APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Jep:D Bij dezelfde bruidswinkel waar mijn moeder haar trouwjurk heeft gekocht...waar mijn moeder onze communiejurkjes heeft gekocht en waar ik mijn trouwjurk heb gekocht...

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Wauw dat is wel heel hoog water !!!

Sorry trouwens, ook niet bijgelezen. Niet echt puf. Al bladerend kwam ik wel veel benauwde/ zieke kindjes tegen. Hier ook Sanne nog steeds flink verkouden, vanochtend de huisarts gebeld, maar ik mocht het nog even aankijken. Maar als ze maandag nog zo klinkt ga ik toch maar even laten luisteren. Ze is echter niet ziek erbij ofzo. Slaapt goed geen koorts. Maar n u wel al bijna 3 weken hoesten

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke woooow das echt hoog!

@Nonnie ja ik hoop dat ze morgen binnen komen!

@ Mermaid, balen dat je ayla zo weinig gezien hebt, maar je hebt het hele weekend om het in te halen! morgen gewon lekker knuffelen :D

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Leuk man! Ik vond het zo leuk om mijn bruidsjurk uit te zoeken. Ik had mijn moeder, stiefmoeder en zusje mee, was echt zo gezellig. Helaas zit het er niet in dat ik voorlopig met iemand mee kan een jurk uitzoeken.

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Wij gaan ook met alle zusjes...schoonzus, moeder en schoonmoeder. Ik denk dat dit ook de enige keer is dat ik met iemand mee mag....
    Ik had mijn zusjes, sm, moeder en 3 vriendinnen mee....drukke gezellige dag!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik mocht maar 3 mensen meenemen, omdat de winkel niet zo groot is. Anders had ik ook mijn schoonmoeder nog meegenomen.

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@quscke, stiekum bijlezen??? ahum tsja dat gaat niet lukken he hahahahaha, maarre staat lekkur hoog bij jullie hoop dat het niet al teveel doorzet ik zag het bericht op het nieuws van luxemburg enzo en toen zeiden ze daarna iets over limburg wat ik niet verstond en dacht ohoh quscke toch!!! leuk zeg bruidsjurk shoppen, hoop dat ze slaagd en wat bijzonder zeg dat jullie moeder en jijzelf daar ook geslaagd bent...

@mermaid, je hebt haar in ieder geval nog gezien als ze al op bed had gelegen was het helemaal niet tof geweest geniet lekker van je weekend en je meisje!! maarre hoe is het nou met je buikkie groeit ie al goed??

@lau, ik hoop het voor je dat het morgen binnenkomt is altijd leuk denk ik om pakketjes te krijgen en uit te pakken...

@hier, manlief is the voice aan het kijken maar vind het zwaar tegenvallen nu..

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Mijn buik is nog redelijk bescheiden. 's Avonds is ie wel redelijk bol, maar 's morgens is 't dan weer zo goed als verdwenen. Beetje jammer, hahaha. Ik zal morgen weer eens een foto plaatsen.

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik hoef niet te trouwen, maar een jurk uitzoeken lijkt me super ! Ben 1x mee-geweest met een vriendin waarvan ik ook foto`s op de bruiloft gemaakt heb en dus ook van het passen.

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    jaaaa net een sms van vrienden van ons die zijn zojuist papa en mama geworden van een tweeling ! Ik wist dat ze vandaag ingeleid zou worden. Het was goed gegaan Indy en Vicky. ( maar het zouden ene jongetje en een meisje moeten zijn.. ga nu twijfelen)

11. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Lijken me idd mee 2 meiden namen....:(

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ga nu bank hangen met een lekker glaasje rose.....fijne weekend iedereen!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

even snel reageren op jou haha
    ik moet het gewoon blijven gebruiken zodra ze niet meer benauwd zijn niet gebruiken zodra ze weer benauwd worden weer gebruiken
    thobias word nu ook weer verkouden en wordt dan wakker van de benauwdheid en start ik weer met de pufjes

14. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

en update over kyan(even voor chilleke is zoontje van me vriendin)
    hij heeft sonde gekregen omdat hij niet wilde drinken al een paar dagen
    hij moet sowieso tot maandag blijven:(

15. nonnie26

#1375 nonnie26, 7 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2011
    @quscke, fijn weekend meis!!

@kris, ik vind het ook 2 meiden namen hoor, Indy was hier optie 2 op de namenlijst inplaats van alyssa....

@hier, lees net op de hyves van een vriendin van me dat hun dochtertje van 3,5 mnd het RS virus heeft????? weet niet wat het is maar ze drinkt dus al 3 dagen niet meer en nu had ze van de HA ORS gekregen ( heb ik van jullie wel eens wat overgelezen zoutoplossing volgens mij) maar dat heeft niet geholpen en nu zijn ze naar het ziekenhuis gegaan vandaag want ze hield werkelijk niets meer binnen, nu ligt die kleine aan een sonde en moet ze zelfs nog een nacht en dag extra blojven ivm de bijna uitdroging...

16. nonnie26

nou das ook wat ik post net iets over het kleintje van mijn vriendin!!

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lautjuh
    lekker hor, klaar voor het weekend!

nonnie
    woooow goed geshopt

surf
    bankhangse!

eylem
    fijn dat ze goed eet, doet je toch goed he!

mermaid
    :( weinig je meisje gezien, geniet dan maar extra in het weekend!

queske
    kan maar 1 ding zeggen::$:$:$:$:$
    en spannend zeg!

kris
    goh het heerst wel he, beterschap ermee
    ooooh wat leuk, lijken idd 2 meisjes namen

jurk
    wat lijkt me dat leuk shoppen :)

tm en nonnie
    ooooeee klinkt bij beide niet fijn, sterkte met steunen enzo

hier
    ik ga weer verder de voice kijken :D:D:d

18. nonnie26

@chilleke, vind je het dit keer niet tegenvallen??? ik vind ze allemaal niet zo goed dit keer...

*edit* vind lenny zoooo lekker zingen!!!!

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Tm en Nonnie sterkte! hopen dat het snel wat beter gaat!

@ quschke bankhangse!

@ chilleke veel plezier met de voice!

@ hier kom af en toe tussendoor spieken zijn pirates of the caribbean aan het kijken!

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie

tja...de meeste wel, vond esther, BEN, pearl en leonie tot nu toe SUPER voor de rest...mwow Jennifer moet wieberen :p

edit

wooow kim :)

Deel Deze Pagina