Ja heh...weet ook gelijk niet wat ik moet zeggen nu ik niet kan reageren! Hahahaha! Oww...maar ben wel lekker met Finnetje en Steef naar de speeltuin geweest vandaag! En heb het taartje voor mn zusje gemaakt...is best leuk geworden!
Hallo!! Fijn dat we er weer zijn. Leuk met Finn naar de speeltuin! Hoe gaat het eigenlijk met je schoonvader? Hier alles oke!
Het gaat....we merken wel dat ie nu achteruit gaat. Maar als hij genoeg rust en bijv. als we weg gaan in een rolstoel zit gaat het nog wel. Het is wel eenbeetje griezelig om te zien hoor! Goedemorgen trouwens allemaal! Ik moet straks naar school maar wist niet zeker hoe laat...vandaar dat mn computer zo vroeg aanstaat...ben normaal nooit zo vroeg! Hahaha!
Goedemorgen, @ Sarah: Ik dacht al die is vroeg Kan me voorstellen dat het griezelig is om je Schoonvader zo te zien. Het lijkt er op dat Danian er een gewoonte van gaat maken om 's nachts tussen 3.00 uur en 4.00 uur wakker te worden, want het is tot nu toe elke nacht raak. Gelukkig slaap ik er wel nog door, maar ik hoor hem meestal wel even. Slaapt hij daarna wel wat langer, dus dat is wel fijn. Als de klok verzet wordt wordt het toch weer anders. Danian is nu op de opvang en ik heb net boodschappen gedaan ga nu Zumba doen en vanmiddag naar de kapper Danians 1e hoek tandje is ook door zag ik gisteren. Nog 4 kiezen en 3 hoektanden en dan is hij er vanaf
wat vaag zeg weer opnieuw beginnen.... alles weg... maar goed! we gaan vrolijk verder... hier gister drukke lange vermoeiende kampdag gehad. nu lekker uitgeslapen en straks bram ophalen, kadootje scoren en vanavond abraham feestje incl BBQ! fijne dag allen
Hier zijn jullie dus! Fijn dat we weer online zijn. Ik voel me zo beroerd vandaag, kotsmisselijk, hoofd bonkt tig keer, stuitpijn en nies als een gek (de kleine ook). Heb ook een rara nacht gehad, droomde dat mijn moeder in elkaar geslagen werd en ik om hulp wilde schreeuwen maar er kwam niks uit mijn keel en sindsdien niet kunnen slapen. Kortom k*t k*t k*t.
goeiemorgen meiden! Eindelijk weer eens online! Voor wie het nog niet op hyves hebben gelezen: gisteren is mijn lieve hondje overleden. Ik had haar al 12 jaar... Eergisteren was alles nog goed en gisterochtend ging ze ineens overgeven. Maar ja dat deed ze wel vaker dus niet direct naar de dierenarts gerend. Rond 13:00 uur vond ik dat ze toch erg down was dus dierenarts gebeld. Om 15.15 mocht ik komen. Ineens kwam er allemaal bloed uit haar darmen dus ik naar de dierenarts en werd direct geholpen. Ze moest aan een infuus maar we moesten beslissen of we dta wel wilden want de kans was 50% op overleven. Toch gedaan, maar ze was in shock en niet meer te redden. Om 18:00 werden we gebeld (we zouden om 19:00 uur terug zijn) dat ze overleden was. Ze had waarschijnlijk darmkanker en het is zo snel gegaan... Vandaag ga ik haar in de tuin begraven. Emma is bij opa, ga haar zo ophalen. Ik vind het ook zo raar voor haar. Haar eerste woordje was "aai" en haar tweede woordje "Deeeeesie" Die 2 waren onafscheidelijk altijd maar kusjes geven enzo...
@ Mcg: Lekker barbecueën veel plezier vanavond @ Hvj: Ach gatsie beterschap en wat een nare droom gelukkig was het niet echt @ Debby:Ik las het op je hyves..heel veel sterkte.
@Sarah: Moeilijk inderdaad om toe te moeten kijken hoe hij achteruit gaat.. @Deb: Sterkte met het verlies van Daisy.
Soms zijn er van die dagen dat je denkt: zo kan ik wel 10 kinderen hebben! Vandaag is zo'n dag, ze is zo lief, behulpzaam en gezellig . Ik ga even verder genieten!
@deb, sterkte meis, ik moet er niet aan denken mijn pim te verliezen.. zit met tranen in mijn ogen je stuk je te lezen.. knuff meis @sarah, have fun op school! en snap dat t heel griezelig is om je sv zo achteruit te zien gaan @hvj, hoop dat je je snel weer beter voelt! @flutter fijn he die dagen, Coll had gister zon dag (op t niet slapen na) heerlijk! geniet ervan... (vandaag is ie met verkeerde been uit bed getild geloof ik...)
Zo ik ben weer nuttig geweest! Gestofzuigd, afwas gedaan, konijnenren uitgeveegd en de wc schoon gemaakt. Vanmiddag komen mijn opa en oma en de opa en oma van manlief op visite. Ik zou het eigenlijk moeten filmen, ze willen allemaal laten blijken dat ze de leukste op/oma zijn. Stiekem erg grappig, zeker omdat het ene stel nog half doof is ook