Quote ikheid:Vakantie: het bedrijf waar ik vanaf morgen ga werken gaat standaard 3 weken dicht, wij willen die 3 weken op vakantie gaan naar een bungalow-achtig iets in Spanje of Italië en dan met de auto. Heb er nu al zin in! Ik denk dat ik zoiets ook leuker vindt. Mijn man zegt net; kijk maar wat je kunt vinden...hij twijfelt alleen over zolang met kind in de auto zitten, maar vliegtuig lijkt me ook wel nadelen hebben dus...
WOWOWOWOWOWOWOWOW! KA; gefeliciteerd!!! Iedereen zat in spanning!! Wat goed Zijn we dan ongeveer net zo ver??
Naar bijv. het Gardameer in Italië is niet zo heel ver en eventueel zou je het ook nog in 2 etappes kunnen rijden. Veel pauzes houden en genoeg speeltjes en dingen te doen voor Thomas meenemen en dan is het best te doen. Of 's nachts rijden, zodat Thomas lekker kan slapen.
Als je hier op zp naar het kopje "calculator" gaat kan je invullen wanneer de eerste dag van je laatste menstruatie was en dan berekend ie je uitgerekende datum. Als je dan een banner aanmaakt geef je je uitgerekende datum op en rekent ie het automatisch om naar je zwangerschapsduur.
Mermaid die klopt bij mij niet omdat ik een cyclus van 40 dagen heb ongeveer. Maar ik heb mijn ei wel gevoeld. Meiden ik ga jullie verlaten voor vanavond. Iedereen is weer op de hoogte. Tot morgen!!
Ik weet niet of je van groot opgezette of wat kleinschaligere campings houdt, maar een goede, mooie camping bij het Gardameer is Bella Italia. Is wel heel groot, maar goed verzorgd. Ben er zelf niet geweest, maar mijn oom en tante én een vriendin van mij wel en die waren laaiend enthousiast. Van o.a. Vacansoleil kan je stacaravans huren en da's echt ideaal. Het campinggevoel, maar wel lekker met je eigen badkamer en toilet enzo.
WAAAAAAAAAAAAAAT!!!???!!! Van harte gefeliciteerd KA!!! Super-leuk-gaaf-cool!!! Oké.. dit wordt een drama-nacht.. Jayden gaat NIET slapen. Pff. Ik ga naar boven, hopelijk kan ik snel slapen. Kus!
@ mermaid: thanks voor de tip: zal eens een kijkje nemen...Ideaal campinggevoel zonder zelf met alles te moeten sjouwen
Ja, dat vind ik ook ideaal. Ik ben gek op kamperen, maar in een tent is het toch net even wat meer behelpen. Vooral met koken enzo.