TM Tot wanneer moet je die pufjes blijven gebruiken? Totdat ze niet meer benauwd is? En weer beginnen als het wel weer terug zal komen? Is het trouwens iets dat weer weg gaat bij baby's of blijft het? Of kunnen ze dat nog niet zeggen? Zit wel bij mij in de familie helaas...
Hoi hoi... Vannacht drama.. Jayden werd vaak wakker en om 05.00 uur hebben we hem bij ons in bed genomen, want wij wilden ook slapen. Vandaag is manlief met Jayden naar de HA geweest en hebben we een puffer meegekregen, dan moet ie wat vrijer kunnen ademen, maar het slapen is nog steeds drama.. Pfff! Werken was leuk, manlief heeft afgelopen 2 dagen opgepassen, vanaf maandag gaat Jayden naar mijn schoonmoeder/ouders/gastouder. Manlief is nu naar een nieuwjaarsreceptie en ik ga mijn joggingpak aantrekken, Jayden op bed leggen, was erin doen en dan plof ik op de bank! Meiden, fijne avond allemaal en tot van 't weekend, dan klets ik weer ff mee. X
pfff ook al zo ziek! zit niet mee met de kindjes beterschap er mee en fijn dat werken zo leuk is zo voor volgende week vrijdag een hotelovernachting voor 2 geboekt, we hadden nog zo verassingshotelbon liggen van vorig jaar. maar dit gaat de eerste keer worden zonder Gijs Het is dat die bon in februari zou verlopen, anders had ik nog gewacht maar hij gaat naar mijn moeder, dus daar is die wel in goeie handen
@ikheid ahh hopen dat jayden vandaag beter slaapt! mooi dat je werk bevalt!! @ chilleke hotelovernachting oe wel lekker alleen eerste keer zonder gijs is natuurlijk wel raar maar komt vast wel goed hoor ! wij hier hebben laetitia in het begin wel eens een weekendje uit logeren gedaan, maar nu willen we haar gewoon lekker bij ons hebben. Veel plezier volgende week! @ hier laetitia slaapt, manlief heeft boodschapjes gedaan en het huishouden is ook weer volledig gedaan. dus ik is blij lekker dit weekend niks hoeven doen behalve een wasje draaien en uithangen!! Heerlijk! verder vanavond lekker bankhangen en zo een bakje koffie voor mn mannetje en mij zetten!
@Cm,is het nog gelukt met het luchtbed?? manlief van jou is goed bezig geweest!!! altijd fijn als het opgeruimd is!! @lau, zo je bent weer goed bezig geweest vandaag lees ik!! hoe groot is jullie huis eigenlijk jij blijft aan de schoonmaak snap niet hoe je het doet ik kan me er soms echt niet toe zetten maar heb soms het idee dat jij elke dag bezig bent knap hoor ik kan het niet hahahaha @chilleke, graag gedaan, is het gelukt of moet je nog andere hebben want heb er nog 7 voor je!! @KA, aahhh sneu voor elisa, wanneer zou je verbetring moeten zien na de puffer??? werkt dat direct of duurt dat een tijdje?? bijv 2 weken ofzo?? @eylem, wowie irem een heel snee brood op en je mocht haar nog helpen ook!!! dacht dat ik je manlief vandaag in de em-te zag maar weet het niet zeker???? @lau, wat voor speelgoedje heb je besteld?? en zijn de kleertjes binnen gekomen?? @Lz, fijn dat je morgen kan inruimen, ben je dan klaar?? @TM, lekker dan jij bent een week gestopt en noa gaat aan de zware shag @chilleke, fijn dat het beter gaat met je man, en oeps foutje gijs te vroeg uit bed hahaha @ikheid, balen van je nacht meis, en ook al aan de puffer, hoe is het nu met jayden?? fijne avond en tot het weekend!! hoe was je tweede dag eigenlijk?? @chilleke, oei overnachting voor 2 knap hoor ik zou het nog niet kunnen @lau, bankhangse en geniet van je koffie, of is tie al op hahaha @zieke kindjes, volgens mij mag ik in mijn handjes klappen met 1x verkouden en 1x lichte oorontsteking van 2 dagen... zo ben weer bij maar was goed te doen want zoveel is er niet gekletst @hier, gezellig dagje gehad bij mammie thuis, echt een klein humpie zeg dat oppaskindje en een mooi meisje zeg!! dat zeg ik niet snel van zulke jonge babytjes maar vond dit echt een mooi meisje en heb ik er even vast begint ze gleijk te lachen naar me zooo schattig!! verder weinig kleertjes kunnen scoren er was niet zoveel uitverkoop als ik had gehoopt, maar heb wel een leuk lange mouwen shirt van noppies kunnen vinden voor 7 euro en een jurkje van feetje voor de zomer.. heerlijke preischotel gegeten en nu ligt alyss al een uurtje knock out en wij hangen lekker op de bank, manlief had vanmiddag een nieuwjaarslunch op de zaak en ze hebben winst gedraaid dus dat word een bonus maar ze weten alleen nog niet hoeveel...
