APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

serieus?????? hier toch echt bijna net zoveel meisjes als jongens hoor...

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ctrl inhouden en dan met het wieltje van jemuis op en neer gaan...zo kun je de pagina vergroten of verkleinen.
    Of rechts onder in de hoek staat een percentage...daar kun je het ook veranderen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, haha, ja ik let natuurlijk alleen op de meisjes kleding. Ik moet wel zeggen dat je bij de Sailor echt goed moet zoeken. Ik sta daar een eeuw door die rekken te rauschen, en dan kan ik vaak wel leuke dingen vinden. Maar even snel snel kijken is er daar niet bij, moet je echt de tijd voor nemen.

4. nonnie26

thank you :) problem solved!!!!

5. nonnie26

hahahahaha, op de een of andere manier geeft alyssa mij nooit de tijd in de sailor om op mijn gemak te snuffelen ze begint gewoon te krijsen na 5 min en zodra ik buiten sta is het over.. in de wibra doet ze het niet ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik vind het trouwens vaak wel lastig om leuke broekjes te vinden voor meisjes. Ik wil liever niet meer van die joggingbroekjes, dat vind ik niet meer zo leuk nu ze wat groter is, maar veel spijkerbroeken vind ik in de buik weer zo strak zitten. Ik had bij de H&M een heel tof spijkerbroekje gekocht, maat 68, dus die past ze bijna niet meer, maar nu hebben ze 'm niet meer. Beetje jammer dus.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL :D, Alyssa houdt niet van de Sailor. Ayla wordt altijd bokkig in de Hema. Ik kom daar ook echt váák, dus ze zal we denken "Nee hè?! Niet WEER de Hema!!!". In de Sailor kan ik haar juist altijd rustig even ergens "parkeren" zodat ik op mijn gemak tussen de kleertjes kan spitten.

8. nonnie26

spijkerbroekjes van de hema zitten hier heel goed, zijn wat lager dus die zitten op de rand van de pamper en ze zijn ook niet zo stug.. hier juist van spijkerbroekjes terug gegaan naar joggingbroekjes aangezien ze nu graag wil zitten en dan zitten ze allemaal te strak waardoor voeding van 4 uur geleden er nog uit komt 8)

9. nonnie26

hahahaha, zie je alyssa al voor je als ze 2 jaar oud is en dan voor ik de bocht neem de sailor in zit ze al te spartelen "nee mama, nee mama" wil ik niet in!!!!!!!!

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@winkelen hier kletst ze gewoon de hele tijd als ik aan het shoppen ben. is erg gezellig. alleen de supermarkten vind ze niet leuk want dan moet ze wel eens lang in de wachtrij staan dan zet e het op een huilen :)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb nu ook een spijkerbroekje van de Hema besteld. Ik hoop dat ie goed zit. Dat spijkerbroekje van de H&M heeft gewoon elastiek in de taille, dus knelt niet zo af.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

*MEETING NIEUWS*

Alle meiden die zich hebben opgegeven voor de meeting hebben zojuist van mij een pb'tje gehad.

Voor het geval je je nog niet hebt opgegeven voor de meeting, maar het je wel leuk lijkt om mee te gaan...opgeven kan nog t/m dinsdag 11 januari a.s. Woensdag de 12e ga ik reserveren.

Hier nog wat info over de meeting:
    Datum: 5 februari 2011
    Wie gaan er mee:
    Caromama
    Ingrid
    Trotsemama
    Quschke
    Surf
    Nonnie
    Franka
    LadyZorra
    Pamsie
    Lautjuh
    Janne
    Ikheid
    Ka
    Wonder
    en ondergetekende

Of je hier nou al lang of wat korter meeklets maakt allemaal niet uit. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! We zijn allemaal lief :D en vorige keer was hartstikke gezellig, dus wees niet bang om je op te geven. We zijn nieuwsgierig naar iedereen (ja Kris, Eylem en Chilleke...ook naar jullie ;)) en iedereen is welkom.

KUS!

