APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

volgens mij kris

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@ franka een voorzichtige gefeliciteerd meid! Ik duim voor je dat deze zwangerschap goed mag gaan!

@ stoppen met roken succes dames ik ben wel geminderd van een half pakje naar 5 sigaretten per dag en daar hou ik het even bij.

@ tm wat goed dat noa zonder luier slaapt :D

@ hier zo net even lekker naar de stad geweest met zn drietjes,heb weer 3 nieuwe shirtjes voor laetitita sokjes, en een speeltje voor haar gekocht, broekjes vond ik allemaal niet leuk dus ff verder kijken voor broekjes. Tv is weer aangesloten :d Laetitia ligt nu op bed manlief is naar de fysio en ik ga zo de was afhalen en een nieuwe aanzetten, maar nu eerst koffie en een sigaretje..

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik duim voor je mee dat je pendel uit mag komen!! Zou natuurlijk wel geweldig zijn :D Goed dat je gestopt bent met roken!! Geldt natuurlijk ook voor de andere meiden:p

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik heb i.d. een spiegelreflex en fotografeer veel.. dus stel maar die vraag.. krijg je wel w.s. pas vanavond laat of morgen antwoord vrees ik, want ik moet NU naar mijn werk. Maar Sanne zit zo lief te spelen. Vind het zo zonde om haar op te pakken en naar het kdv te brengen. Ze heeft zo`n lol... nou ja... ik ga mezelf maar vast klaar maken. Dan zal het toch moeten... BAH.

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris kan goed fotograferen!

Maagzuur: ja hij heeft er medi voor, maar ja.. hopelijk wordt het richting de 12 maanden minder.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Tandje nummer 7 is een feit!

7. Trotsemama1

jeetje dat gaat hard ikheid
    hier is 7 en 8 aan het door komem

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik zag net nummer 7 te zitten, dus nummer 8 zal ook niet lang meer duren. Hij is nu ineens kei verkouden zeg, steeds hoesten.. Zo zielig!

Ik ben ff met hondjes wandelen, Jayden in de kinderwagen mee en daarna ff een kleine boodschap doen.

9. smile17

smile17 Niet meer actief

jeetje wat zijn ze snel met tandjes zeg hier pas 2.

Jayden heeft ze ook wel erg snel achter gekregen zeg
    hopen inderdaad dat het met 12 maanden over is

@Kris oh mooi ik moet even kijken hoe die stand ook alweer heet maar dan weet ik dat jij me kan helpen thanks

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Jeetje dat gaat hard met al die tandjes ikheid en TM!

Tomas heeft er nog maar 2, maar begint wel weer meer te kwijlen, dus wieweet zijn er meer op komst :D

11. smile17

smile17 Niet meer actief

@TM al een afspraak gemaakt om je spiraal eruit te halen?

12. Trotsemama1

nee nog niet
    haha moet nog afspraak maken
    maar ben nog steeds licht ongesteld en vind het dan niet echt fris
    (terwijl hij er in is gegaan toen ik ongesteld was:p)

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @franka: spannend meid! logisch dat je nerveus ervan bent. maar een streep is een streep, dus dat komt vast goed! ik kan me het goed voorstellen hoor, hier ook al bang voor weer opnieuw een mk en ik ben niet eens zwanger... maar in ieder geval gefeliciteerd!

@ikheid: jij dus niet deze maand jammer!! hopelijk word je vanaf nu niet meer ongie!

@hier: druk druk, heb de wassen gedraaid, thijmen is naar peuterdansen geweest vanochtend, ik moest nog een nieuwe parkeervergunning halen voor bij mn werk, heb boodschapjes gehaald, de kindjes in bed gedaan, opgeruimd, de was opgehangen/gevouwen. en we moeten over drie kwartier weg naar een crematie, dus moest ook alles klaarleggen voor mijn schoonouders, zij hebben nog bijna nooit opgepast, dus heb alles opgeschreven en klaar gelegd. mijn ouders pakken alles gewoon uit de kast hier, weten precies waar ze moeten zijn, maar nu dus even anders. gaat vast wel goed komen, maar is wat meer geregel...
    ga nu snel douchen en dan komen mn so... tot vanavond of anders morgenavond... moet morgen weer werken namelijk... 2 weken vakantie zijn zooooo snel om!

hopelijk alles goed met jullie en sorry dat ik er zo weinig ben, hopelijk snel weer meer aanwezig!

liefs

14. smile17

smile17 Niet meer actief

@Tm kan me voorstellen dat je dan even wilt wachten dan voel je je niet helemaal firs en fruitig

@Surf jij bent druk geweest zeg. Sterkte zo met de crematie

@Lautjuh lekker geshopt dus!