@nonnie haha ben nogal een schoonmaak muts we hebben een 4 kamerflat, 6 katten en 2 parkieten dus moet sowieso goed schoonmaken! speelgoed ik heb een kinderlaptopje van winnie the pooh gekocht voor haar en nee de kleertjes zijn nog niet binnen ik moet nog geduld hebben.. koffie is ondertussen op
@ka: o wat zielig dat ze zo benauwd is, hopelijk helpt de puf. @TM: goed joh, een week al! En weet je al meer over Kyan? @eylem: mooi hoor, 1 boterham helemaal ,hier nog steeds pap... @hier de hele dag gewerkt, nu net de kindjes erin en nu bankhangen! en vroeg slapen! tot later!
hahaha nee nog niet nonnie had me nou aangemeld op da ene forum, maar snap daar geen bal van hahaha (lekker computerdeus ) waar ik de vraag moet zetten. ze zijn ook streng daar :O maar goed ik ga de voice kijken, BLOF komt, en dat wil ik niet missen
Chilleke fijn dat het beter gaat! Spannend naar een hotel, maar lijkt me eerlijk gezegd ook best lekker, even een nachtje geen baby (lees doorslapen ). Ikheid hopelijk helpen de medicijnen! Ga lekker van je weekend genieten! Lautjuh heerlijk joh dat je dit weekend vrij hebt! Ik moet nog zoveel wassen....blughhhh Nonnie, mijn man in de em-te? Nee denk het niet of hij moet op twee plaatsen tegelijk geweest zijn hij is de hele dag thuis geweest, geslapen en gaat zo naar het werk...Ik was nog in het durp vanmiddag dus had nog naar je uitgekeken maar niet gespot . Waar heb je die kleertjes gekocht? Ik was nog even bij de Hema maar daar was al zowat niks meer. Surf geniet van je avond! Hier wel een prima dagje gehad. Net even geskyped met webcam met mijn schoonzusje in Alanya, dat is toch wel een uitkomst hoor, we laten Irem lekker spelen en zij kunnen meegenieten . Eten gaat hier ineens echt goed, na de hele boterham bij de lunch heeft ze vanmiddag nog een soepstengel zitten wegwerken (dat hoefde ze eerst ook niet) en vanavond een behoorlijk bakje vol aardappel/broccoli/vis en daarna nog kwark....Wie weet slaapt ze er een half uurtje langer op
Wel bijgelezen, maar niks blijven hangen, sorry! Weer een hartstikke drukke dag op het werk gehad en die stapel dossiers wordt maar niet kleiner . Daarna nog boodschappen gedaan en om 18.45 uur eindelijk thuis. Vanaf volgende week ga ik op donderdag boodschappen doen, want op tijd naar huis op vrijdag (ter compensatie van de dinsdag dat ik bijna altijd langer zit) lukt toch nooit .
@lau, misschien komen de kleertjes morgen nog??? en ja dan moet je wel schoonmaken hahaha @chilleke, ik snap er ook nooit geen zak van vandaar dat ik het manlief laat doen jhahaha @eylem, shirtje van noppies bij lise en lot bij de blokker daarzo, lijkt een hele dure winkel maar in de uitverkoop is het goed te doen dacht eerst dat de prijs al met 50% korting was maar die moest er nog af dus had het shirtje van noppies voor 7 euro, en het jurkje van feetje had ik bij die winkel vooraan naast het kruidvat weet even niet hoe die heet.. maar dan was het dus niet je man hahahah dacht het echt maar dan leek ie er misschien op ( had jullie trouwfoto's op hyves gezien ) en idd bij de hema was er niets te vinden.. wel genoeg nieuwe collectie overigens hahaha, had ook nog bij de jola gekeken want vind daar altijd leuke dingetjes tussen zitten omdat de meeste die kleertjes in tiel niet hebben, maar ook daar niets , wat lekker zeg dat het eten zo goed gaat bij irem hier was het ook zo op de een op de andere dag at ze ineens stukjes en volledige sneetjes brood, maar van soepstengels en koekjes moet ze nog steeds niet hebben dus als tussendoortje hebben we hier een bakje kwark of extra fruit..
ohw balen zeg heb je ayla dan nog wel gezien of gaat die later naar bed??? hoe is ie eigenlijk met je buikie???
hey ik zie Quscke, hoe is het meis??? kun je het nog droog houden daaro of heb je al natte voetjes?????
Arco was haar vast eten aan het geven toen ik thuis kwam. Dus heb er nog even bijgezeten en daarna nog wat met haar gespeeld. Toen is ze naar bed gegaan en net om 20.30 uur heeft ze haar laatste flesje gehad. Echt veels te weinig dus, maar ja....
Hahaha...ik dacht ik kom even stiekem bijlezen...dat lukt dus ook al niet Het water staat echt absurd hoog! Wij wonen zo'n 200 meter van de geul af...maar hebben eht voordeel dat we 3 hoog wonen Mooi dat zuiden Eerst bergen sneeuw...en nu liters water.....hihi
Ik heb wel bijgelezen, maar errug drukke dagen achter de rug....waarbij ik ook nog constant lastig werd gevallen door die irri migraine..... Heb net gesprek gehad met man...ik stop met de pil....niet om voor de tweede beeb te gaan, maar omdat het dan hoogst waarschijnlijk beter gaat met de migraine. Heb altijd een beetje hoop gehad dat na zwangerschap de migraine minder zou worden...maar helaas het is zelfs erger geworden.... Het word nu dus of opletten met klussen...of rubbers gebruiken....maar dat laatste zien we alletwee niet zitten. Gelukkig heb ik een vaste cyclus.....maar zul je net zien....
Man is nu top gear aan het kijken....er komen gewoon 3 afleveringen achter elkaar Dus ik heb net maar wat kleurtjes in mijn haar gegooit en ben nu aan het wachten dat ik kan gaan uitspoelen. Morgen gaan we met mijn zusje op bruidsjurken jacht! Dus een gezellige dag voor de boeg....eerst samen lunchen en dan trouwjurken spotten...
dit is 200 meter hier vanddan...hier loop ik normaal langs het hek...daar is een wandelpad Normaal staat hier het water 30 cm hoog......geen meters
@ Quschke: Oooohhhh, een trouwjurk uitzoeken. Leuk!!!! Heeft ze echt een afspraak bij een bruidswinkel?