Gaan we dat gewoon doen Gelijk goed bezig voor het cholesterol zullen we maar zeggen. Hey leuk man die tweede streep...Spannend...Zeg gewoon al heel zachtjes...Gefeliciteerd!
Tuurlijk... Sanne in bed gelegt, gestreken, keuken opgeruimd en schoongemaakt. Was opgevouwen. Ik denk .. even een kopje thee en het forum... is mevrouw weer wakker... NOU.... daaaag dan maar weer !
En ze is weer stil.... Kaas kaas kan je ook even onder de gril laten smelten. Heb hier in het boek opperdepop een recept met een plakje peer en daaroverheen een plakje kaas gesmolten. Vinden zowel Sanne als ik heerlijk.. !
Ja die is lekker hè Kris! Heb ik hier ook al een aantal maal voorgeschoteld! En vers fruit beetje prakken en op brood doen vindt ie ook heerlijk..
Akelig Ikheid heeft JHayden zo last van maagzuur? Hoe komt dat? Lees trouwens net dat Becel Pro Activ niet word aangeraden voor kleine kinderen...
Vervelend inderdaad dat maagzuur...maar goed dat je zoveel pyama's hebt dan Mmm wist ik niet van Becel...Misschien maar overstappen op bleu band dan? Daar maken ze juist reclame voor dat het goed is voor kinderen...
Ja ga zo ff de deur uit meteen halen. Blijkt dat het voor mij ook niet al te best is die Pro Activ Dus ook maar over
@kaas, hier gewoon een plakje op brood ze vind er niets aan trouwens @boter, hier soms smeerbare roomboter en anders gewoon blue band normaal @soort van zwanger, kleine gefeliciteerd ( weet echt niet meer wie het was ) @ikheid, balen van jayden zijn maagzuur @kris, vond het zo'n rare combi die peer met kaas gesmolten dus heb hem nog niet gemaakt zag ik hem ook staan in opperdepop maar als sanne en jayden het lekker vinden moet ik het hier ook maar eens proberen.. @hier, vanmorgen weer hongerstaking bij de pap dus denk dat ik de pap gedag kan zeggen maar een gewone fles wil ze ook niet in de ochtend en ze heeft echt wel honger want als ik haar uit bed haal dan knort haar maagje gewoon... misschien maar brood gaan geven in de ochtend maar ja als ze die pap niet eet dan mist ze wel 200cc dus dan drinkt ze nog maar 350cc over de hele dag daarnaast krijgt ze wel diksap dus ze komt wel aan haar vocht maar niet aan de melk 8) weet even niet wat ik nu moet doen?? heb vandaag pas 2 sigaretjes op jeeeyyyy ben trots op mezelf!!! de planning is max 5 vandaag dus ik ga het proberen.. mag de volgende om 3 uur en dan om half 8 en dan de laatste ergens op de avond, morgen ga ik er eentje af halen zodat ik er max 4 per dag heb en zo gaan we heel rustig afbouwen.. het is me eerder gelukt op deze manier dus het moet kunnen, cold turkey werkt hier helaas niet..
@nonnie; de voorzichtige felicitaties zijn voor mij; vanochtend een lichtroze streepje bij zwtest. Durf het zelf na de miskraam van vorige maand nog niet goed te geloven; over een paar daagjes nog een x testen...Merk dat ik toch gespannen zit en iedere keer als ik naar de wc ga bloed verwacht te zien...
ja kan me die spanning wel heel goed voorstellen. Vervelend dat je er niet onbezorgd van kan genieten ! je weet natuurlijk altijd dat het mis kan gaan maar als je het recent hebt meegemaakt is het nog een ander verhaal
@Franka een streep is een streep. Ik teste de dag voor Nod ook een licht streepje. Dus een voorzichtige felicitatie en ik duim dat alles nu helemaal goed gaat!. @Ikheid wat lekker flink geshopt dus. Lief vind ik ook altijd zo leuk alleen nu hadden ze alleen leuke dingen voor jongens. Goed hoor dat je gestopt bent nu volhouden Had net gevraagd over eierkoeken maar weet iemand of de kleintjes dat mogen?
Nonnie: wat goed dat afbouwen! Ik heb net mijn laatste sigaretje op.. was het kotsbeu! En wil er nu dan ook ècht vanaf! Zó, das eruit! Ik rookte al niet binnen, dus dat scheelt, maar je stinkt toch en het kost veel geld en het is gewoon niet gezond. Maagzuur: de ene dag heeft ie er meer last van dan de andere dag, zeker als ie een potje groente opheeft zoals macaroni.. Dan heeft ie er erg veel last van merkte ik gisteren, dus dat laten we voortaan maar even achterwege.
Franka: heel logisch die spanning.. zeker door wat je vorige maand hebt meegemaakt, je durft het nu gewoon niet te geloven, terwijl het dus heel goed wel kan! Eind van de week nog een keer testen en dan weet je het helemaal zeker.. Maar toch; gefeliciteerd hoor! Ik ben nu nog een beetje ongi, maar tegen het weekeinde hoop ik er vanaf te zijn en dan gaan wij hier weer flink aan de klus. Pendel moet nu wel uitkomen hè
@Ikheid bedankt kan het ook nergens vinden op internet zometeen nog maar even zoeken. Vervelend hoor dat Jayden nog steeds zo'n last heeft van maagzuur hij krijgt nog wel steeds medicijnen toch? Ik duim mee dat je pendel gaat uitkomen Wie was hier ook alweer die zo goed kon fotograveren? Ik heb namelijk voor mijn verjaardag een spiegelreflexcamera gekregen en heb een vraagje.....