APRIL-mama's 2010 deel 8!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemorgen!

@ Quschke, wat een gedoe zeg! Succes meid!

@ Chilleke, balen dat je vriendin niet komt. Leuk getuige! Ik ben getuige geweest bij mijn zus, alleen wist ik dat niet, want haar huwelijk was een verrassing. Ze hadden iedereen uitgenodigd voor een feestje omdat ze tien jaar bij elkaar waren maar toen we daar kwamen kwamen ze aangelopen in trouwjurk en -pak en gingen we een klein kerkje in en trouwden ze! Was erg leuk!

@ Hier, manlief is nu de boodschapjes doen. Hij belde net al dat het echt stervensdruk is op het parkeerdek van het winkelcentrum. Ben ik even blij dat ik niet hoef!
    Ik heb net de laptop aangeslingerd, dan ga ik zo een paar uurtjes werken aan de keukentafel.
    Heb net mijn moeder gebeld en het is vannacht hartstikke goed gegaan met de kids. Geen van beide zijn ze wakker geworden en Lukas was om half 7 wakker en NOa om 7 uur. Dus dat is netjes.

Ik had alleen vannacht heel eng gedroomd. Allemaal mannen met geweren en Lukas die uit een raam viel. Brrr, werd wakker met zo'n rotgevoel en had het liefst even bij Lukas gaan kijken om hem een kroel te geven, maar ja, dat ging natuurlijk niet. Gelukkig viel ik na een half uurtje of zo weer in slaap.

Iemand nog spannende plannen voor vandaag? Of gaat iedereen last minute boodschappen doen voor de kerst?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke ohhh wat leuk, getuige! Wat een eer!

Quschke jeetje wat een ellende met de sneeuw! Hier is ook wel wat gevallen, maar da's maar een paar centimeter. Maar ik las inderdaad al op internet dat het in het zuiden drama is. Balen! Sterkte ermee!

Caromama goed geregeld, manlief de boodschappen laten doen haha ;). Jeetje wat leuk dat je onverwachts getuige was! Originele verrassing!

Hier heeft Irem 5 keer gedronken vannacht :x maar verder tussendoor goed geslapen dus vooruit maar weer. Sneeuw valt hier mee dus ik ga straks nog even een paar kleine dingetjes halen en maar hopen dat het een beetje meevalt met de drukte. Manlief moet vanavond weer werken, maar maar tot 20.00 uur ivm kerstavond dus dat valt alweer mee.

Gaan er nog mensen naar de kerstmis in de kerk vanavond? Ik niet overigens hoor, ik geloof niet en ben nog nooit in de kerk geweest voor een dienst. Hier geen bijzondere plannen voor vanavond

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

:D :D :D

Ik zit met Irem te ontbijten en ben een appeltje aan het eten, normaal rasp ik die voor haar maar ik denk, volgens mij kan ze die ook best zo eten, zeker nu ze die ondertandjes heeft. Dus ze zit nu heel eigenwijs met 2 stukjes appel in haar handjes een appeltje op te knagen, zo schattig! :)

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ach wat lief! Hoef ik hier nog niet te proberen met dat tandloze bekkie!

Ik ga niet naar de avondmis. Ik ben niet heel erg gelovig, maar ga soms wel eens met de kerstmis met mijn moeder mee naar de Anglicaanse kerk in Rotterdam. Maar met deze sneeuw gaat zij ook niet, dus hoef ik het niet eens te overwegen.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo en nu ga ik deze computer uitzetten en achter de laptop zitten voor m'n werk. Anders krijg ik nog niets gedaan!

Tot later!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    foto!!!:D

balen van je nacht en caro:werkse :)

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden!!
    zo hier heb ik gister nog boodschappen gedaan
    dus ik hoef de drukte niet meer in
    en lekker weekend
    morgen gaan we heel burgelijk met zijn 4en gourmetten (thobias krijgt natuurlijk gewoon een potje
    maar noa die gaat lekker mee gourmetten en heerlijk wijn drinken hahah
    en 2de kerstdag gaan we naar me schoonouders

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke god wat een chaos dan zeg jeetje!!

@ Nachten hopelijk heeft iedereen een redelijke nacht gehad,

@ hier laetitia dr temp is nu weer normaal 37.7 en ze heeft wat gedronken.. Vannacht tot twaalf uur bezig geweest haar in slaap te krijgen... daarna sliep ze door tot 09.15.. dus dat was wel lekker.. Verder komen er vrienden vandaag en gaan we de laatste kerstboodschappen doen.. en het huisje wat verder aan kant maken..

9. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo, een tijdje niet geweest; deze week en volgende week vakantie, dus dan staat de puter weinig aan...Heb dus ook geen weken bijgelezen haha!!

Hier iedereen al een beetje in kerststemming?? Hier wel hoor! Vanavond lekker eten met mijn ouders en broer en schoonzus en daarna kadootjes!! Wij doen dat altijd op kerstavond...Morgenochtend lekker samen ontbijten want iedereen blijft slapen bij ons en dan morgen blijven mijn ouders ook eten. 2de kerstdag komen vrienden van ons langs en dan zit kerst er voor dit jaar alweer op :D

Veel plezier iedereen!!

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@kerstmis in de kerk, nee hoor mij niet gezien!

@noa aan de wijn, oh oh!!! :D

@queske, jee je hebt het weer getroffen!! hier maar 5 cm bij ofzo

@lau, fijn dat ze na 12 uur nog goed geslapen heeft!

