APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Beterschap voor Mike!!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Daarentegen kan ie heel goed eten, tv kijken, zichzelf vermaken in de box, op zn buik rollen en lachen, dusssssssssssssss:D:D:D:D

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kleintje: succes en sterkte met Mike

4. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik heb de 2 voor 5 euro van de KV. Zal wel even overleggen met manlief haha!

Beterschap met Mike!

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hahahahaa, hier ook :p

6. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @ Ka: kun je er 1 nu doen, en de ander morgenvroeg :p

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

succes!!!!!!!!!! *blijft spieken*

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Kleintje, beterschap met Mike. Was er een bepaalde reden waarom hij niet eerder AB kreeg toen de luchtweginfectie was geconstateerd?

@ Eylem, hier ook een driftkikker hoor! Als iets niet gaat zoals zij het wil, of niet snel genoeg gaat, dan gilt ze heel de straat bij elkaar! Maar ik geloof toch echt wel dat ze nu al kunnen leren wat wel en niet mag. Ik heb een trui met een wijde hals met 3 knopen. Noa probeert die altijd in haar mond te stoppen. Als ik haar dan op schoot heb met die trui aan, dan kijkt ze me eerst heel ondeugend aan, dan gaat ze heel langzaam met haar handje richting de knopen. Als ik dan "nee" zeg, trekt ze haar handje snel weer terug. Dus ik denk dat ze wel weet dat dat niet mag. ;)

Noa kan ook nog niet echt kruipen. Maar ze weet zich wel op wonderbaarlijke manier zien te verplaatsen naar waar zij naar toe wil. Het is meer een soort van schuifel, tijger, rol en wurm actie die ze doet. Heel bijzonder!:D

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Franka: Gefeliciteerd !!!! Super voor je zeg !!!!
    Jaaaaaa de digitale ook positief, wat gaaf !! Tuurlijk, mijn duimen draaien overuren. Wanneer ben je dan ong uitgerekend ??

Ikheid: Succes morgen met werken.. hoop dat het je bevalt en dat alles goed gaat met Jayden. Vervelend he dat weinig slapen. Ben helaas niet anders gewend van Justin maar zit nu te twijfelen om hem een beetje in een slaapritme te 'dwingen' want nu is het elke dag anders en meestal slaapjes van een half uur helaas. Ook wordt hij nog steeds / alweer om 05.30 wakker... en dan is hij gewoon echt uitgeslapen. hij gaat tussen 1930 en 2000 naar bed dus is ook niet heel vroeg toch ??
    Ja met stoppen zou ik dan idd even wachten tot de eerste spanning van je werk eraf is. Anders zit je daar nog meer gestresst ! !

Caro: Ik las van die brand in de moerdijk, hoe is het bij jullie ??? Oh ik lees het nu. Gelukkig zijn jullie lekker thuis, je zou maar de weg op moeten om je kids te halen ofzo..

Wendy: Gecondoleerd met je opa.. Ook al is hij oud, dan nog blijft het moeilijk ..

TM: Wat goed van Noa !! Wat is dat precies die Dry Nights ?? Ik google het even :D Demi heeft vandaag haar plasdiploma gehad op school, zo trots !!!

Chilleke: Ik weet niet meer of ze toen wat in z'n bloed vonden.. Mijn vader is echt heel groot en kan heel veel hebben maar hij lag daar te creperen van de pijn en hoorde de artsen achter een gordijntje zeggen "Wat moeten we met die man!?" :$ En hij is dus naar huis gestuurd na een AB kuur geloof ik maar het bleef op en af pijn doen en een maand of 5/6 later kon hij echt niet meer, is zelf nog naar het ziekenhuis gereden (!!! GEK hij kon wel out gaan achter het stuur) en toen eindelijk ontdekte ze het.. had niet langer moeten duren in ieder geval..
    Hoe is het nu met je man ??

Kris: oh gatsie, jouw man bij die rook... hoe is het nu ??

Marijn: Wat fijn dat alles goed was met jullie ukkie ! Die emesafene werkt perfect !! Tenminste bij mij, binnen 2-3 dagen van m'n misselijkheid af en niet meer teruggekomen, mocht ook wel na 18 weken spugen :p Goed voor jezelf zorgen hoor, beebje haalt vast wel wat hij/zij nodig heeft maar als jij straks te zwak ben is het ook niet goed.

