.. echt zo raar, maar wel erg erg fijn @mermaid succes met de laatste loodjes meid en ik ben benieuwd of je volgend jaar nog zo mee kletst
jeej mermaid bijna klaar!! manlief is ok almost finished hij is met de laatste 2 bakken bezig en hopelijk hoeft hij nog niet even met iemand anders te helpen en kan hij gewoon naar huis niet dat ik thuis ben maar de oppas kan maar tot 17.30 en ik moet tot 21.00 uur werken
Fff snel zwaaien hier.. Vannacht drama! Jayden krijsen/gillen en wilde dus niet gaan slapen. Vanalles geprobeerd. Om 00.00 uur was ik het zo beu dat ik hem bij ons in bed heb gelegd, want ik wilde ook slapen, zeker nu we vanavond wat langer door moeten.. Vandaag ook weer drama.. meneer heeft maar een half uur geslapen over de hele dag. Ik heb hem net maar laten huilen hoor, ik wist het ook niet meer en ik ben net gaan kijken en is ie in slaap gevallen op zijn buik.. Ook prima! Als ie maar slaapt! Mèn wat is dat slopend zeg. Ben echt kapot! En ik moet nog ff.. Vanavond gaan we met mijn ouders naar schoonmoeders.. Is hier om de hoek, dus ideaal. Mijn ouders blijven hier slapen en rijden morgen heel vroeg richting Tilburg om alles klaar te zetten voor de visite (dit jaar is het bij mijn ouders nieuwjaar wensen voor de hele familie). Dus morgen maar 1 adresje en dan hebben we iedereen weer gehad, ideaal! Mermaid: geniet van je frummeltje in je buik! LZ: oei meis.. beterschap voor jullie 2! Er wordt me hier toch wat afgeknald! Jayden slaapt gelukkig gewoon door.. Manlief komt zo terug, is de stad in geweest en heeft nieuwe kleding gekocht en is meteen nog ff snel wat boodschappen halen. Vanochtend hebben we de stationauto weer opgehaald, wat fijn zeg dat ie weer terug is, we hebben nu de hele week in mijn peugeootje gereden, niet echt comfortabel. Oké.. genoeg gelult. Voor degene die ik vergeten ben: sorry! Ik ga ff relaxen op de bank! x
Ik wens jullie een jaar met alleen maar positieve dingen Veel liefde, vriendschap, gezondheid en geluk, dan kan jullie nieuwe levensjaar zeker niet meer stuk. heel veel liefs van ons en een kwijlkusje van Alyssa!!!!!!!!!
Lieve meiden, Allemaal een gelukkig, liefdevol, gezond nieuwjaar met veel mooie momenten met onze prachtige kids! Dat we die nog lang met elkaar mogen delen.
Iedereen alvast een heel gelukkig, gezond en zeer liefdevol 2011! Maak er een mooie avond van, samen met de rest van jullie gezinnetjes! Alle zwangeren onder ons: Veel succes met de rest van de zwangerschap en dat jullie allemaal nog meer gezonde wondertjes krijgen! Ben blij dat ik jullie via dit forum heb leren kennen....voor de leuke momenten en ook voor de moeilijke momenten! Thanx! Hoop dat we nog een aardige tijd samen babbelen....totdat onze kindjes het huis uit zijn Dikke knuffel voor iedereen Liefs Michelle, Sven en Justin!!!
Jemig wat een geknal hier zeg....bij elke knal denk ik 'ohoh hoor ik irem??' maar tot nu toe slaapt ze al een uur (afkloppen) door het geknal heen. Hoe is het bij jullie?? oh en verder ligt manlief hier te snurken op de bank en Irem dus in bed, heerlijk rustig
haahahahahaa, hier ook hoor al ruim 2 uur op bed die alyssa en er zijn in de tussentijd denk ik al een stuk of 200 strijkers afgegaan, 5 sierpakketten en 1 duizendklapper, bij elke klap blaffen de honden hun keel eruit en wij worden knetter van ze maar mevrouw slaapt als een roosje!!!!! hoop dat ze dat om 12 uur ook doet!!!!
hier ook heerlijk rustig, afgezien van het gesnotter van vriendjelief... ha ha.. Hoop geknal, maar Sanne slaapt er doorheen... vooralsnog. Wij zijn ondertussen lekker e.e.a. aan het happen en lekker een glaasje erbij. Iedereen een hele fijne avond !
daar dus ook al, jullie ook een hele fijne avond!! hoop dat onze kindjes lekker door slapen maar dat hoop ik dan echt voor de kindjes vind het niet erg als ze wakker word maar vind het zo sneu dat ze uit haar slaap gewekt word... zometeen lekker hapje pakken en glaasje is een goed idee van je!!! hebben jullie geen visite dan kris????
Hier ook een hoop geknal. Gijs slaapt vrolijk door! Terwijl hij de laatste tijd weer wakker word een paar keer op de avond. Raar jong haha hier lekker niemand op visite met wijn broodjes makreel en gevulde eieren en oliebollen niet te vergeten Fijne avond xxx
jij ook een fijne avond geniet ervan!!! ennuh niet teveel oliebollen he!!!! krijg je buikpijn van hahahahaha...