@eylem, leuk zeg dat appeltje kan ik ook wel eens proberen je brengt me op een idee ;)

@boodschappen, hier alles in huis :)

@hier, net geschuurd, als alyss vanmiddag op bed ligt schilderen en dan stofzuigen, dweilen, opruimen, etc maw huis aan kant oor kerst!! net op zoek geweest voor nieuwe boots en sorry mermaid, maar in het echt vond ik er geen klap aan :) andere gezien maar of 120 euro of goedkoper maar dan alleen mt 36 of 42 andere maar dan niet genoeg grip * zucht* vanavond maar eens op internet kijken!!

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo.. manlief is naar het kerstgebeuren op het werk, Jayden heeft net fruit op en ik ben al druk in het huishouden geweest, dus nu pootjes omhoog en relaxen! Jayden zit tv te kijken..

Caro: werkse thuis! Fijn dat manlief de boodschappen doet!

Iedereen fijn kerstdagen, ff geen puf om te reageren.

x

12. Trotsemama1

wij gaan morgen naar de kerk:)
    kerstavond is meestal voor de katholieken de mis
    maar wij zijn niet katholiek en wij gaan dus morgen en overmorgen overigens dan maar 1 x ipv 2 x

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik vind de kerk wel wat hebben met Kerst.. wij gingen vroeger altijd samen met mijn ouders, zusjes en mijn oma.

14. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nou, ik ben niet veel opgeschoten met mijn werk. Ik kap er nu dus ook lekker mee.

We hebben een nieuw salarispakket bij onze accountant. Dinsdag is ze bij ons geweest om het pakket uit te leggen, maar toen vond ik haar al zo snel gaan en echt van de hak op de tak springen. Ik had wel heel veel opgeschreven, maar nu probeer ik het pakket dus te vullen met de basisgegevens van ons personeel en salarisgegevens en nu loop ik tegen zo veel dingen aan waar ik niet uit kom. ZO heeft ze wel laten zien hoe ik een exportbestand kan maken met de huidige basislonen, zodat ik die kan aanpassen naar 2011 om deze dan weer te importeren. Maar nu kan ik dus echt nergens vinden hoe ik dat bestand dan moet importeren! Lekker handig! En net had ik haar gebeld ergens voor, zou ze me gelijk terugbellen, heb ik drie kwartier zitten wachten (nou ja, ondertussen natuurlijk wel wat anders gedaan).
    Maandag op mijn werk zal ik het er nog eens met mijn leidinggevende over hebben, misschien dat hij me kan helpen, hij kent het pakket.
    Grrrr. Ben nu dus hartstikke chagerijnig en mis mijn kids, dus ik kap er mee en ga naar mijn ouders om mijn (b)engeltjes op te halen!

15. Trotsemama1

het is ook best bijzonder:)
    wij vieren met kerst niks van kadootjes of zo maar wel dat de heere jezus is geboren, en dat is toch echt een mooiste verhaal wat er in de bijbel staat vind ik:)

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga nooit naar de nederlandse kerk. Misschien ligt het aan de kerk hier, maar ik vind het altijd zo somber en prekerig. In de Anglicaanse kerk in Rotterdam of gewoon in Engeland bij mijn grootouders in het dorp, is het altijd veel vrolijker en optimistischer. Tenminste dat idee heb ik. Ik hoop niet dat ik hierdoor iemand voor het hoofd stoot, maar dat is gewoon mijn persoonlijke ervaring. Kan natuurlijk ook gewoon per kerk verschillen, dat weet ik niet.
    Ik ga ook eigenlijk alleen rond de kerst naar de kerk en dat doe ik dan meer omdat mijn moeder dat op prijs stelt. En helaas zijn allebei mijn grootouders in Engeland inmiddels overleden, dus in de kerk in hun dorpje ben ik ook al heel lang niet meer geweest. Dat vind ik wel jammer, want daar heb ik toch bepaalde jeugdherinneringen aan. Vooral de zondagsschool was altijd erg leuk!

17. Trotsemama1

caro ieder zijn mening toch:)

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hola ladies!

Hier ff snel tussen het 'klussen' door....(beetje dubbel op dit forum hier).
    Ikheid ik las op hyves dat je de baan hebt! GEFELICITEERD!
    Hoe is het verder hier?
    Bij ons gaat het als een speer. De eerste en tweede etage zijn bijna allemaal geschilderd/ behangen en dus kunnen we bijna aan de slag met het laminaat!!
    Heb afgelopen week al de Kerstinkopen gedaan, dus daar hoef ik ook de deur niet meer voor uit. Vanmorgen nog even met Seeger naar de kapper geweest (een speciale kinderkapper) en hij heeft het uitgeschreeuwd joh! Niet normaal! Krijsen....krijsen krijsen....nu weer praatjes voor 10 en een kort koppie. Pfffff....wat een gedoe.
    Toen naar het huis en nu weer terug. Blijf nu maar ff lekker binnen, want het is spekglad.

x

19. Trotsemama1

druk dus !!
    maar het gaat idd snel dan
    maar wel lekker als straks alles af is !
    haha die seeger
    heeft noa ook 1 x gehad
    en nou heeft ze het er telkens over dat ze naar de kapper wil als we langs lopen is het knip knip knip zegt de schaar kappertje wat doe je met me haar

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gossie die Seeger! Balen zeg! Terwijl het zo fijn kan zijn bij de kapper.. maar dat komt op latere leeftijd pas dat besef denk ik ;)
    Fijnz eg dat het zo opschiet in jullie stekkie! Heerlijk! Blijf idd maar lekker binnen, tis echt spekglad, ben vanochtend met de honden uitlaten alweer onderuit gegaan, fijn! Pfff..
    Fijne dagen meis!

Deel Deze Pagina