ja, klinkt inderdaad wel hetzelfde Hoop ook op verbetering met de zomertijd; duurt nog even haha!! bank hangze!!
hier ook vroeg slapen, ben gesloopt... kijk straks nog even op mn iphone, anders morgen maar het hopelijk goede nieuws van ka lezen... welterusten allemaal alvast!
Ik ga ook bankhangen...heb veel gedaan vandaag. Man heeft komende twee dagen vrij dus morgen gaan we er lekker even uit! Slaap lekker iedereen en sweet dreamssss
welterusten voor iedereen die naar bed gaat, zitten we dan met de hele club te wachten op KA!!! zie gewoon 13 gebruikers online hahahahahahahaa
We wachten in spanning.... Nonnie waar had jij trouwens gezien dat die rookwolk onze kant opkomt? Ik kan alleen vinden dat ie nu naar het oosten/Rotterdam gaat....Vind het wel handig om te weten anders doe ik voor ik ga slapen ook de ramen dicht.
Zijn er trouwens al meiden met vakantieplannen? Wij wilden eigenlijk van de zomer weg, maar aangezien ik dan hopelijk met een dikke buik loop heb ik daar geen zin in. Dus we willen nu in de meivakantie gaan...Iemand ideeen voor een mooie europese reis met een 1 jarige ?
was op het nieuws bij het weerbericht liet die man een grote cirkel zien van waar het gebeurt was tot aan arnhem en dan nog daar boven en daar beneden dus wij zaten in het midden van die ovaal zeg maar.. hij zei wel dat het dan hoog in de lucht zat en je er niets van zou merken maar aangezien het zo hard zou gaan regenen zou het toch naar beneden komen ofzoiets...
@vakantie, na deze verbouwing hebben we daar echt geen geld voor maar mijn ouders zijn dit jaar zoveel jaar getrouwd en die nemen ons en mijn zusje en haar vriend mee naar een midweekje roompot huisje in mei, dus das ook prima volgend jaar maar weer denk ik....
Bedankt Nonnie! Ik doe ze voor de zekerheid maar dicht. Franka, wij hebben vorige week geboekt. We gaan 5 weken naar Turkije (hele maand juni), 3 weken Alanya en 2 weken Ankara.
@nonnie; ja dat is zeker ook leuk! Wij zijn al ruim 2 jaar niet meer op vakantie geweest, nieuw huis en geboorte Tomas, waardoor mijn man zin heeft om weer eens te gaan. Ikzelf ben niet zo;n vakantieganger; vind het wel leuk om weg te gaan, maar heb er na een paar dagen al snel genoeg van en wil ik weer terug naar huis haha
@ vakantie: Geen vakantie voor ons dit jaar. Afgelopen zomer zijn we een paar dagen naar Frankrijk gegaan. Wij gaan volgend jaar weer. @ Franka: Wil je vliegen, of met de auto? Als je met de auto gaat vind ik Frankrijk en Italië altijd fijne vakantielanden. Vliegen, Griekenland of Turkije.
@vakantie: mijn man wil het liefst vliegen...We zijn al paar x in griekeland geweest en daar zou ik zo weer naar toe willen, maar weet niet of ik dat dan aandurf met een kindje; in het vliegtuig, gesleep met alles, niet wetend waar je terecht komt, wat moet je dan allemaal meenemen? wil tomas dan wel eten wat er daar te krijgen si; ga zo maar door....Auto heeft als voordeel dat je gewoon zelf alles lekker in kan pakken. Ik zou het liefst ook gewoon naar italie gaan in een huisje of kant en klare tent
Laujtuh: balen dat L niet wil slapen.. Franka: iiiih dat klinkt eng met die regen en gifdeeltjes! Nonnie: wat goed van Alyssa dat ze d'r prakkie helemaal op at! Fijn dat ze zo'n goede dag had! Wordt mama ook happy van Eylem: temperamentvol dametje die Irem! Hahah! Kleintje: ik heb alles gevolgd via Hyves.. Heel veel beterschap met hem en hopelijk is ie snel de oude! Jayden is nu verkouden en roggelt, tandje nummer 7 is hier sinds gisteren door. Verder gaat het super! LZ: respect met die 19 lades! Wat een driftkikkertjes hier.. ik heb er hier ook eentje. Echt een ram! Mirjam: ik probeer er ook een ritme in te krijgen, maar tot op heden is het me nog niet gelukt, steeds maar een half uur tot een uurtje, maar hij is en blijft vorlijk, dus het zal ff niet anders zijn denk ik. Ik merk wel dat ie aan het rommelen is met zijn slaapjes.. Ik denk dat ie over een paar weken 's ochtends niet meer slaapt en alleen 's middags een lange ruk maakt. Nee dat is idd niet te vroeg, hier krijgt Jayden ook rond 20 uur zijn laatste fles.. Slaapt gelukkig wel de hele klok rond. Quschke: een uur gestreken!? En nu weer een uur en een beetje.. Mijn god! Komt ook nooit een eind aan hè? Surf: dat maakt dan idd wel veel indruk.. 63! Dat is echt veel te vroeg! Pfff! Alvast welterusten voor straks! Mirjam: aah een schattig gezicht lijkt me dat die 2. Tja een ritme in slapen, ik kan je er niet bij helpen.. Hier leg ik Jayden op bed zodra hij gaapt, in zijn ogen wrijft of begint te jengelen.. Dat is dus iedere dag weer anders. Met zijn voedingen houd ik wel een schema aan, anders word ik gek! Vakantie: het bedrijf waar ik vanaf morgen ga werken gaat standaard 3 weken dicht, wij willen die 3 weken op vakantie gaan naar een bungalow-achtig iets in Spanje of Italië en dan met de auto. Heb er nu al zin in! Ka: where R U??? X
Gossie... Jayden zit beneden bij manlief, hij stikte zowat in het slijm! Ademen door de neus is ook drama.. Ik ga ff neusspray'en en hoestdrankje geven en Luuf smeren! Hopelijk slaapt ie dadelijk lekker verder. x
Zal ik jullie het verlossende woord dan maar geven.................... Ik ben zwanger!!!!! Een hele dikke vette streep stond er meteen op!! Wiehoe!!