APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @tm: wat zie ik spiraal er uit en ei-sprong vandaag!! aan de klus dus:p

@chilleke: hoe is het met je man??

@kris: jeeee sanne is baby van de maand!!

@uuhh janne hoe is het met je??

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, balen van je TV!! hoop dat ze je snel weer aansluiten

@eylem, succes met irem haar ik-slaap-maar-ben-elk-half uur-wakker situatie!!!!

@CM, geef je nog steeds 4 flessen dan?? en ja misschien zijn het wel tandjes???

@mirjam, ook al een priori zie ik, wij hadden hem voor 70 eurie's :) hadden nog een kortingsbon liggen altijd leuk, balen van je werk kan je niet alsnog regelen om die andere dagen te werken??

@pams, hoe is ie meis??? is het al geregeld met het geld???

@hier, duik zo lekker mijn bedje in ben op de een of andere manier nogal moe...

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nee me spiraal gaat er deze maand uit
    en wil gewoon me cyclus in de gate houden
    we gaan gewoon zien wat de toekomst ons brengt en dus niet perse rond me eiersprong s*en gewoon wanneer we zin hebben en dan zien we wel wanneer ik zwanger ben geen haast dus
    de vorige 2 x deden we dat wel en was ik dus binnen 2 maanden zwanger dat doen we nu dus niet

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Helaas niet, dan zit er soms op dinsdag niemand en moet ik dus in dat geval extra komen. Omdat ik eerst wo-vr Kdv had moest ik wachten tot er plek was op de dinsdag..
    Maar komt ook wel goed!

Tm: spannend hoor, ben benieuwd! Als je je cyclus in de gaten houdt lijkt het me erg lastig om toch niet gericht te gaan klussen. Lijkt me als je weet dat je een eisprong hebt dat je dan niet heel de avond naast mekaar op de bank kan zitten ;)

5. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

oh ja wel en manlief is constant moe hahaha
    en me spiraal is er nog niet eens uit haha moet nog bellen voor een afspraak

maar demi helemaal zindelijk ook snachts?
    ik heb vandaag besloten dat noa helemaal geen luier meer om te doen ze kan het echt
    alleen voor haar is het verwarrend luier om luier af
    dus hier helemaal geen luier en vanmiddag heeft ze zelf zonder luier geslapen en ze was helemaal droog

6. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nee hoor, 's nachts heeft ze nog een luier om. Soms is die droog en soms bomvol dus als hij een week of 2 droog is dan pas gaat ze zonder luier naar bed.
    Maar scheelt een hoop geld hè, de helft minder luiers!

7. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Ka en is de rode baron al langsgeweest?

@TM hoe gaat het met het niet roken. Ik vind het toruwens heel goed van je dat je bent gestopt!
    Wat goed van Noa dat ze nu zonder luier rondloopt.

@Chilleke hoe gaat het nu met je man?

@Mermaid en is je autoraam al gemaakt?

Kinderbijslag yeahh weer lekker shoppen deze maand

Noëlle heeft echt veel last gehad van een sprongetje denk ik tenminste ze heeft echt 2 weken lang slecht gegeten en het avondpotje ging er met moeite een kwart potje in. Nu sinds 2 dagen gaat het hele potje weer op en zelfs nog een paar hapjes danoontje.
    Ze weegt maar 7,8 kilo dus is behoorlijk licht want is ruim 70cm. Ze is nooit een goede eter geweest en maak me er best wel eens zorgen om dus ben echt zo opgelucht dat ze weer eet.

Even een vraagje gisteren had mijn schoonmoeder een stukje eierkoek gegeven en ze vond het heelrijk was helemaal aan het smakken ervan. Maar mogen ze eigenlijk wel eierkoek?

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi meiden!

Geen tijd om bij te lezen en eigenlijk ook geen zin in.. Nog wat spannends gebeurd hier?

