Als je bij de calculator hier op zp invult dat de eerste dag van je laatste menstruatie 2 december was, heb je je ei gehad op 16 december (wat dan dus zou kloppen). Dan geef je gewoon een cyclus van 28 dagen aan en is je uitgerekende datum 9 september. EDIT: Ik zie dat je je banner al hebt aangepast. Geef ook aan bij je vk, dat je niet precies weet hoever je bent ivm de lengte van je cyclus. Dan mag je vaak al eerder komen voor een echo.
Hoi! Veels te veel om bij te lezen alweer... jammer! Ka, gefeliciteerd! Supergaaf zeg! Jullie plannen voor de dag? Ik moet typen, typen, typen... deadlines in zicht
Ja, dat is ook hoe ik het heb gedaan Met hoeveel weken had je eigenlijk je eerste echo? Ik mocht nu wat eerder komen ivm mk vorige keer en ze had me in eerste instantie ingepland met 9.5 week...Vond ik nou niet echt eerder dan de normale 10 weken die ze hanteren. Nu mag ik een week eerder komen, maar dan ben ik nog steeds 8.5 week...Dacht dat ik nu rond de 6 weken zou mogen komen, dan kun je toch al hartactie zien??
Aaaah oké! Mooie datum inderdaad! Komt wel grappig uit trouwens. 1 juli loopt mijn ouderschapsverlof af en eind juli zal ik dan weer met verlof gaan. Hoef ik maar een kleine maand in de zomervakantie te werken, heerlijk! Daarna nog wat vakantie opnemen en dan in december weer aan de slag. Nou ik ga nu echt even wat spullen verzamelen want anders ben ik zo alweer te laat. Moet Elisa wakker gaan maken. Ze begint alweer met hoesten. Vanmorgen moest ze overgeven van het hoesten. Ze klinkt ook wat benauwd. Maar even in de gaten houden. Fijne dag meiden!
De vorige keer had ik met 7 weken al een echo gehad, omdat ik toen ook niet precies wist hoe ver ik was. Toen was er al een hartje te zien. Ik zal morgen wel even de vk bellen voor een afspraak. Dat zal al over 2 of 3 weken zijn. De tweede echo had ik toen bij 10 weken. Toen zag je echt al een mensje.
dank je wel janne! @Ka: ja dat heb ik nu ook...Heb natuurlijk zomervakantie (onderwijs) dus ik kan nu gewoon tot 36 weken 'doorwerken' want ik heb met 31 weken vakantie. Dan heb ik soweiso er nog 2 weken lnager verlof achteraan en de weken die in de vakantie vallen krijg ik ook nog eens terug, dus ik hoef idd ook pas eind december weer te beginnen en dan is het kerstvakantie; dus het wordt januari voor mij Zei al tegen mijn man, dan neem ik er nog ouderschapverlof achteraan, dus heb ik gewoon bijna een jaar vrij: whahahahaha!
Ik had bij Tomas de termijn echo met 9 weken en daarna nog de 12 weken echoo...wel al een heel verschil toen ja!
Het kan heel goed zijn dat ze met 6 weken nog geen hartactie kunnen zien. Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat ze bij onze vk-praktijk eigenlijk niet voor de 9 à 10 weken een echo doen. De kans dat je voor die periode geen hartactie ziet is aanzienlijk en dan gaan mensen zich (onnodig) zorgen maken.
Zo, da's lekker! Ik moet het helaas gewoon met de 16 weken doen , dat wordt dus vakantie opnemen, want met 12 weken alweer gaan werken vind ik veeeeeeeeeeeels te snel. Of ze moeten mijn contract niet verlengen, dan kom ik weer in de ww .
goedemorgen! ff niet bijgelezen net terug van het cb, ze weegt nu 8780 gr. en ze is 71 cm.. verder was alles goed. We hadden net een stunt bij de aldi hier whahahaahaha t was best druk komt er een man, die gaat bij een andere kassa staan die zo open ging, dus een vrouwtje die in de langste rij stond, loopt er op af zegt hallo daar s het eind van de rij zou u zo vriendelijk willen zijn achteraan te sluiten.. begint die vent te mompelen van ik heb geen tijd om zo lang in de rij te staan. laat zn spullen op de band en loopt weg whahahahahah echt waar is het geduld in nederland gebleven..
Ja, na 12 weken werken zou ik ook geen trek in hebben; als het bij mij anders uit zou komen, dan zou ik idd ook mijn ouderschapverlof er achteraan opnemen; dan heb je rond de 20 weken voordat je weer moet werken...
Ik moet altijd extra werken in de vakantie omdat de jongeren op de woongroep dan vrij zijn. Ik ga nog maar eens even kijken hoe ik mijn vakantie op ga nemen. Wil wel veel vrij daarna zodat ik in december pas hoef te beginnen. Of januari, maar weet niet of ik zoveel vakantieuren heb. Kan wel plusuren opnemen als vakantie. Heb er nog 40 staan. Maar goed. Ik ga Elisa aankleden en op de fiets zetten. An die arbeit!
Maar ja, ouderschapsverlof is onbetaald en wij kunnen dus echt niet alleen op Arco's salaris leven. Bovendien denk ik niet dat ze er op mijn werk mee akkoord gaan dat ik het ouderschapsverlof in 1 bups zou opnemen.
Oh ja ik kan betaald ouderschapsverlof opnemen; anders zou het ook niet te doen zijn hoor!! Bij ons hadden ze juist zoiets van kun je het niet in één keer opnemen? Ik heb nu 1 dag in de week; vond ik prettiger...
geduld wat is dat...onvoorstelbaar he! Nou vriendlief is wandelen naar de supermarkt moest nog wat dingen hebben, ga zelf pastasaus maken, dus niet uit een potje ben benieuwd
@lau, lachen zeg ik denk dat ik een deuk zou liggen.. @chilleke, succes met je pastasaus hahahaha, hier lust manlief geen pasta dus das soms wel zonde.. @echo's hier had ik een cyclus van 48 dagen en had de echo's met 5/6/8/10/20/30 wk.. best veel maar in het begon wou de verloskundige mij niet geloven dat de test zei 2-3 wk dus 5 wk zwnager maar zei ging ervan uit dat ik al 9 wk was en ja dan kloppen de verhoudingen niet en dacht ze dus dat het fout zat met ons kleintje, me moeder over de zeik natuurlijk maar ik niet want ik wist zeker dat ik pas 5 wk was.. later wel een net excuus gehad omdat ze ons bezorgd had gemaakt wat dus eigenlijk niet nodig was.. vandaar de extra echo's in het begin.. @hier, pampers gehaald dus voor vannacht een luier die geen uitslag geeft.. zo even een sneetje brood met alyss eten dan de fles erin en mdan ga ik maar wat opruimen vanavond maar spruitjes eten denk ik