Lieve meiden, Ik kom alleen even zwaaien.... Heb 2 zware vluchten gehad en we zijn nu thuis aan het klussen, momenteel is onze enige verlichting een bouwlamp8) Wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen en hoop dat ik snel weer even kan bijlezen!! Iedereen heel veel plezier en eet smakelijk alvast voor het kerstdiner!!!!! Tot snel, kus!
net weer getempt 38 graden, dus het zakt wel, we kijken het wel aan tot morgen.. tenzij het vannacht weer omhoog schiet..
Ja en anders geef je d'r voor de nacht een zetpil, dat ze iig niet wakker wordt van de koorts en lekker kan slapen. Hielp hier ook erg goed, maar goed als ze nu nog maar 38 heeft zou ik dat niet doen, alleen als de temp. weer gaat stijgen. LZ: aah gossie, alleen een bouwlamp, saai fel licht.. Jullie ook hele fijne kerstdagen en hopelijk heb je snel weer gezellige verlichting! Surf: hè bah vervelend dat ze zo slecht slapen vandaag, hopelijk gaat Kasper dadelijk braaf slapen en tja als Thijmen nog ziekjes is en in jullie bed wèl wil slapen dan zou ik hem lekker bij jullie op bed leggen hoor, boeiend! Iedereen een fijne avond, wij zijn bankhangen.. Net gegeten, vaat opgeruimd, kaarsjes aan en de laatste was er net in gedaan. Dus nu beentjes omhoog en w8en totdat de koffie klaar is! Kus! Ps. iedereen nogmaals heel erg bedankt voor het meeduimen en alle lieve berichtjes! Heeft me echt goed gedaan èn het heeft nog geholpen ook!
nou hier lukt het weer niet... kasper slaapt, maar thijmen wil weer niet. ik ga maar weer in bed liggen met m... beetje vroeg maar ja, heb geen zin in die strijd steeds...
Ikheid jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej GEFELICITEERD!!!!!! Je hebt dit verdiend meid, super!! Ben helemaal blij voor je! @ Verschonen, hier ook rollen, voeten in haar mond stoppen, met de benen schoppen. Alles om het je zo moeilijk mogelijk te maken. Mermaid voel je je nog steeds goed? Lautjuh volgens mij hoef je daarvoor niet te bellen. Ik zou het even aankijken. Maar als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor. Surf balen van het slechte slapen. LZ wat een sfeerverlichting zo'n bouwlamp Geniet van de romantiek haha. Hopelijk zijn jullie snel klaar.
Surf vervelend dat ie niet wil slapen! Begrijpelijk dat je geen puf hebt voor strijd. Lautjuh 38 valt wel mee toch? Zou het eventjes aankijken als ze verder goed slaapt en drinkt enzo. LZ verbouw ze! Ikheid lekker hoor 3 dagen werken en dan 4 dagen vrij! Verschonen: hier ook draait ze het liefst meteen op haar buik. Heb een speeltje op het aankleedkussen liggen en dat helpt meestal wel. Maar intussen ben ik erg handig in mevrouw aankleden terwijl ze op haar buik ligt alleen een luier omdoen gaat echt niet, dan zal ze toch even op haar rug moeten liggen. Als ze echt niet wil zing ik een liedje, werkt altijd! Hier weer thuis, net even lekker met Irem zitten knuffelen, ze is ;s avonds vaak zo schattig, moe en knuffelig en een beetje praten, heerlijk. Nu ligt ze in bed - ook fijn .
hey liefjes!! @ikheid, gefeliciteerd!!!!!! had het al op hyves gezegd maar nogmaals dan en bank hang ze geniet ervan!!! @mermaid, hier is het meer dat ze juist haar benen in de lucht doet en daar houd das vet irri als je een luier om wil doen want dan kan je hem niet dichtplakken, ja gaat wel maar als ze dan strekt ziet het er niet uit net of ik nog nooit een luier omgedaan heb hahaha @eylem, fijn dat ze slaapt hoop dat je een goede nacht tegemoet mag gaan!!! uit nieuwsschierigheid: tot wanneer wil jij BV blijven geven??? toen ik het gaf had ik mezelf voor genomen om het iig tot 6 mnd te doen maar dat werd helaas maar 3 mnd maar vroeg me af wat jouw plannen zijn??? @de rest, ik weet het echt niet meer!!!! @hier, lekker filmpje kijken nanny diaries op rtl 4, muur is aangesmeerd en alles staat al op zijn plek ikke is blij!!!!! morgen nog 2 kozijnen en 1 deur schilderen en dan na de kerst de vloer leggen joepie het schiet op hierzo!!!!
@hier net weer getempt en met zetpil 38.1 dus loopt weer iets op, ze weigerd te drinken maar heeft wel een broodje met boter op. nou ja ze slaapt nu dus maar even aankijken tot morgen ochtend.. Hier duiken we er in!! Slaap lekker en hopelijk heeft iedereen ee ngoede nacht!
