@ Ikheid: Hahahaha, gaat ie dat tegen jou vertellen alsof jij het fijn vindt dat hij zulke info met je deelt. Zou Arco ook doen trouwens... Fijn dat jullie alle spullen in huis hebben en dat je bestelling binnen is. Jammer dat je nog niks van je solli hebt gehoord.
@ ikheid. volgens mij raken mannen nooit hun wilde haren kwijt Die van mij vind dat slippen in de sneeuw ook leuk om te doen. Wel als hij alleen in de auto zit.. maar toch
Hier trouwens nog steeds GEEN tandjes ! Gister was mike alweer 9 maanden !! Dat houd in dat mijn kleine ventje over 3 maanden alweer 1 jaar is.... Wat gaat de tijd toch hard !! (TE hard !)
@ mannen en wilde haren: Nou hou maar op, hier ook zo één in huis . Als er sneeuw/ijs ligt en we gaan de bocht door even de handrem aantrekken...leuk!...NOT!!!!. Gelukkig doet ie dat niet als Ayla ook in de auto zit. En gister hadden ze kerstdiner van zijn werk, komt ie hartstikke aangeschoten thuis. Nou ja, ik heb er nooit last van als hij aangeschoten/dronken is, dus dan kan ik er wel mee leven. @ tandjes: De dochter van mijn vriendin had het eerste puntje van haar eerste tandje door 1 dag voordat ze 10 maanden was.
napoleon lekker hoor die extra centjes, ik had ook meer mermaid voor een keertje toch niet zo erg lekker mensen die douwen in de supermarkt...:x oooh bizar met haar ogen maar ze heeft het niet koud iig haha surf hopen dat hij snel weer beter is fotoboeken...ja daar moet ik ook nog aan beginnen ben er nog niet uit of digitaal of echt word nonnie hahahaha geen kaaseter dus... queske hier ligt alleen meer drap dan sneeuw. ooh ik zit ook te wachten op een pakje. tm wat een super tl gaaf hoor en wat fijn da je nu vrij bent! ikheid wat een leuke dag zo te horen. jammer da je nog niets heb gehoord van je sol tja...wilde haren...volgens mij worden ze alleen maar grijs en gaan ze niet weg kleintje jeee 9 maanden alweer. Was Mike te vroeg? tandjes hier nog steeds een bobbel (al begin ik nu weer heel hard te twijfelen, morgen mijn vriendin eens laten voelen, haar dochter is met haar derde bezig ) verder nog tandenloos hier nou slaap kamer grotendeels aan kant...pfff nu de bovenverdieping nog (is onze woonkamer) Gijs zit te brabbelen tegen de tv tiktak vind hij toch zooo leuk
Ik heb om 1 van mijn spijkerbroeken nu trouwens een haarelastiekje om de knoop, zodat ik 'm op die manier nog vast kan doen. Met de knoop gaat echt niet meer, doet zeer. Gisteren deed ik trouwens even een broek aan die ik vlak na de bevalling had gekocht. Mijn god, wat was dat ding groot, ik kon 'm gewoon met de knoop vast van mijn kont af trekken, die heb ik dus maar weer in de kast gelegd. Kan ik vast na de bevalling van beebje nr. 2 weer gebruiken, als al dat gewicht wéér op mijn heupen en kont gaat zitten .
@chilleke zo druk bezig dus! hier ben ik al zo ongeveer klaar.alleen nog stofzuigen! Hier vind laetitia bumba erg leuk! @ aangeschoten mannen hier s hij gelukkig ook niet zo erg, ja praat een hoop maar voor de rest heel lief haha maar das leuk @ikheid en al wat gehoord van je solli?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! JOEPIE!!!!!!! Wat goed zeg! Echt van harte gefeliciteerd moppie!!!! Dikke KUS
Jaaaa ben ook zo blij! Hahaha LOL De eerste week werk ik de donderdag en vrijdag, dan word ik ingewerkt door een collega en die week erop de ma/di en woensdag, dus de vaste dagen zeg maar. Stuiter, stuiter, stuiter! Bedankt voor het duimen meiden! Kei lief!
Dat lijkt me toch een heerlijk gevoel ...ikheid!!! eerst nog even gezellig de feestdagen vieren en dan aan de slag!!!
Joehoe....mijn pakketje is gelukkig binnen gekomen. Ik ging net inbrievenbus kijken voor de post en toen kwam er een sneeuwpoppetje met een pakketje aangelopen. Dat was nog eens een timing! Kan ik mijn nieuwe kleertjes met kerst aan!!!