@ Quschke, leuk fan je vriendin! Inderdaad een druk (en duur) jaar met zoveel bruiloften en babies op komst! Wij hadden vorig afgelopen jaar (2010) negen babies in onze familie/vrienden/kennissenkring met Noa niet meegerekend!
Quschke dat wordt inderdaad een duur jaar. Maar wel een mooi jaar zo te horen! CM Jeeeetje hé 9 baby's! Wat veel! Wel leuk zoveel baby's. Mermaid ik denk morgen kopen en donderdag testen. Durf niet zo goed te testen eigenlijk. Bij Elisa wist ik het eigenlijk al, geen idee hoe, maar had zo'n gevoel. Ben een beetje bang voor valse hoop. Weet ook niet meer of ik ook zo'n krampgevoel had bij Elisa. Misschien moet ik ook wel gewoon ongesteld worden en heb ik daarom die kramp. Wel lekker zo'n dutje!
@ka, spannend dus, hoop dat het zo mag zijn meid!! @mermaid, lekker dutje gedaan lees ik @quscke, gaaf zeg justin als bruidsjonkertje vind hem daar echt het machotypetje voor hahaha @pams, balen meid dat het nog steeds niet geregeld is.. @cm, jeey zeg das zeker lang 4 mnd misschien bij het inloopspreekuur even vragen waarom??? @hier, duik zo me bedje in ben eigenlijk ook wel erg moe en heb me toch een pijn in mijn buik??? waarvan geen flauw idee, misschien wel omdat ik voor het eerst sinds 2 weken ( vakantie manlief ) niet om 5 uur heb gegeten maar pas om 7 uur.. anders weet ik het ook niet..
ha meiden sorry dat ik het zo druk heb , nu 2 dagen vrij dus hopelijk wat meer tijd Alles gelezen geen puf om op alles te reageren sorry eierkoek, geen idee, zo af en toe lijkt me geen kwaad kunnen boter blueband goede start franka voorzichtig gefeliciteerd ikheid geniet van je laaste vrije dag morgen ka spannend! nonnie mooie foto surf ook al zo druk eylem, hoe was het??? iedereen bedankt voor het vragen naar mijn man (janne hij heeft 2 dagen in het ziekenhuis gelegen voor pijn in liesbreuk, niets kunnen vinden, en nu naar huis gestuurd met medicatie en nog steeds klachten, dus gaat niet zo) hij heeft ondanks de pijn med nog steeds klachten, als hij zich rustig houdt heeft hij het minste last ervan.maar jah da kan toch niet zo doorgaan? dus heb gezegd da we donderdag terug naar de ha gaan. evt second opinion hij wordt er aardig chaggi van, en ik inmiddels ook maar goed... mijn sm is vandaag geweest , maar da was volgens vriendlief ook niet echt een succes, nu gelukkig 2 dagen vrij! Met gijs gaat het weer goed, neusspray helpt, maar wel idee dat hij last van zijn sprong heeft. maar goed... je kan niet alles hebben!!! meiden super bedankt voor het vragen, ga nog effe mail checken en lekker naar bed slaap lekker!! x
Hey ladies, pffff ik ben kapot!! Heb wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren. Hier een hectische dag achter de rug . Vanmiddag om 15.30 opgehaald door de taxi om naar het provinciehuis in Arnhem te gaan. Irem viel gelukkig in slaap in de auto, dus dat was lekker rustig. Toen we bij het prov. huis aankwamen werden tot voor de ingang gebracht, deur werd opengehouden , bij de ingang werden we opgewacht door meerdere dames haha en iedereen die langsliep "ohh is dat de tweemiljoenste?" haha. Het was de enige baby op de receptie dus dat viel natuurlijk wel op . Werd geinterviewd door de VARA radio (vergeten te vragen wanneer het wordt uitgezonden), en daarna kregen we in de kamer van de commissaris van de koningin koffie en thee, werden foto's gemaakt en toen hebben we daar gewacht tot de uitreiking zodat we niet tussen de mensenmassa hoefden te staan. Om 17.00 was de toespraak en na een hoop geblabla werd dan Irem's naam genoemd en liepen we de zaal in WOW echt veel mensen, rond de 400-500 pff en camera's brrrrr. Ik stond er niet echt op mijn gemak en mijn man wilde het liefste meteen weer wegrennen, haha. Irem vond alles prima en zwaaide naar iedereen (dat is haar nieuwe truukje). We kregen de cheques en een supergrote fotomozaiek van Irem, erg leuk (nonnie heb je die van jou al? Ze stonden allemaal in de hal). En toen snel weer de zaal uit, hihi. Daarna weer met de taxi naar huis maar pffff ik was vergeten Irem te voeden dus die werd ongelooflijk boos toen we net 10 minuten onderweg waren en niet meer te troosten, dus gestopt en gevoed maar ze was zo over haar toeren dat ze niet meer wilde drinken en ze bleef maar krijsen, echt fijn in een taxi uiteindelijk maar weer gaan rijden en toen is ze in slaap gevallen pfff. Nou ja het was me het dagje wel ik ben een beetje veel moe en zit te wachten tot Irem wakker wordt voor de eerste voeding maar zul je net zien dat ze vandaag een uurtje langer doortrekt.
