APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo lekker rustig hier,

ga zo naar mijn mammie in het durp samen met me zusje die is nu onderweg hiernaartoe vanuit nijmegen dus dan gaan we lekker saampjes en me moeder heeft voor de 2e dag haar nieuwe oppaskindje van 10 weekjes leuk!!!! had laatst ook weer zo'n kleintje in mijn armen en moest mezelf echt even helpen herinneren dat je dat hoofdje moest ondersteunen hahaha, gek eigenlijk dat het zo snel gaat.. en al die voedingen zeg die ze krijgt pfff ben blij dat het er hier nog maar 3 zijn kan me amper herinneren dat alyss er eerst ook zoveel had.. waar blijft die tijd zeg wat gaat het hard...

maar goed ga daar even inslaan voor alyss want ze heeft nu toch echt maatje 80 nodig van bovenkleding ik gooi hier alles in de droger dus ja dan krimpt het he ;) dus eigenliojk kan ze 74 nog best aan maar ja door de droger niet meer....

laters.. kusss

als ik bij mammie ben laat ik nog wel wat horen als ik er tijd voor heb..

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ LZ, foto!!!!

@ Surf, goed dat je hebt volgehouden!

@ TM, knap dat je al bijna een week niet hebt gerookt! Gezellig, de kids op één kamer!

@ Nonnie, gezellig met je zusje bij je moeder langs. Agossie, zo’n humpie van 10 weekjes oud. Tijd gaat echt zo snel he! Die van ons al weer ruim 8 maanden!

@ Plannen, ik heb nu een vriendje van Lukas op bezoek. We gaan zo koekjes bakken, Noa ligt lekker op bed. Vanmiddag gaan de kids naar mijn SM, dan kan ik even snel wat boodschapjes doen. Ik moest ook nog even naar de meubelboulevard. Zag in de aanbieding zo'n luchtbed die zichzelf opblaast, en aangezien ons vreselijk lompe logge logeerbed nu in stukken buiten in de regen staat, hebben we wel wat anders nodig voor eventuele logees.

Manlief heeft echt goed zijn best gedaan op zolder zeg! Ziet er echt superruim uit met dat logeerbed weg. We hebben nu twee lage schuifdeurkastjes waar we onder andere het beddengoed in hebben zitten en wat administratie mappen. Verder gewoon echt heeeeel veeeeel weggegooid. Nu moet manlief alleen nog de oude TV uit de slaapkamer ophangen en aansluiten en ga ik voortaan op zolder strijken. Dan heb ik ook al die was niet heel de tijd beneden liggen, want dat staat zo rommelig!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@hier druk druk druk!!! We hebben de ramen bijna allemaal gedaan, alleen de voorkant nog, de keuken is gedaan, inclusief de oven. wc is schoongemaakt was afgehaald was er weer in, laetitia slaapt nog dus dat is wel lekker, verder nog de parkietenkooi stofzuigen en wassen :p en de rest van de ramen en dan vind ik het wel best voor vandaag :p

@nonnie veel plezier vanmiddag!

@ Caromama ja altijd een verschil he als je iets grondig opruimt! Maar wel lekker!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi meiden,

haak hier effe in als jullie het goed vinden!

Gisteravond naar me ouders geweest en vandaag gewerkt.

en oh ja nonnie, thnx voor de tip ik ga zo gelijk effe zoeken :D

5. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Chilleke hoe gaat het nu met je vriend?

Ik ben vanmorgen bij de ha geweest met Elisa. ze was zo benauwd en aan het hoesten. Ze heeft astma, waarschijnlijk door een virus. Arm kind. Ze heeft nu zo'n pufje met voorzetkamer ventolin. Moet ze 4 keer per dag 2 pufjes. Hopelijk wordt ze snel beter het is zo zielig. Ze piept helemaal en heeft echt moeite met ademen. Ze hoest als een oude opa die teveel sigaretten heeft gerookt. Ze heeft nu ook koorts. Mocht ze zieker worden moest ik van de ha terug komen, maar het is zo natuurlijk weekend. Maar even aanzien en anders bel ik hap wel. Vind het wel eng dat ze zo benauwd is.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hey ladies,

Ka jeetje wat eng! Maar ik snap het niet zo goed? Heeft ze nu tijdelijk astma? dat heb je toch, of niet? Vervelend in ieder geval hoor! Hopelijk geeft de Ventolin snel verlichting!

Nonnie shopze! :p

Chilleke hoe is het met je man nu?

Caromama lekker is dat he als alles zo opgeruimd is

JOEPIE Irem heeft vandaag net voor het eerst zowaar bijna een hele boterham opgegeten :D . Ze wilde eerst niet gevoerd worden en kluifde dan zelf wel wat op het brood, maar 80% belandde op de grond. Maar nu ineens mag ik wel stukjes in haar mond stoppen, hoera. En dan eet ze wel meteen een hele boterham, de korstjes zelf. Dus ik ben blij. :D

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ LadyZ: Fijn dat de meubels er zijn. Foto!

