APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Heb ik ook Ka: wat je dan kunt doen is dat je vanaf je eisprong 14 dagen terugtelt en dan bij de banner invult dat je een periode van 28 dagen hebt en dan klopt de uitgerekende datum wel...als je snapt wat ik bedoel: ik kom dan voor je uit op 9 september (denk als je mijn uitleg niet snapt dan heb je het antwoord alsvast :p

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    WAUW ... kom alleen maar even gauw kijken of Ka getest heeft en JAWEL !! GEFELICITEERD ! wat een leuk nieuws hier allemaal zeg !

OK ik ga weer....

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Jaaaaaaaaa Ka
    G E F E L I C I T E E R D ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat goed zeg.

Ook vanaf deiphone, vanuit m'n bed haha truste!!

4. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Mijn man is de lampen allemaal uit aan het doen, dus ik denk dat we naar bed gaan haha!!

@mermaid: coole camping...morgen even aan mijn man laten zien en dan gaan we wat mij betreft reserveren :D dank je voor de tip!!

Slaap lekker allemaal!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, lekkere duidelijke hint iig, LOL :D. Slaap lekker.

Graag gedaan! Hopen dat je man het ook wat vindt.

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ka GEFELICITEERD !!!

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Tandjes, hier nog steeds geen 1....

Ik ga lekker mijn bed in dames...
    Slaap lekker allemaal !

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik kwam even kijken of er nieuws was van ka en jawel
    GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!!!!!!

9. smile17

smile17 Niet meer actief

goedemorgen

@Ikheid succes vandaag op je eerste werkdag!

@CM jij dus ook al zo lang niet naar het CB ik hoef ook bijna 4 maanden niet. Ben met 7,5 maand geweest en hoef pas weer met 11 maanden. Ik weeg Noëlle nu zelf af en toe op de weegschaal

@Ka van harte gefeliciteerd!

@Nonnie wat een lieve foto zeg~

@Quschke leuk zeg al die bruiloften en zwangerschappen. Ik heb ook 3 vriendinnen die zwanger zijn en 1 is bezig dus hopelijk lukt dat ook snel
    Oh lees net over de mk van je vriendin wat erg zeg sterkte

@Franka nu echt gefeliciteerd. Ik duim mee dat alles nu goed gaat! Wij gaan waarschijnlijk ook naar Bella Italie vorig jaar waren we ook in Pesciera maar dan een andere camping is echt een superleuk plaatsje en je kunt er heel veel uitstapjes maken.

@wendy gecondoleerd

@Kris oehh je man dus vlak bij de brand bahh zag het op tv en het was echt heftig!

@Slapen hier slaapt Noëlle meestal 2x 1,5 a 2 uur. Tenminste sinds ze kruipt, opstaat, loopt langs de bank opstaat weer gaat zitten enz daar word ze denk ik gewoon wat moeier van dus heb nu wat meer tijd voor mezelf en het huishouden.

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Goedemorgen dames,

Als allereerste: KA VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!

Ik heb alweer niet goed kunnen slapen..lig de hele nacht wakker van mijn eigen hoest buien......nog steeds zo'n irritante kriebel hoest.

@vakantie: we zijn niet zo'n vakantie gangers. We gaan wel in het voorjaar nog met mijn ouders en zusje en weekendje weg, dat doen we ieder jaar. De rest geen verre reizen gepland.

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

pfff echt een dramanacht gehad hier, dus ik breng mevrouw dramaqueen zometeen even naar mijn moeder, dan heb ik vanochtend ook een paar uurtjes voor mezelf (HOERA een extra uurtje slapen :D ).

Kom later nog wel even aanwaaien

12. smile17

smile17 Niet meer actief

vervelend quscke heb je al een hoestdrankje ofzo? Ik had laatst van de dokter codeine gehad voor het hoesten en dat hielp erg goed!

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ben natterman aan het gebruiken, maar kan niet echt zeggen dat het helpt. Als het maar al eens los kwam...die kriebel/droge hoest is zo vermoeiend.

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    WOW KA!!!!! GEFELICITEERD!!!!! GEWELDIG MEID!

@ikheid: succes vandaag met je eerste dagje!

15. smile17

smile17 Niet meer actief

hmm vervelend hoor tegen kriebelhoest maak ik ook wel eens een drankje. Half glaasje vullen met bastardsuiker en kokend water erbij dan warm opdrinken vlak voor het slapen.

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    goeiemorgen

smile hier slaapt hij ook zoveel hoor

eylem, balen van je nacht, geniet lekker van je ochtend! misschien heeft ze nu kapsones gekregen :p haha

queske, oh balen. zo irritant dat hoesten! miss ook neusspray gebruiken?

zo 2de dag van mijn vrije dag. vandaag maar eens vriendlief een rondje laten lopen buiten. kijkn hoe het gaat!
    Gijs doet trouwens pogingen te gaan zitten, althans hij hoeft zich alleen nog maar recht te trekken. dus ben benieuwd wanneer hij het kan.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier weer een goede nacht gehad, kasper lijkt nu definitief door te slapen, heerlijk!
    hij was om 7 uur wakker en thijmen om half 8!

en gelukkig lijkt hier de ongie weer wat minder te worden... mocht ook wel na 6 dagen een bloedstroom gehad te hebben... (sorry voor de details)
    nog wel een vraagje over een eerste ongie...
    ik weet niet meer hoe dat na thijmen was... ik heb namelijk alleen maar helderrood bloedverlies gehad en geen enkele stolsel, is dat niet raar? volgens mij zag mijn ongie er anders uit, maar ook dat weet ik gewoon niet meer... is al zo lang geleden... (al bijna 2 jaar, want was natuurlijk in april al zwanger en toen mk...) morgen is trouwens weer de uitgerekende datum van ons vlindertje, hij/zij zou dan 1 worden...
    maar goed, ik dwaal af, hoe was jullie eerste ongie?

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @chilleke: succes met je mannetje naar buiten krijgen! en leuk, gijs al bijna zitten!

19. smile17

smile17 Niet meer actief

@Surf wat heerlijk dat hij nu doorslaapt
    Mijn eerste ongi was heel normaal en niet meer als normaal
    Wel vreemd lijkt mij zoveel bloed en stolsels.
    Sterkte morgen is toch een verdrietige dag.

@Chilleke hopelijk doet een beetje buitenlucht je man goed

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Mijn eerste ongi was op zich niet zo heftig, maar had wel last van stolsels....die waren er de tweede ongi ook nog.

Deel Deze Pagina