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    sorry meiden, helemaal geen tijd meer gehad vandaag om bij te lezen en reageren. sm komt zo ;) voor gijs en Thomas zorgen en dus ik moest alles grondig poetsen (zucht) en nu ben ik al moe en nu moet ik gaan werken. pffff....

maar fijne dag meiden, miss tot vanavond.

Liefs

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    @rokers: goed hoor, stoppen, succes!

Kris, herkenbaar joh, als Eva heel lief is heb ik nooit zin haar weg te brengen... (als ze jengelt vind ik het nooit zo erg, voel ik me dan natuurlijk weer schuldig over haha).

Surf, sterkte met de crematie. Iemand dichtbij jullie?
    Hoe is het met je vriend zijn ewrk?

Chilleke, succes met je ewrk en alle drukte. Wat heeft je man precies?

Ikheid, ik las dat jij donderdag weer gaat werken, gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
    Met mij gaat het wel goed. Ben echt lekker bijgekomen in de vakantie, en ga vanaf nu 3 dagen werken. Dat vind ik wel fijn hoor.
    Die tanden gaan snel bij Jayden he!
    Hier is nummer 3 net door, de eerste 2 waren heel vroeg (4,5 maand), maar daarna was het lang 'stil'.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He meiden,
    Heb eventjes tijd voor mezelf. Noa is naar de creche en Lukas is spelen bij een buurjongetje. Heb net bedank e-mailtjes naar de familie in Engeland gestuurd voor de kerstcadeautjes, dus nu even op ZP.

@ Ikheid, Nonnie en TM, goed hoor, dat jullie gestopt zijn met roken! Volhouden! Elke dag is er weer één!

@ Nonnie, Noa krijgt normaal gesproken drie flessen van 200 (waarvan één met pap) en één van 100. Maar nu laat ze bij bijna elke fles veel staan, dus nu probeer ik na de boterham ook een klein flesje te geven, in de hoop dat dat een beetje compenseert wat ze bij de andere flessen mist. Daarbij komt ook nog dat ze veel spuugt, dus er blijft zowiezo altijd al minder in dan wat ze krijgt.

@ Surf, sterkte op de crematie!

@ Ikheid, oh, ik las al op hyves dat je donderdag moet beginnen. Nu nog even genieten van je laatste daagjes thuis! Leuk kleertjes gekocht! Ik moet ook dringend weer wat halen voor Noa. 68 begint nu echt te krap te worden en van 74 heb ik nog niet zo veel.

@ Janne, jammer dat ze het zwembad niet zo leuk vond. Was het water misschien wat te fris? Hebben wij met LUkas ook eens gehad in zo'n park. Was echt koud gewoon!

@ Franka (joepie, heel voorzichtig gefeliciteerd!)

@ Eierkoeken, ik heb ook al een paar keer een stukje (cake)eierkoek aan Noa gegeven. Ik kon nergens vinden dat het niet mocht in ieder geval. En ze vond het heerlijk!

Ik ben vanochtend met Lukas naar de Disney film Rapunzel in 3D geweest. Was echt erg leuk! Ook grappig met dat 3D effect. Lukas vond het ook erg leuk, maar op de spannende momenten deed hij toch zijn 3D bril even af!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Chilleke, ik kan me voorstellen dat je al moe bent! Sterkte op je werk!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Quschke, is je stem al weer helemaal terug?

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Surf: zo jij bent druk geweest zeg!
    Sterkte met de crematie..

Laujtuh: zo zo lekker geshopt lees ik!

Chilleke: hoe gaat het nu met je mannen? Allebei nog steeds ziek dus.. Werkse!

Janne: fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan en dat je vanaf nu 3 dagen gaat werken. Ik ga werken als telefoniste/receptioniste voor 24 uur per week (de maandag/dinsdag en woensdag). Komende donderdag en vrijdag word ik ingewerkt.
    Ja het gaat heel hard nu ineens, zag vanochtend ineens de 7e tand te zitten, ik meteen opzoek naar numero 8, maar die kon ik niet vinden.

Caro: was het een leuke film ja? Geweldig dat 3D, dan zit je echt helemaal in een film.
    Ik had nog niet zo heel veel van maat 80, maar nu dus wel ;) Heb ook wat joggingbroekjes besteld voor thuis, zit toch lekkerder als een spijkerbroek ofzo, zeker als ie op z'n speelkleed ligt..

Zo, de boodschappen zijn binnen, met de honden gewandeld en sinds 15.00 uur slaapt Jayden.

Nu beetje relaxen op de bank en zo aan het eten beginnen.

X

Deel Deze Pagina