Wat een rust hier! iedereen ligt waarschijnlijk al op bed of is er onderweg naartoe! SLaap lekker en hopelijk heeft iedereen een goede nacht!
hier idem dito!! vond lenny en ben goed maar pearl ook maar das vals spelen, pearl heb ik mee in de klas gezeten op de middelbare...
Lieve ladies! Ik heb jullie echt verwaarloosd!! Ben volgens mij de hele week niet geweest De 8,5 maanden sprong eist zn tol haha, Yestin is enorm hangerig, wil eigenlijk helemaal niets, en al helemaal niet eten of slapen.. Vanavond was het 23.15 voordat ik hem eindelijk in slaap kreeg, en de afgelopen nachten werd ie ieder uur huilend wakker.. Laten huilen kan ik eigenlijk gewoon niet, maar liep zo op mn tandvlees dat ik toch de tien minuten regel heb geprobeerd toe te passen, maar dat werkt echt niet.. Hij trekt zich op zodat ie staat in zn ledikant dus in slaap vallen is dan natuurlijk onmogelijk, en hij werd er zo verschrikkelijk overstuur van.. Ook wilt hij bijna niet eten, en melk alleen maar uit de fles, want hij weigert iedere keer mn borst.. (hij bijt er alleen maar in) Overdag heeft ie ook ontzettende verlatingsangst, hij heeft nu door dat ik door de deur wegga, dus als ik alleen de deurklink naar de gang al aanraak zet ie t op een krijsen, en eigenlijk wil ie alleen maar bij me opschoot.. Hij zegt wel de hele dag mamamamama hahaha heel schattig Maar goed, dat was mijn egoverhaal sorry! Maar dat is dus de reden dat ik er wat minder was, had even mn handen vol haha Ik wil even tegen Ka, en Franka zeggen: Gefeliciteerd!! Helemaal super! En ikheid, ik had je op hyves al even succes gewenst, maar ben blij dat je het naar je zin hebt gehad Verder lees ik gewoon vanaf hier weer mee, dus sorry dat ik niet op alles reageer! Ohja alleen nog even hierop: Ka, we hebben hier ook een pufje omdat ze een vorm van astma hoorde op zijn longetjes.. We moeten hem hier gebruiken tijdens het hoesten en de benauwdheid, en zodra dat weer begint mogen we het pufje er weer bij pakken zeg maar Surf, Hier was mn eerste ongi precies zoals jij beschrijft.. Had voor mn zwangerschap nooit heel veel bloedverlies, maar nu moest ik het echt ieder uur verwisselen! Nou meiden, slaap lekker.. Manlief is net thuisgekomen, dus ik sluit ook af.. Spreek jullie morgen! XXX
Goedemorgen iedereen, Hier eindelijk een hoest vrije nacht....wat was dat lekker! Zometeen even lekker het bad in en dan vanmiddag lekker trouwjurk shoppen.... We moeten daarvoor wel in maastricht zijn dus misschien verstandig om de rubber laarzen mee te nemen....hihi. Hoe is bij iedereen de nacht gegaan?
Morning meiden, ik kon gelijk even binnen vallen met een dik vet ego-bericht: Ik ga het echt allemaal niet redden hoor op mijn werk. Ik heb nog zoveel liggen en ik kom gewoon niet door die stapel heen geworsteld. Het is echt te veel voor 3 dagen. Ik heb er net gewoon van wakker gelegen. Ben er dus maar uit gegaan om een lekker kop koffie te zetten. BAH! Ik heb er hoofdpijn van. Ik ga a.s. week nog eens aankijken hoe het gaat en anders ga ik echt een gesprek aan, want dit is natuurlijk gewoon klote. Pfff, zo dat lucht op. Nu koffie!
Dit is zeker niet goed...als je in je weekend er ook nog zoveel mee bezig bent. Is er niemand anders die wat dossier kan overnemen? Ik zou het zeker even aangeven op je werk....stress tijden zwangerschap is ook niet goed....en je werk meot ook nog een beetje leuk blijven!!
Nee, helaas kan niemand wat overnemen. Het is altijd keihard werken bij ons en dat vind ik helemaal niet erg, maar ik heb nu gewoon te veel werk. Ook niet zo gek als je bedenkt dat ik in de plaats van een fulltime secretaresse ben gekomen . En nee, het is zeker niet goed dat ik er in het weekend nog zo mee bezig ben. Is ook niks voor mij, want ik maak me echt niet snel druk, maar nu blijft het maar malen: ik moet dit dossier nog doen, en die klant nog terug mailen en in die zaak moet ook nog van alles verstuurd worden. Ik zie zo onderhand door de bomen het bos niet meer. Komt bij dat ik eigenlijk ook ter ondersteuning van 1 van de klerken ben (én dus van een notaris), maar dat ik dat werk van die klerk er eigenlijk niet bij kan hebben. Maar ja, zij zit ook tot over haar oren in het werk en zat een week terug al te huilen op het werk omdat ze het zo druk heeft (is ook net 2 maandjes terug van zwangerschapsverlof) en dan kan ik het weer niet over mijn hart verkrijgen om het werk wat ik van haar krijg bij haar terug te leggen. Nou ja, nogal een vicieuze cirkel zoals je leest. Ah, mijn lieve, kleine, lekker, schattige poepiedoepie is wakker, dus wij gaan even ontbijten .