Nonnie fijn dat het zo opschiet! Ik wil bv blijven geven tot ? geen idee eigenlijk . Toen ik begon, wilde ik sowieso blijven geven tot ik weer ging werken. Maar het ging toen zo goed dat ik gewoon door ben blijven gaan (hielp ook niet mee dat Irem niet uit een fles wilde drinken) en nu gaat het prima dus we gaan gewoon fijn verder . Ik wil sowieso eigenlijk tot haar eerste verjaardag bv geven zodat ik niet aan de opvolgmelk hoef maar dan gewoon langzaamaan over kan op gewone zuivel. En dan zien we wel hoe het loopt.
echoooooooooooooooo wat is het hier stil! Ga maar weer even op zoek naar tickets voor volgend jaar, maar ze zijn zo duuuuuur
Hey ! Weer even kort.. ga zo mijn bedje in. Mijn vriend ligt er al in.. die is nog steeds niet lekker. En ik heb ook hoofdpijn en een erg drukke dag achter de rug en een heel erg druk kerst weekeinde voor de boeg, dus ...
He meiden, ik heb vluchtig bijgelezen, maar wat voornamelijk is blijven hangen is dat Ikheid de baan heeft! @ Ikheid, GEFELICITEERD! Wat superfijn voor je! Het nieuwe jaar begint dan al goed! Hier echt een hele drukke en hectische dag achter de rug op mijn werk. Ben blij dat ik zo even op de bank kan ploffen! Kids slapen nu bij opa en oma. Voor Noa de eerste keer, dus dat is wel een beetje vreemd! Weltrusten vast en tot morgen!
Hey meiden, Ik val even binnen, en ik zie gelijk dat ik Ikheid kan feliciteren! Gefeliciteerd!! Super gaaf! eindelijk hé, dat zal wel een heerlijk gevoel zijn! X Nu ga ik even bijlezen, want heb heeeeeeel wat pagina's te gaan volgens mij, aangezien ik een paar dagen niet geweest ben!
zo filmpje was leuk, nu lekker bedje in en dan morgen weer even laatste dingen schilderen dus spreek jullie morgen weer meiden!!!! dikke kusssss
Oké ik heb even vals gespeeld, heb alleen deel 8 bijgelezen Of stonden er in het vorige deel, nog belangrijke dingen die ik gemist heb?? Vanaf morgen klets ik weer lekker gewoon met jullie mee!! Nu duik ik mn bedje in! Slaap lekker meiden! Kus
ikheid zooo das lekker surf en slaapt thijmen al? lautjuh hoe gaat het nu? lz zwaaizwaai nonnie heerlijk zo bank avondje chloe miste je al hier zo ben weer terug van een gezellig avondje weg met 2 (oude) vriendinnen. en weet je wat leuk is. ik en die andere vriendin zijn gevraagd als getuige joehoe wat leuk. voor het eerst dat ik getuige mag zijn, leuk hoor zo ik ga zo lekker naar bed, morgen weer drukke dag truste!
Tickets zoeken: succes! Alleen nog verven: joehoe, het einde is in zicht! Al die lieve felicitaties: dankjewel! Uhm.. Laujtuh, hopelijk slaapt Laetitia weer lekker door! Hier: leuke film op rtl 4 gekeken, net Jayden papfles gegeven en tis alweer stil boven, dus wij gaan ook naar bed.. Surf: gossie! Balen meis.. hopelijk is ie alsnog snel gaan slapen en heb je nog wat aan je avondje gehad (?). Iedereen welterusten en tot morgen! xxx
Wat een t*r*ng z**i hier! Hier ligt meer als 35 cm sneeuw! Ik Justin en de rest allemaal in auto ingeladen...kom welgeteld 10 cm vooruit en toen stond ik vast. Ik kwam niet meer voor of achteruit! En dat op de drukste dag op mijn werk! Heb mijn bazin gebeld en die keek of er iemand was die me kan komen halen! Oppas afgebeld, haar dochters hebben onderweg ook vast gehangen. Dit is echt niet meer normaal!!!! Vanavond naar familie maa rben bang dat dat ook niets gaat worden....heb het ZO gehad met die sneeuw!!!!!!:x:x *edit: Hier in het zuiden is het een chaos! Overal staan auto's en vrachtauto's vast. Ik denk dat ik een spontaan dagje vrij heb!* *extra edit: Krijg net te horen dat een collega onderweg is om me te halen....vind het maar niets, met Justin bij iemand anders in de auto!*
oh wat balen! wat een K*T sneeuw is het ook! pfff mijn vriendin durft niet te gaan rijden met haar dochtertje dus die komt niet baal er wel van, had me er op verheugd