Ka: Testen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    @mirjam: dank je wel meis...als alles goed gaat ben ik op 13 september uitgerekend (eigen berekening) wel cool: mooi verjaardagskado; ben zelf de 21ste september jarig. Dus een feestje vieren zit er dan niet echt in haha

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wat zijn er veel mensen online....hihihi volgens mij is iedereen op Ka aan het wachten.....hihi

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @kleintje: Hopelijk is je manneke weer snel beter!Altijd zo zielig om ze zo ziek te zien!!!!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ik heb vanmiddag al een uur gestreken en ben nu ook al een uur bezig....pfff.....nog un bietje!!!

14. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben quschke :p

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Testuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ kindjes die nog niet zoveel doen: Hier nog 1 hoor. Ayla kan nog niet rollen, tijgeren, zitten etc.

16. mirjam2112

Ego: Zucht steun...... sorry mag ik even klagen en advies vragen;
    Justin is de laatste tijd zooooooooo zeurderig en huilerig... Naja eigenlijk is hij heel vrolijk zolang je hem vermaakt maar hij kan zichzelf maar slecht vermaken. Hij kruipt heel het huis door en dat vind hij dan wel leuk maar hij wil de hele tijd dat je hem aan z'n handen laat 'lopen' zeg maar.. Hij wiebelt lekker met die spaghettibenen maar vind het wel leuk..
    Kortom; eigenlijk niks aan de hand maar zoooooooooooo vermoeiend..

Maar nu komt het; hij slaapt overdag echt slecht.. er zit ook totaal geen logica in.. Meestal wordt hij om 0530 wakker en gaat dan na een flesje niet meer slapen helaas.
    dan gaat hijt egen 8en jengelen en leg ik hem maar op bed maar dan slaapt hij maar een half uurtje..
    Hebben jullie kindjes enigzins 'vaste' tijden voor het slapen en zo ja; hoe laat en hoe lang ??
    Ik wil nl gaan proberen om er een vast ritme in te krijgen.. Soms krijgt hij fruit omj 8u en soms pas om 11u waardoor hij z'n boterham dan weer om 14u krijgt ofzo.. En misschien als ik een beetje structuur in het slapen aanbreng dat hij ook beter en langer gaat slapen..

Naja in ieder geval; samen met de januari blues (hebben daar meer mensen last van??) ben ik er aardig moe en saggo door..
    Ze hadden nog een ruildag tegoed op het kdv en Justin gaat nu dus vrijdag extra.. Voor Demi hadden ze geen plek dus die blijft bij mij thuis, krijgt zij ook nog wat extra aandacht want dat schiet er nogal bij in doordat Justin zoveel aandacht vraagt... en dan gaat ze 's middags even mee naar m'n werk, daar is een borrel voor de manager die weg gaat...

Einde mega ego...... nu even kijken waar Just blijft... die is al 3 kwartier weg om demi weltrusten te zeggen dus die zal wel weer bij Demi in slaap gevallen zijn..... wel een heellief gezicht zo samen slapen..

17. mirjam2112

Ik stel het alweer een week of 2 uit... en strijk dus pas iets als ik het aanwil...... totaal geen fut in m'n lijf haha

Ja ik zit ook op Ka te wachten :D

18. mirjam2112

Dat zou leuk zijn !!! ach een klein feestje, ben je gelijk van wat kraamvisite af :p

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wow meiden, weer 20 blz verder...

alleen even sweet: geeft niets hoor, hier nu ook druk, dus ook steeds even binnenwaaien en dan weer weg...
    kasper rolt, tijgert, kruipt, staat tegen alles op, loopt langs de bank, gaat zelf half zitten (houdt zn handjes nog op de grond)

hoe is het met iedereen?

crematie was erg indrukwekkend, was niet iemand dicht bij, maar toch wel heel verdrietig. het was de vader van een vriend van ons. die vader zelf had ik eigenlijk nog nooit gezien, maar alleen al het verdriet van onze vrienden, en dan te bedenken dat die man pas 63 was en mijn vader dat ook is over 3 jaar, maakt het best wel heftig vind ik. en nu ben ik ook gewoon niet zo'n held met dat soort dingen... hij was al 2 jaar ziek en elke keer leek het toch wel wat beter te gaan, tot 2 maanden terug, toen was het opeens gedaan, overal uitzaaiingen en dus heel snel afgelopen...
    was doodop toen ik gister thuiskwam, rond 8 uur, snel een pizza in de oven en vroeg gaan slapen.
    vanochtend moest ik om half 9 beginnen en nu liggen net de kindjes erin...

20. mirjam2112

Yep; vader en dochter liggen heerlijk samen te slapen... heb hem geprobeerd wakker te maken maar zonder succes dus laat hem maar lekker liggen... heb ik ook ff rust hahahah

Deel Deze Pagina