@ Nonnie: Veel plezier.

@ Lautjuh: Jij bent goed bezig.

@ Ka: Bah, wat naar dat ze zo benauwd is.

@ Eylem: Wat goed dat ze een hele boterham gegeten heeft.

8. lautjuhhh

@ ka he das naar hebben wij hier ook gehad toen ze bronchitis had echt zooo zielig..

@ eylem zoo een hele boterham jeeeej!!

@ chilleke was het gezellig gisteren?

@ hier zo parkietenkooi ook gedaan wahhaa laetitia is nu lekker haar bedje uit heeft echt lang geslapen.. net even 1 speelgoedje erbij besteld dan heeft ze voorlopig weer genoeg, als eht goed is komen vandaag de kleertjes van h&m binnen van laetitia.. ook even dvd's besteld voor laetitia en onszelf..
    dus weer genoeg centjes uitgegeven :p

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ojee Ka, ik hoop dat het snel over is.....

Meiden foto komt als het af is en ingeruimd. Morgen komen ze behangen en dan kan ik het inruimen. Het is nu echt een beetje kaal.....

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ach wat sneu! Als ze heel benauwd is kun je haar ook even in de badkamer zetten met de douche aan (of beter nog, met haar onder de douche). Dat wil ook nog wel eens helpen. Beterschap!

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Eylem, fijn dat ze nu wel goed een boterham eet. Korstjes hier de ene keer wel en de andere keer niet. Ligt er volgens mij ook aan hoe dik de boterham is. Ik heb nu een brood die om één of andere reden heel dik gesneden is, dus hele dikke boterhammen. Dan krijgt ze de korstjes niet makkelijk weg.

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Lautjuh, hahaha, lekker he, online shoppen! Wat voor DVD's heb je besteld voor Laetitia?

13. lautjuhhh

1 dvd van bumba en 1 van bibaboerderij, en een leerlaptop.. van winnie the pooh.. ze is er helemaal gek van dus ben benieuwd wat ze van de dvd's vind :d

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk! Hier kijkt ze af en toe Teletubbies, verder nog eigenlijk niet zoveel uitgeprobeerd. Ze heeft wel Lukas z'n oude Nijntje laptop ontdekt en dat vindt ze helemaal geweldig! Alleen heeft ze er van de week op gespuugd en nu doen niet alle knopjes het nog helemaal zo goed. Ach ja, ben blij dat ik dus geen nieuwe had gekocht voor d'r!;)

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    CM bedankt voor de tip!

Eylem dat weet ik niet precies. De ha zei dat astma bij baby's nog niet vast te stellen is maar dat ze wel zo klinkt en dat het waarschijnlijk door een virus is gekomen. Nu je het zo zegt snap ik het zelf ook niet helemaal....

16. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ka hier hetzelfde thobias klinkt ook alsof die astma heeft en heb dus puffertjes voor hem
    pas met 4 a 5 jaar kunnen ze het testen

17. Trotsemama1

whaahah ik moet zo lachen om noa
    noa is schoor
    waarschijnlijk keel pijn en door het hoesten
    het lijkt net of ze zware shag heeft gerookt:p

18. Trotsemama1

brr kleine kyan ligt in het ziekenhuis:(:(:(
    ze belt me zo terug waarom die in het ziekenhuis ligt

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ka
    vervelend zeg, hopelijk werken de pufjes!

cm
    fijn alles opgeruimd :D staat weer ordelijk!

eylem
    wat goed een hele boterham :D

lautjuh
    lekker geshopt, wat voor speelgoed heb je gekocht?
    oh zie het al :D

tm
    haha schorre noa
    GOED DAT JE HET ZO GOED VOL HOUDT!!!
    kyan :) wie is dat ook al weer:):):):) en vervelend zeg :(

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    zo hier net effe ge-wiifit! Door een miscommunicatie, per ongeluk Gijs te vroeg uit bed gehaald (die wordt tussen door nooooooit wakker en nu wel, maar ik dacht dat het al half 5 was, dus ik hem er uit halen, blijkt het half 4 te zijn! oeps, speen was genoeg geweest, maar nu natuurlijk klaar wakker ;)

Met vriendlief gaat het beter, lijkt (dit is heel slecht dat ik het zeg haha) af en toe dat hij op de momenten dat ik iets vraag dan pijn heeft :p maar blijft ook echt een man :p
    maar hij heeft nog steeds last maar gaat al een stuk beter!!!
    thnx voor vragen :)

Deel Deze Pagina