APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

#101 Rosado, 23 dec 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 dec 2010
    @ Quschke: Wat fijn dat je pakketje binnen is.

Ayla heeft wat nieuws als ik haar luier ga verschonen. Ze gaat dan heel de tijd haar benen strekken, dat deed ze al wel, maar nu aan 1 stuk door. Probeer dan die poep maar eens tussen haar billen vandaan te krijgen. Echt zoooooooooo irritant, ook als ik ze vervolgens even wil insmeren met sudocreme. Gaat gewoon bijna niet...

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ mermaid, oh dat ken ik is ozoo irritant..

@hier ahhh laetitia ligt te slapen op mn schoot, zou zo mn mannetje wakker maken maar wil laetitia ook niet wakker maken... hahaha

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja is ook een heel erg fijn gevoel!

Heb de wijzingingsbrief voor uwv al ingevuld, dus die kan op de bus. Ook het gastouderbureau al gemaild.. dus alles ff in gang gezet.

Quschke: fijn dat je pakketje binnen is!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Oooh ja heel fijn Mermaid.. ik ken het.
    Jayden rolt ook steeds om tijdens luier verschonen of grijpt naar z'n piemeltje.. en knijpt billen dicht als ik er die koude creme op wil smeren. Hahah! :D

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Laujtuh: wat een dilemma!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    whoehoe!!! Gefeliciteerd!!!

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel lieffies...

Dan komt het moment dat ik Jayden moet wegbrengen toch ineens wel heel dichtbij! Hahah! Slik!

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Mike pakt steeds zijn voetjes bij het verschonen beet.
    Ook zo handig haha !

Als ik er echt niet goed bij kan dan draai ik hem soms
    op zijn zijtje, dan kan ik goed zijn billetjes schoonmaken
    en ook goed tussen zijn billetjes.

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid
    gefeliciteerd :)

verschonen
    gijs probeert steeds om te rollen :p lekker makkelijk, maar strekken van zijn benen doet hij ook heel erg ;)

queske
    fijn dat je pakje binnen is :D de mijne ook, Gijs heeft weer nieuwe rompers en sokken (sokken was ook echt nodig, man wat heeft hij grote voeten zeg-11 cm :$)

gijs is echt aan klootviolen met zijn slaap vandaag. vanmorgen slecht geslapen, vanmiddag niet denderend, heb hem nu maar effe op bed gelegd, anders houdt hij het niet vol tot 7 uur denk ik. al is het maar dat hij ff rust.
    zooooo meneer had net een poepbroek :$ niet te zuinig zeg, alles zat onder....pfff gelijk maar zijn pyjama aangetrokken ;)

10. lautjuhhh

@hier zo laetitia sliep verder toen ik op stond dus heb dr lekker in dr bedje gelegd.. zo filmpje aanzetten!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh fijn Lautjuh!

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    fijn lautje!

Ik ben er van door! doeidoei!

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Had het hyves al gezegd, maar ikheid; GEFELICITEERD ! fijn hoor. sorry ben weer weg..

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Dankjewel Kris!

15. lautjuhhh

effe vraagje laetitia heeft 38.5 moet ik dan de hap bellen of gewoon over een uurtje tempen en aankijken?

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Over een uurtje weer tempen en aankijken.. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor! Daar zijn ze voor! En dan beslissen zij wel of je kan komen of niet.. Maar ze kijken niet naar de koorts, maar naar het kindje zelf. Of ze reageert, goed drinkt, genoeg natte luiers heeft etc.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Trouwens wel fijn! Ik ga dus de maandag, dinsdag en woensdag werken en dan 4 dagen weekend. Echt relaxte dagen!

Moest ik ff delen met jullie ;)

18. lautjuhhh

ze reageert wel goed heeft net een papfles geweigerd maar vanmiddag wel goed gegeten en gedronken en net nog een flinke natte luier.. Dus temp over een uurtje nog een keertje en dan kijken we wel.. :) Tanx

Ja lekker dat je die dagen moet werken !

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: WAUWIE!! gefeliciteerd meis! helemaal te gek, super, wauw!

@de rest wel gelezen, maar niet blijven hangen, sorry!

@hier: thijmen had niet geslapen vanmiddag en kasper was ook binnen no-time weer wakker (alsnog geen fotoboek gemaakt dus), dus ben maar naar de kinderboerderij gegaan, was koud, maar wel even lekker er uit geweest, daarna bij mn ouders kopje thee gedronken want wilde niet zo lang nog alleen thuis zijn tot het eten. dus half 6 naar huis gegaan, kindjes allebei in de auto in slaap (en het is maar 5 minuutjes rijden...) toch maar eruit gehaald, net gegeten, en ga over een kwartiertje kasper naar bedje brengen, die is al moe, maar wil m er niet al te vroeg in doen...

thijmen gaat hopelijk gewoon slapen vanaaf, want ben weer alleen. anders slaapt ie maar weer bij ons in bed hoor, hij heeft tenslotte nog steeds koorts..

zoooo sorry voor het ego-gebeuren...

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @lautjuh, ik zou het zelf nog even aankijken, als ze verder wel ok is...

Deel Deze Pagina