ZO, ik was net toch diep in slaap gevallen bij Lukas in bed! Ik was even lekker bij hem gaan liggen en was ineens helemaal weg. Manlief kwam me maar wakker maken, want ik was al een uur boven! Op zich wel lekker, maar ik ben nu echt zo duf als een konijn!
@caro: haha, ja ik ga ook wel eens bij thijmen liggen en dan moet ik echt oppassen dat ik niet eerder slaap dan hij haha en komkommer met zuur! hihi, ze doen gekke dingen die kleintjes!
@caromama oh lekker even ingedut maar vroeg naar bed vanavond dan ik heb het ook wel eens gehad, even met laetitia op bed liggen en er een uur later uitkomen
Hihihi, heb ook wel eens gehad dat ik bij Lukas in slaap was gevallen en dat hij na een half uur mij wakker maakte met de mededeling "mama, ik kan niet slapen want jij snurkt zo hard!"
wwhhhuuaaaaawwhhhuuuaaaa, lig hier dubbel van het lachen op de bank samen met manlief want die ligt nu nog dubbel kinderlogica he!!!!
wat een rust hier zeg... als ik er niet ben kletsen jullie 20 blz in een avond, ben ik er wel, komt er niet eens 1 blz bij hihi thijmen slaapt nog steeds niet... maar ik hou vol!
@ caro: Hahaha, snurk jij zo joh? Bij die winkelwagentjes van de C1000 zitten geeneens zijkanten, dus ik moest haar echt aan 1 arm vasthouden, anders viel ze helemaal om. @ Surf: Balen dat hij nog niet slaapt, maar super dat je volhoudt!
zo ben net weer even naar boven gegaan, zat ie voor het traphekje in kleermakerszit met zn oogjes half dicht, moest zo lachen, denk dat als ik 5 minuutjes later was, dat ie zo in slaap was gevallen haha heb m opgepakt, in bed gelegd, en het lijkt er op dat het nu stil blijft! joepie! (durf nog niet te hard te juichen, maar hij is nu 5 minuten in zn kamer gebleven en tot nu toe was ie zn kamertje al uit toen ik nog op de trap naar beneden liep) ben om tien voor 8 begonnen en om 5 over 10 klaar... pff! maar ik heb doorgezet, en daar ben ik wel trots op... sorry voor mijn ego, maar goed, tis toch rustig hier haha
@ Surf: Applausje voor jezelf! Goed gedaan meid. Zo zie je maar weer, uiteindelijk wint de aanhouder en deze keer was jij dat. Super!!!
goeiemorgen meiden hier heerlijk kunnen slapen ben bijna een week gestopt met roken YEAHHHH en het gaat echt nog steeds goed
Goedemorgen! Ikheid: leuk dat je werk bevalt! Hoop dat je vannacht beter hebt geslapen. Surf: applaus!!! Je kan het! Mermaid: lieve foto van Ayla Marijn: gelukkig helpt het! En lekker ouderwets kunnen bunkeren hahaha TM: goed zo! Nu doorzetten! Onze nieuwe meubels zijn er! ben zo blij!! Zaterdag worden er nog 2 wandjes behangen en dan alleen nog de nieuwe vloer, maar dat lijkt wel een 100 jaren plan te worden.... Maar wat een ruimte ineens met de nieuwe opstelling!!
Goedemorgen! @ Surf jeeej het is je gelukt!!! @ TM goedzo nu vol blijven houden! @hier een goede nacht gehad, vandaag een behoorlijk lijstje dat ik wil doen.. Maar niet verplicht .. Nu eerst koffie, Jullie nog plannen?
whahahahaha thobias heeft een half afgekloven appel van tafel gepakt(noa hoefte niet meer) en thobias zit hem nu op te eten
plannen mijn mama komt zo en ik moet vanavond me moeder blijft waarschijnlijk slapen om morgen alles opte ruimen boven en we gaan een hoogslaper voor noa kopen en dan kan thobias met zijn ledikant onder de hoogslaper staan