@tm lekker uitrusten dus, @ hier pff nogeen uurtje dan gaat laetitia toch echt naar bed, Maar toch heb ik weten te stofzuigen hahah, moest wel lachen we hebben een flat, dus ik het hekje open gezet zodat ik goed kon stofzuigen ik rustig stofzuigen ben ik laetitia toch in een keer kwijt, ik zoeken door het huis heen, zat de parmantig in onze slaapkamer op de vloer te lachen hahahahaha. maf kind toen moest ik toch wel erg lachen hoor..
Wat is het rustig hier!! Laetitia ligt hier lekker op bed ze was bekaf.. nu lekker voor de tv hangen en internetten.. moet nog even broekjes zoeken voor laetitia
Haai lieffies! Eerste dagje werken was heel leuk, maar heel erg vermoeiend.. Ook dankzij vannacht; Jayden heel erg verkouden, sliep niet en uiteindelijk tussen ons in gelegd.. Maar heb ieder uur gezien. Net geprobeerd op bed te leggen, maar hij wil echt niet.. Hopelijk gaat ie na zijn papfles wel lekker slapen, ben echt aan een goede nachtrust toe. Ik spring nu op de bank en ga genieten van een avondje niks doen met mijn 2 mannen! Ik lees in het weekend wel weer bij.. Morgen nog een dagje werken. Liefs Ikheid
Fijn dat het zo goed gegaan is, maar kan me voorstellen dat je moe bent. Ik eigenlijk ook en ik heb vannacht gewoon geslapen. Maar niet geweldig ( lag deze keer niet aan Sanne.. ) en vandaag druk op het werk.. morgen nog 1 dagje en dan weekeinde ! Ik ga ook op de bank !!
@ikheid leuk dat je dag leuk is geweest en hopen dat je vannacht wel wat beter kan slapen! Bankhangse! @ kris jij ook bankhangse!
@lau, jij blij dat laetitia op bed ligt je hebt soms van die dagen hahaha @eylem, tsja overal aanzitten maar geen speelgoed hahaha die irem toch misschien word ze later wel electricien ofzo hahaha @speelgoed, hier is ze nog zoet met haar speelgoed maar dna niet het echte speelgoed zeg maar: houten pollepel, plastic tupperware bakje met dekseltje, oude afstandbediening, oude telefoon, lepeltje van haar zelf, dus tsja waarom ik nou speelgoed gekocht heb???? @chilleke, je hebt PB @hier, alyss op bed laatste wasje in de droger en nu bankhangen met ZP....
JAAAA! KAAA gefeliciteerd! Tjonge jonge, de zwangeren schieten als paddestoelen uit de grond! Leuk! Hier denk ik dat de pilletjes werke; Had net ineens zowaar enorme zin in Chinees, haha, waar ik rijkelijk aan toe heb gegeven... Eindelijk weer eens goed (nee, slecht...) kunnen eten! Caro; inderdaad een goede laptop eisen hoor, daar zijn meestal allemaal potjes voor! Mermaid; Flinke dame wordt Ayla al! Eylem; klinkt lekker wat je allemaal kookt! (zie je, mn eetlust komt terug!) Oh..geheugen als een zeef...ga lekker op de bank, morgen weer een lange werkdag...
