hier dus geen stolsels en volgens mij heb ik dat normaal dus wel, en heel veel bloed, vind het dus een beetje raar... ik ga maar eens googlen... maar mssn komt het ook gewoon door de bv, dan zeggen ze weleens dat je eerste ongie geen echt is (dus nog geen eisprong, opbouw baarmoederslijmvlies enzo), maar alleen een waarschuwing dat je weer vruchtbaar bent. dan zou het wel kunnen kloppen denk ik...
mijn eerste ongi was heeeel heftig (vond ik zelf) voelde gewoon het zelfde als de krampen die ik had voor de weeen(toen ik ingeleid werd) en het was veel, tampon en maandverband nodig! heeft ook lang geduurt zeker 4/5 dagen (voor mijn zwangerschap was k er binnen 1,5 dag vanaf!) naar geen stolsels ofzo... fijn dat hij doorslaapt en heel veel sterkte morgen.
@ka, gefeliciteerd!!!!! @quscke, balen meid van het hoesten heb geen tips voor je sorry.. @eylem, balen van je nacht meis en slaap lekker @ikheid, succes vandaag en heeft jayden nog kunnnen slapen?? @surf, sterkte morgen... eerste ongie was hier heftig met 3 stolsels @hier, klotenacht gehad maar niet door alyssa die heeft geslapen van 19.00 tot 9.00 maar manlief had denk ik een beetje last van zijn hormonen ofzo want ik heb denk net een halve meter gehad om op te slapen vannacht want hij bleef maar tegen me aankruipen, normaal als ik me omdraai dan schrikt ie wakker en gaat weer verder met slapen aan zijn kant van het bed maar grrrrr dit keer niet heb hem vannacht gewoon 6x wakker moeten maken met de vraag of ie please op zijn eigen kant wou gaan liggen *zucht* ik ben er gewoon moe van dacht dat die kleintjes voor slapeloze nachten konden zorgen maar hier is het me vent pffff zo even naar de stad voor pampers, alyss draagt nu al ruim 2 mnd c1000 luiers zonder problems maar elke ochtend heeft ze uitslag op haar poesje en billetjes, heb zelfs het idee dat het jeukt bij dr overdag is het weg alleen na de nachtluier dus denk dat deze luiers het niet aankunnen van 19.00 tot 9.00 en dus de urine gaat irriteren bij dr dus ga zo pampers halen en die gebruiken voor de nacht want met pampers had ze er nooit last van... jullie nog spannende plannen???
@nonnie: ja dat zou best kunnen... hopelijk helpt het inderdaad, want uitslag dat jeukt is ook niet fijn voor dr. hier vanmiddag werken, maar heb mn laatste uurtje afgezegd. moest een verslag nog maken om te bespreken met ouders, maar heb het nog niet af en had geen zin om te stressen, dus nu alleen van half 3 tot half 5 werken hihi
@ Eylem: Balen van je nacht. Goed dat je Irem even naar je moeder brengt, kan je zelf nog even wat bijslapen. @ Quschke: Irritant dat je heel de tijd wakker ligt van je eigen gehoest. @ Surf: Mijn eerste ongi was eigenlijk gewoon als anders. Helemaal niet heviger en heb ook geen stolsels verloren. @ Nonnie: Hahaha, houd je kleine je niet wakker is het wel je kerel. Fijn! Hier verder geen spannende plannen. Moet vanmiddag naar het cb, wil eigenlijk ook nog naar de stad, maar we zitten hier nog met zn 3-en in ons joggingbroek én het regent, dus de stad stel ik denk ik maar even uit . Ayla werd vanmorgen weer pas om 08.30 uur wakker. Heb dus wederom kunnen uitslapen. Beetje jammer alleen dat ik met gigantische pijn in mijn kop wakker werd. Het is nu gelukkig wel wat aan het wegtrekken.
@nonnie vervelend zeg dat ze uitslag krijgt. Hopelijk helpen de pampers voor de nacht (ze waren bij de etos in de aanbieding maar weet niet of dat nog steeds is) @mermaid hopelijk zakt je hoofdpijn snel want dat is echt Kút
Goedemorgen allemaal! Surf lekker zo'n goede nacht! Fijn dat Kasper begint door te slapen zeg. Sterkte morgen! Lijkt me een hele rare, moeilijke dag. Denk je er vaak aan hoe hij/zij zal zijn? Eylem lekker even bijslapen zo. Nonnie ook een mindere nacht, fijn hoor mannen haha. Ik moet zo naar het werk. Was eigenlijk vrij, maar er was ziekte dus heb toegezegd dat ik kom werken. Beetje jammer nu achteraf maar goed. Moet van half 1 tot 21 uur. Heb vanmorgen nog een test gehaald met hoeveel weken en het is nu 4 - 5 weken. Volgens mij is het rond 4 december dus wordt het 4 september. Wanneer moest je de vk ook alweer bellen? Meiden bedankt voor de felicitaties
Zo net even Tomas weer op bed gelegd; hoop dat hij lekker gaat slapen Kan ik even meelezen en mijn spelletje op facebook spelen, waaraan ik zo langzamerhand verslaafd begin te raken haha!
@KA: kan inderdaad de vk bellen vanaf het moment dat je een positive test hebt gedaan...dus plannen maar
Ik kom er niet achter wanneer ik nou uitgerekend ben. Mijn ei was 16 december. Dus eigenlijk dan 2 weken daarvoor, dat is 2 december dus dan wordt het 2 september. Maar dan zal het nu al 5 weken zijn terwijl de test 2-3 zei dus 4 - 5 weken. Misschien is het dan wel al 5 weken?
Ja, dan zal je zo'n 5 weken zwanger zijn idd. Klopt ook wel met de test dan. Als hij zegt 2-3 weken en je gaat dan uit van 3, dan de 2 weken die je "cadeau" krijgt erbij optellen en je zit op 5. EDIT: Mooie datum trouwens 2 september
Ik heb gisteravond nog een berekening gemaakt voor je...17 dec- 14 dagen terug tellen en dan een normale cyclus berekenen van 28 dagen en dan kom je uit op een uitgerekende datum van 9 september en zou je nu dus 4w5d zijn...dat klopt dan met je testuitslag toch? Mijn digitale test zei namelijk ook 2-3 weken en ik had 21 dec. mijn ei en ben 13 september uitgerekend...
Dan zal ik volgende week de vk maar even bellen. Ik ga even Elisa haar tas inpakken en dan zo alweer richting de oppas. Moet het het openbaar vervoer naar mijn werk, bah.
Mermaid wat is er 2 september? Nu vul ik 2 september in en dan ben ik ineens bijna 6 weken.... Nou ja zeg nu snap ik er helemaal geen drol meer van.