Mermaid, groot glijk hoo dat je het er eens over moet gaan hebben! Als het werk is voor een fulltime baan, dan moeten ze dus eigenlijk nog iemand aannemen erbij, liefst ook voor 3 dagen, zodat er een dag is waarop jullie (deels) beiden aanwezig zijn om dingen over te dragen. Lijkt mij helemaal geen gek idee! En t is inderdaad niet goed als het zelfs je weekend beinvloedt!
Even snel.. Mermaid; niet te lang rondlopen met deze dingen hoor. Dat sloopt je en zo te horen is het gewoon reeel dat het je niet lukt alleen. Echt snel over in gesprek gaan hoor ! Vandaag een drukke dag Straks naar de v&d de foto`s halen die toen gemaakt zijn en daarna naar de verjaardag van mijn schoonvader. Ik zou s`middags helpen met hapjes klaarmaken enzo Morgen gaan we naar vrienden in Amsterdam dus ik hoop dat we er op tijd tussenuit kunnen piepen vanavond ! Iedereen een fijn weekeinde. Ik ga eens douchen...
goeiemorgen meiden!!! pfff net iets vreselijks van me moeder te horen gekregen me moeder is diep ongelukkig met me stiefvader ze drinkt elke dag een fles wijn op want anders kan ze niet slapen en soms vraagt ze zich af of het leven nog zin heeft maar ze houdt wel van hem maar hij blijkbaar niet meer van me moeder hij is gewoon nooit thuis ! hij is altijd bij zijn broer ik ga vanavond me zus bellen want me zus woont dichterbij ik weet echt niet wat ik er anders mee moet
Oeh...das heavy!!!Heel veel sterkte meissie!!! Als ik goed begrijp woon je niet in de buurt van je moeder..zodat je niet even snel langs kan.....moeilijke situatie hoor!!! Hoe gaat het met de kleine van je vriendin? Ligt hij nog in het ziekenhuis?
@ TM: Oei, dat zijn geen leuke berichten . Zo, ik heb eens even wat kleertjes voor Ayla besteld bij de Hema in maat 74 (ok en 2 rokjes 80, want die waren zo leuk), want ik kwam tot de ontdekking dat ik echt bijna niks heb in 74. Ik heb 7 dingen voor 48,--, veel was in de aanbieding, dus dat kwam mooi uit.
Dan ga ik daar ook eens even snuffelen...al vind ik hema niet altijd leuke dingen voor jongens hebben....
@mermaid niet te lang mee blijven lopen gewoon op tijd een gesprek aan gaan!! @ Tm oh jeetje sterkte meid! @hier een goede nacht gehad, mocht uitslapen manlief ging er uit vanmorgen zo lekker! Laetitia ligt nu alweer te slapen was erg moe verder vandaag boodschapjes doen en wachten op mn pakketjes :d
Op internet hebben ze altijd wel meer dan in de winkel bij ons in de stad. Daar is altijd de helft op en de andere helft niet meer in de maat die ik moet hebben. Van de week ook even langs de Zeeman. Daar had ik pas zo'n onwijs leuk blousje gekocht. Als je goed zoekt hebben ze daar echt leuke dingen voor weinig geld.
@mermaid, balen van je werk meis!! doe je wel rustig aan anders is het ook niet goed he!! @quscke, misschien kaplaarzen en zo'n pak meenemen maar of het nou zo charmant is hahahaha veel plezier!!! @kris, laat je niet gek maken he met de foto's @mermaid, hier ook bijna niks in 74/80 dus moet ook nodig wat halen... @hier, manlief is bezig met de kachel van de auto want die deed het niet meer, ik ga zo fruithap geven en dan even naar de stad voor kleertjes.. manlief heeft aan de laptop gezeten hoor das weer duidelijk hij weet niet wat ie gedaan heeft maar op miraculeuze wijze heb ik nu een scherm voor blinden want het lettertype staat op 20 ofzo lijkt wel of de hele pagina ingezoomd is en zo blijft..8) mmm, ik ruik een poepbroek denk ik!!
Bij zeeman hebben ze leuke dingen....voor meisjes. Hier hangen 4 rekken vol voor meisjes...en een half rekje voor jongens En de laatste tijd heb ik altijd problemen met de maten bij zeeman...Truitjes maat 74 zijn te krap en de broeken vallen mega groot uit...
@tm, he gatsie wat naar, hoop dat je zus iets kan betekenen voor je mama... @quscke, bij de zeeman hebben ze altijd gave jongensblousjes zoals mermaid al zegt vind ze daar echt stoere jongenskleding hebben