zooo, kasper ligt er nu een uurtje in, thijmen staat boven aan de trap te huilen. jaja, tis weer zover, papa weg > thijmen wil niet slapen... word er gek van... weet echt niet wat ik anders doe dan vriendlief... hij weet wrs gewoon dat ik uiteindelijk wel toegeef ofzo, maar ik heb besloten dat vanavond dus niet te doen. hij gaat slapen in zijn eigen bed, hij is niet ziek of wat dan ook, dus ik wil gewoon mijn eigen bed. maar goed, tis nu dus huilen boven... heb wel lekker gewerkt vanmiddag, weer allerlei probleempjes opgelost, dus was maar kort maar gaf wel erg veel voldoening. mijn ouders hebben hier gegeten, dus dat was gezellig en nu dus alleen, vriendjelief slaapt ook ergens anders, dus morgenochtend ook alles alleen doen, maar komt goed, hoef niet heel vroeg op mijn werk te zijn. ikheid: fijn dat je eerste dag goed is gegaan, kan me voorstellen dat je moe bent! succes morgen en kom van het weekend lekker weer bijkletsen! @mermaid: leuke foto in het karretje, en ze is weer mooi gegroeid dus! @caro: ja kan me voorstellen dat dat niet lekker werkt, hopelijk hebben ze een mooie laptop voor je die je kan gebruiken! @kris: ook druk druk, lekker bankhangen vanaaf! @lautjuh: hopelijk ligt de kleine meid nu lekker in dromenland! oja kasper heeft hier voor het eerst wat met de pot meegegeten. ik had een potje sperzieboontjes met aardappeltjes en rundvlees (jaja lekker makkelijk zo na het werk) en daarvan wilde hij denk ik 3/4 eten, normaal het hele potje. en maar piepen in die kinderstoel. dus ik haal m er uit om bij mij even te laten zitten. maar ik was ook aan het eten en opeens graait ie een gebakken aardappeltje van mn bord, smullen! hij heeft er zeker 5 gegeten, hij vond het heerlijk! zo leuk! dus ik ga m nu vaker wat van mezelf geven, kan ie lekker stukjes eten. kan geen kwaad lijkt mij!
@marijn: fijn dat de pilletjes lijken te helpen! hopelijk is de ergste misselijkheid dan nu in toom te houden... succes morgen met werken!
@marijn mooi dat ze lijken te werken!! @surf ohhh das balen nu maar volhouden! das het moeilijkste!! Ja schattig he als ze zo zitten te smullen
@lautjuh: ja dat volhouden is het moeilijkst, maar ik denk dat ik echt een keertje moet doorzetten omdat het anders elke keer zo blijft. het is echt rampzalig nu. zodra vriendlief er niet is ,krijg ik m gewoon niet in bed... 's middags overigens wel, maar de avonden wil ie gewoon niet door mij naar bed gebracht worden... ben nu 1x boven geweest, heb m weer in bed gelegd, nu staat ie weer bovenaan de trap, maar hij is gewoon stil... ga over 15 min weer...
@nonnie ja ik bn echt blij dat ze op bed ligt.. haha monsterstje hopen dat het morgen iets lekkerder gaat haha..
@ Marijn: Wat fijn dat je eindelijk weer eens lekker hebt kunnen eten. @ Surf: Balen zeg van Thijmen. Waarschijnlijk weet ie idd dat je wel toegeeft uiteindelijk, de enige manier om het dus te doorbreken is om niet toe te geven, maar dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Succes ermee.
@surf, sterkte meid, lukt het al of is ie nog steeds wakker??? @lau, ja idd hopen dat het morgen beter gaat en ja klein monstertje is misschien wel de beste benaming voor onze draakies.. hahaha
@ Mermaid, leuk he als ze in het winkelwagentje zitten. NOa wil nog wel eens opeens een beetje naar de zijkant zakken, dan is het net of ze een beetje ligt te chillen in dat zitje. Echt lachen! @ Ikheid, fijn dat je eerste dag goed ging. Alleen jammer dat je zo slecht hebt geslapen! Hopelijk gaat het vannacht beter! Waar was Jayden vandaag naar toe geweest? Naar de gastouder al? @ Surf, Succes met Thijmen. Ik hoop dat hij inmiddels lekker slaapt. Die Kasper, lekker gebakken aardappeltjes smikkelen! Wij aten vanavond bami en Noa heeft een paar hapjes gebakken banaan op. En daarna nog een klein stukje komkommer in zuur!!!! Gekke meid! @ Lautjuh, hahaha, die Laetitia die er ineens vandoor is! Snelle meid! @ Marijn, fijn dat je je eetlust weer een beetje terugkrijgt en dat de pillen lijken te helpen!