APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    nee geen visite.. lekker alleen met zijn tweeen of dus met zijn drieeen of eigenlijk met 4 incl. de hond ;) wel fijn eigenlijk. Hapjes zijn op ( Carpaccio / coquilles / zalmhapje stokbrood etc .. ) Nu appelbeignets in de oven.... kopje koffie erbij . Straks de Cava open.. hmmm wij genieten wel... !

2. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    lieve meisjes,

ik wens iedereen een gelukkig, knallend, spetterend, warm en liefdevol nieuwjaar!!!
    thanks voor al het lief en leed die wij met elkaar gedeeld hebben. ik wens alle zwangere meiden een gezonde pracht baby!
    en iedereen die zwanger wilt worden een mooie knaltest!! en dat we nog maar veel met elkaar mogen delen hier op het forum!!

liefs, michel, pamela en Lotte!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    GELUKKIG NIEUWJAAR iedereen !!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

En hebben jullie kindjes goed geslapen? Leuke avond gehad iedereen?

Gijs wel, hij was wakker rond 12 uur, maar was gewoon aan het luisteren, vond da niet erg, kon ik hem mooi gelukkig Nieuwjaar wensen! verder niet gehoord. hij krijgt nu de fles, maar *gaap* zou nu best nog willen slapen ;):p

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen...

Hier ook een erg gezellige avond gehad! Justin is niet wakker geworden en heeft zelfs door zo'n duizendklapper onder zijn raam geslapen.... Zoontje van vrienden is wel wakker geworden en had toen geen zin meer om te slapen.
    Om 2 uur lagen we in bed....Justin was niet absurd vroeg....om 8 uur werd hij wakker.
    Heb ondertussen nu wel al de woonkamer weer op orde, want opruimen had ik vannacht geen zin meer in.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

HAPPY NEW YEAR!!

Hier heeft Irem er tot 22.00 uur er doorheen geslapen, daarna werd ze elk kwartier wakker, heb haar om 23.45 er maar uit gehaald, om 00.30 samen in bed gaan liggen, gevoed en toen is ze weer in slaap gevallen, maar nog een aantal keer wakker geworden. Het gaat bij ons ook altijd nog lang door, erg irritant. Niet echt een lekkere nacht gehad dus.

Maar hoera, we hebben met onze 3 halve loten 5 euro, 5 euro en 20 euro gewonnen ;)

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Das goede!!! Wij hebben 10 euro gewonnen...hihi.

Ik ben voor de 2e keer in mijn leven hees:( Volgens mij heeft Justin mij aangestoken....

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    haha nou eylem, heb je winst gemaakt toch? of niet
    wij hadden een vol lot en 10euro gewonnen joehoe (20 verlies ;)) hahaha

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee want die drie loten waren samen 45 euro :)$) dus helaas pindakaas, nog steeds 15 euro verlies

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Happy new year!!!!!

Gerodi om half 1 wakker gemaakt en nog even vuurwerk gekeken en papfles gedaan, toen heeft ie weer lekker geslapen.
    Zit hier nog vol van alle hapjes8)
    Wij hadden een straatje staatsloten, maar mn vriend hield het niet bij, dus dat wordt een verrassing als ik ze ga inleveren;)

Het regent nu hier, beter, is gelijk al die rotzooi ook onbruikbaar voor al die kinderen die nog proberen vuurwerk af te steken dat gister niet is afgegaan, vind ik altijd zo eng.

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh echt... wij hadden een heel lot (30 euro)

;) wat een geld gaat er in om he! vind het niet zo gek dat die jackpot zo hoog is;)

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

laetitia heeft geslapen van 19.00 tot 21.00 daarna van 22.00 tot 23.00 toen bleef ze bij ons zitten ze waren vlinders aan het afsteken voor haar raam.. Lekker vuurwerk met ons gekeken vond ze wel leuk behalve de harde knallen dan en daarna om 00.30 lag ze weer lekker te slapen na een papfles.. tot 09.15

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

GELUKKIG NIEUW JAAR ALLEMAAL!!!!