13. lautjuhhh

Ja ik heb zin in de meeting, heb al afgesproken met manlief dat hij ons wegbrengt en ophaalt :D

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zozo, da's luxe ;)! Ik moet gewoon zelf rijden.

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben er ook bij hoor! Heb er ook zin in :D

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: veel plezier vandaag met trouwjurken shoppen!
    Oooh wat erg dat hoogstaande water zeg!

Kris: sneu hè dat hoesten! Maandag anders gewoon naar de
    HA gaan hoor! Huisarts vertelde tegen mijn man dat een baby in
    de eerste 12 maanden 8 luchtweginfecties mag hebben..
    Gefeliciteerd met de tweeling van je vriendin!

TM: oooh wat sneu voor Kyan! Hopelijk mag ie snel naar huis..
    Pfff de schrik zal er wel in zitten.

Ewbank èn Anne moeten wieberen!

Chloe: pff vermoeiend hè als ze niks willen en niks goed is.
    Ik kan er ook slecht tegen. Logisch dat je er dan een week niet bent
    geweest. Lief je berichtje op Hyves! :D

Mermaid: hè balen meissie van je werk. Ik zou het niet aankijken,
    want je hebt er nu al van wakker gelegen en ik zou het maandag
    meteen ff bespreekbaar maken. Natuurlijk wil je het nog proberen
    en het niet opgeven, maar als je een week gaat wachten zal het
    alleen maar meer en meer worden. Niet te lang mee blijven lopen mop!

Kris: fijn weekend, geniet ervan! Hopelijk ben je vanavond niet
    al te laat terug..

TM: wat naar zeg voor je moeder! Pfff wat moet je dan doen hè?
    Je staat nu een beetje machteloos of niet?
    Zijn ze al lang samen?

Mermaid: heerlijk dat shoppen! Hahaha! Ik ben vorige week los gegaan..

Laujtuh: fijn een goede nacht achter de rug!

Nonnie: haha hoe je dat zegt.. Lachwekkend!
    Shopse!

Jongenskleding is zowiezo veel moeilijker shoppen vind ik.

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden heeft geslapen van 18.30 uur tot 08.30 uur !!! Hij ligt nu weer op bed sinds 10.30 uur. Hij heeft natuurlijk heel wat slaap in te halen. Die puffer werkt trouwens perfect! Hij kan nu weer door zijn neus ademen en hij roggelt minder..

Manlief is gisteren met J naar de ha geweest en die zei dat een baby in de 1e 12 maanden maxmaal 8 luchtweginfecties màg krijgen. Dat is ook goed voor het stukje weerstand opbouwen.. Nou ik hoop dat het bij deze ene blijft in die 12 maanden. Hahah :D Vind het echt niks dat gehoest, geroggel en gesnotter en dan ook nog dat ie zo vaak bijna stikt in zijn slijm.

18. lautjuhhh

Ik heb zelf geen rijbewijs, dus hihi kan zelf niet rijden :) anders had ik zelf wel gereden..

19. lautjuhhh

@ikheid fijn dat jayden goed geslapen heeft en dat de puffer werkt!!! Altijd goed!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ikheid ze zijn al meer dan 20 jaar samen !
    maarja ik wil me moeder niet wegbrengen
    wantja als ze zo denkt van ik neem maar een zooi pillen in want me leven is toch niks waard!
    of elke dag een hele fles wijn
    me moeder zegt gewoon ik heb al 2 jaar geen s.. gehad
    en ben soms echt opzoek naar een andere man !
    dat zegt toch al genoeg!!

ik sta idd machteloos
    wil haar zo graag helpen
    als ze zoo ongelukkig is moet ze gewoon bij hem weg gaan maar dat zie ik echt niet gebeuren
    wellicht heeft me zus nog tips hoe we dit kunnen aanpakken
    mssn dat ik en me zus moeten gaan praten met me moeder
    praten met me stiefvader heeft geen zin want die is echt een binnenvetter en praat absoluut niet

Deel Deze Pagina