CB: hier gewoon 7,5 / 9 / 11 mnd...elke 1,5 maand. We moeten over 2 weken weer geloof ik. Chilleke jeetje wat balen allemaal zeg! Ka spannend!! Nonnie buikpijn weer over? Quschke leuk!
Chilleke: idd een second opinion vragen! Mijn vader hebben ze een paar jaar geleden een half jaar met een (beginnende) blindedarmontsteking laten lopen. Het was toen al zo erg dat de chirurg de blindedarm niet eens herkende!! Dus ik wou even zeggen; drammen totdat je duidelijkheid hebt. En sterkte!! Xx
Oh echt??? Was er toen ook niets gezien in het bloed enzo? Denk zelf dat het zoiets is, juist omdat hij op een specifieke plek pijn heeft. Maar zo berichtje geeft hoop Eylem wat gaaf!! Leuk hoor. Je moet eens een foto maken van de mozaïek foto ben benieuwd. En krante bewaren Ka succes met testen De rest: GOEIEMORGEN Gijs was net aan het babbelen door de babyfoon en nu weer stil. Daar ga ik mooi gebruik van maken ohhhhhaha had het niet moeten tikken daar is hij weer
Nou, mijn mijn man is gisteren helaas zonder digitale test thuisgekomen; was later geworden op zijn werk en daardoor was de winkel al dicht Ik heb vanochtend wel nog mijn laatste dipstick test gedaan en die was duidelijk donkerder dan die van gisteren!!! Ik sta mezelf nu toe iets blijer te zijn haha...Misschien vanmiddag in mijn lunchpauze maar even een digitale halen Nonnie: wat een lieve foto!! Ka: Spannend; ben benieuwd naar de uitslag dan Quchske: gefeliciteerd voor je vriendin en inderdaad een druk maar gezellig jaar voor de boeg lijkt me Irem: klinkt inderdaad als een drukke bijeenkomst, maar je hebt er wel leuke dingen aan overgehouden Chilleke: succes met uitzoeken wat er nu precies aan de hand is: zoals mirjam al zegt doorgaan tot je weet wat en hoe!
Sorry geen tijd om bij te lezen.. maar Franka ... toch een donkerdere streep.. dan toch nog iets harder.. Gefeliciteerd !!!
@Cb, hier 7,5 mnd maar dat stelde niets voor, 9 mnd en 11 mnd @eylem, leuk zeg wel beetje jammer dat irem zo moest huilen op de terugweg maar goed het is dan ook wel heel druk met allemaal andere dingen dan thuis.. maar je hebt het overleefd en ja heb mijn poster ook binnen ben gelijk druk op zoek gegaan naar irem in mijn poster maar niet kunnen vinden dus nu ligt ie inmidels al ergens boven.. en ja buikpuin is over.. @franka, een dikkere gefeliciteerd!! @hier, alyss heeft na 2 dagen weer ontbeten maar dan wel met een gewone fles blijkbaar zat tandje nummer 7 in de weg want er is nu weer een riggel bij vandaag huisje aan kant maken is ook wel belangrijk even een paar wasjes draaien en proberen te stofzuigen met alyss want ze is nog steeds bang zo wel eerst even een loopje doen voor cola voor manlief want dat was op en dan hebben wij gelijk frisse lucht..
Goedemorgen, Even een snelle zwaai en de felicitaties voor Franka!!!!! Morgen worden onze meubels geleverd en ik moet de apothekerskast met 19 lades nog helemaal leegruimen...... Zwaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!!!!!!!!!!
* zwaai LZ * @ Noonie jeetje tandje nummer 7 .. hier wacht ik nog op tandje nr 3 die er volgens mij al een tijdje aan zit te komen, maar niet echt doorzet. He Sanne was onwijs aan het jengelen, dus ik dacht; Hup naar bed meestal is ze dan moe, maar nee. Ze jengelt nu dus gewoon verder in bed. He ben ik ook eens een dag vrij is zij natuurlijk uit haar hum vandaag.. ach ja.. misschien is het straks wel over. Vanmiddag wandelen met een vriendin in het bos met de honden ! Hopelijk vind Sanne het ook leuk..
@franka: Een beetje meer gefeliciteerd! @eylem: Klinkt als een gezellig dagje, maar ook weer blij om thuis te zijn @nonnie: Wat een tandjes heeft ze al! Hier nog altijd niets....ka had gisteren wel het vermoeden dat er onder iets op koms is! @hier: Al veel gedaan op de vroege morgen.....Maar helaas belt vriendin net dat ze gisteren een miskraam heeft gehad.....vind het echt zo k*t voor haar!!!!
Goeiemorgen! @ Eylem: Nounou, het was een heel spektakel zo te horen. Leuk hoor! Maar ik kan me wel voorstellen dat je je er een beetje ongemakkelijk onder voelde. En Irem maar zwaaien, hahahahha. Heb jij niet ook Elif hier van zp op je Hyves? Die is 29 december al bevallen, met 36w2d, ze had zwangerschapsvergiftiging en hebben haar dus met spoed in moeten leiden. @ Franka: Joepie! Een donkerdere streep! Ik heb Ayla vanmorgen voor het eerst haar broodje helemaal zelf laten eten. Was een lekker kneipartij natuurlijk, maar het ging wel goed en ze vond het leuk.