Iedereen een leuke afsluiter van 2010 gehad? Wij wel. Ayla heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Rond 00.15 uur werd ze wakker, dus heb ik haar uit bed gehaald. Om ca. 01.30 uur waren we thuis, toen heb ik haar weer lekker in bedje gelegd en om 02.00 uur lag ik er zelf ook in. En vanmorgen om 09.00 uur werd Ayla pas wakker, dus ik heb nog een goede nacht gemaakt.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh en hier trouwens € 5,-- gewonnen met ons halve staatslot 8).

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey !
    Ik lees voornamelijk goede nachten! Hier ook .. voorbeeldig was ze. We hadden de laatste fles niet gegeven, omdat ik dacht die wordt toch wel wakker.. kwam ze pas om 00.15u natuurlijk van al het geknal, dus samen voor het raam naar het vuurwerk gekeken. En maar kraaiien en kirren... daarna fles en vervolgens hebben wij tot 03u zitten pimpelen... veels te lang, maar ja. Ik zei toen we gingen slapen' Ik heb een deal met Sanne dat ze tot 09.30u slaapt ennn... om 06u werd ze wakker. Haar een tutje gegeven en weer ingestopt en vervolgens schrok ik om 09.30u wakker omdat ze lag te kletsen ! Super !!

Net al gaan hardlopen met Evy .. dus mijn kater is er uitgezweet... Nu even douchen .. Fijne dag iedereen

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: al hardgelopen? Wauw! Knap hoor!

Iedereen de beste wensen voor 2011!

Hier een super leuke avond gehad. Jayden is gaan slapen om 21.00 uur en hebben we eruit gehaald om 02.00 uur toen we naar huis gingen, thuis in bed gelegd en hij sliep meteen, hij werd vanochtend wakker om 08.30 uur, dus das erg netjes!
    Sinds 10 uur ligt ie weer op bed en hij slaapt nog steeds.. Hij had natuurlijk ook heel wat slaap in te halen hè ;)

Ik heb hier beneden ook alles alweer gezogen, was draait alweer, logeerbed opgeruimd.
    Ik ben al gedouched, straks alleen nog ff mijn haar doen en make-up en dan op naar Tilburg.

Iedereen een hele fijne dag vandaag! Ik meld me morgen of maandag weer..

Fijn om te lezen dat bij de meeste de nacht goed is gegaan!

Liefs Ikheid

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Aaaaaaaaaaaaah! Jayden is vandaag precies 9 maanden..

Waar zit de rem?! Pffff! Nog 3 maanden en dan wordt ie alweer 1 jaar zeg..

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier ook alweer 9 mnd.... Bizar he.. !

En je vind het goed dat ik heb hardgelopen, maar jij bent ook al erg goed bezig geweest zeg !!

19. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    happy new year!!!

wij hebben 15 euro gewonnen met een heel lot! :S

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zo kris en ikheid, lekker actief al :p

hier ook samen het huis aangepakt met zijn 2en. net naar oma van vriendlief geweest en daar effe op visite gezeten. we waren gelukkig de eerste, dus was het niet te druk, daar komt altijd heel de familie. nou das niet zo pretje in zo klein bejaardenwoningkje :p Gister waren we bij zijn oom tante (van thomas dan) en daar was het zooo druk, daar Gijs helemaal overhyperactief van werd, met als gevoel dat hij moest spugen omdat hij zo aan het springen was :( dus niet zo succes
    Nu weer thuis, net wat hapjes gemaakt en dadelijk komen mijn ouders en mijn opa gourmetten. dus das wel gezellig :)
    vriendlief ligt te slapen ;) en ik ben de keuken aan het opruimen (wat een verdeling) :p

Jullie nog plannen?

Deel Deze Pagina