Ooh Jayden huilt.. later! x

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trouwens weer lekker online geshopt voor Jayden bij de H&M, Hema en Lief! :D
    O.a. wantjes, muts, sjaal, dekbed voor bij schoonmoeder in z'n bedje, joggingbroekjes, truitjes, sokjes, spijkerbroek.. Dus hij kan er weer ff tegenaan!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Hoi Meiden,

Hier ook iemand die geen tijd heeft om bij te lezen (zit op mijn werk)...Maak Ikheid en mij blij met een update :D

Vandaag mijn NOD en kon dus testen...Vanochtend de test gedaan en de 2de streep is lichtroze. Weet dus nog niet goed wat ik er van moet denken; hoop natuurlijk op het beste :D Over een paar dagen nog maar een x testen dan (streep is toch een streep ook al is hij vaag toch??)

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Een streep is een streep ja..
    Een 2e streep kan er alleen maar komen te staan als je zwanger bent en komt er niet zomaar te staan, dus een voorzichtige gefeliciteerd voor jou Franka!

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja, zou je denken he? Ik durf het nog niet goed te geloven...Ik dacht dat je rond je NOD een knaltest zou moeten hebben, maar misschien knallen de dipsticks van Z&K niet echt...Pfff....

Een hele voorzichtige jeej dan maar...

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh spannend Franka ! tja een streep is een streep he zeggen ze.. Ik had destijds zo`n test voor dummies daar kwam gewoon * Zwanger* op te staan. Wel zo duidelijk .. ha ha..

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Een streep is een streep idd, dus ik zeg vast GEFELICITEERD! Ik heb bij zowel Ayla als deze zwangerschap op NOD ook echt een vage streep gehad. Dus dat hoeft echt niet hoor, een knaller op je NOD.

15. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Franka spannend!

Meiden weer van mijn kant ff een speedy mama vraag...Voor de denktank hier (-;

Als ik kaas op brood wil geven hoe doe ik dat?
    Geef dr nu elke keer wat smeerbaars maar wil varieren....En dacht aan kaas...

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ik probeer nog een paar dagen te wachten en dan donderdag of vrijdag nog een keer te testen...Anders toch maar een test halen die gewoon zegt waar het op staat haha!

17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Caro, vervelend dat Noa zo aan het pruttelen is met hoesten.. hopelijk geen astma!
    We waren in een huisje van Landal in Overijssel. Er lag superveel sneeuw, dus echt wandelen ging niet (wel jammer, daar houden we allebei heel erg van), maar het was wel heel sprookjesachtig allemaal.
    Overigens vond Eva het zwembad verschrikkelijk, ze keek steeds sipper en van zachtjes huilen werd het brullen, zo zielig!

Chilleke, ben even niet goed bij, wat is er met je man?

Mirjam, goed begin van het jaar ja!
    Ik ga inderdaad vanaf nu 3 dagen werken, fijn vind ik! Succes met jouw nieuwe werkritme!

TM, wat goed, Noa helemaal zonder luier!

Franka, streep = streep hoor! Er komt alleen een streep als je HCG hebt, en dat heb je alleen als je zwanger bent... gefeliciteerd!

Oh, Eva wakker!

18. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @ann: jonge kaas mag volgens mij gewoon; plak op brood...Kunt ook smeerworst, jam of appelstroop proberen...

19. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ze heeft nu al best vaak smeerkaas en smeerworst gegeten dacht ff wat anders...moet ik die kaas dan nog een soort van pletten om het zacht te maken denk je of gewoon erop, ligt natuurlijk wel los dan...

En ik eet zelf Becel Pro Activ die cholestrol versie mag zij die ook wat jullie weten?

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ik leg de kaas altijd gewoon op de boterham met boter, blijft wel aardig plakken. Stukjes brood met kaas doe ik dan gewoon bij Tomas in de mond. Lijkt me geen probleem om die boter te gebruiken. Ik gebruik zelf Blue Band goede start...

Deel Deze Pagina