hahahaha, das meestal met mannen @LZ, lekker dan al dat snot, hier ook nog steeds hoor maar het gaat wel beter gelukkig.. @lau, goedemorgen ook een lekker ochtendje dus @hier, ben goed bezig, net alles opgeruimd en gestofzuigd zometeen nog even de vaatwasser in en uitruimen en dan eve naar mijn paps en mams dus ben der vanmiddag weer even..
@eylem, balen van je nacht het ging juist zo goed de laatste tijd toch?? en ja fles is op 30cc laten staan van de 200 dus prima!! maar wel bij manlief bij mij wou ze niet?? het zal wel ze heeft gedronken hahahaha
goeiemorgen meiden hoe is het hier noa hefet weer is koorts en der amandelen zijn zo groot als van die grote knikkers morgen maar even naar de dokter
@nonnie goed bezig en veel plezier bij je ouders! @ TM he gedsie hopen dat ze zich vandaag toch nog ietsje beter gaat voelen..
Eylem balen dat Irem zo vroeg wakker was. Het ging net zo goed hè. Kris hoe zijn de foto's gelukt gister? Pamsie hoe gaat het met Lotte? TM beterschap met Noa! Ik ga maar eens beginnen aan een fotoalbum van Elisa. Vanmiddag naar mijn ouders en daar eten we vanavond gezellig.
@TM, balen van noa hoop dat ze snel opknapt @ka, veel plezier vanmiddag!! @hier, vaatwasser in en uitgeruimd en keuken gesopt dus ben weer goed bezig was eigenlijk van plan om niets te doen en het huishouden maandag maar het zag er echt niet uit hahahaha wij zijn even weg tot vanmiddag!!!
Pamsie, Ahh beterschap voor Lotte! Is de koorts al iets gezakt? Quschke, Beterschap voor manlief, en ook een beetje sterkte voor jou, mannen zijn zooooo zielig als ze niet lekker zijn Nonnie, ja echt hé! Ik vind het ook een hele lieve foto.. Tm, ahh sneu zeg! Jij ook beterschap met Noa! Lz, lekker haha zo'n snotgezichtje.. Eylem, balen van je nacht! Daar wordt je natuurlijk ook flink gaar van! Ka, veel plezier met het fotoalbum!
@Ka veel plezier met het fotoalbum! @ hier manlief word net wakker met koorts dus die maar even flink laten uitzieken.. laetitia ligt op bed maa rheeft geen zin.. maar ja heeft dr vader ook maar eventjes gezien dus die haal ik er zo nog wel even uit denk ik..dan gaat ze straks nog maar even lkker slapen.
tanx! tis wel een ziekenboeg overal zeg..verkouden koorts.. bah.. even afkloppenmaar ik voel me nog prima
wozie wat gaan we hard!!! leuke foto's meiden! alleen ik stond er niet echt op mn allercharmantst op maar goed... ik kreeg gistermiddag oppeens koorts, dus lag om half 8 in bed. en nu nog steeds wat ziekig, maar hopelijk gaat het snel weer beter... ik had wel geluk dat ik geen tomtom had haha, want ik ben in 1x goed terug gereden!
Ik heb ook al afgeklopt haha.. Ik had vorige week steeds zo'n hoofdpijn, aan een kant van mijn hoofd, en het straalde van mijn achterhoofd net boven mn nek, door tot achter mn oog zeg maar.. Echt een paar dagen achter elkaar, werd er niet goed van, en dit heb ik al een paar keer eerder gehad.. Maar er zit migraine aan beide kanten in de familie, en mijn vader kreeg het op dezelfde leeftijd als dat ik nu ben (maar hij is op die leeftijd geopereerd aan een hersentumor, dus waarsch kwam het bij hem daarvan) Als ik zie hoe ziek mijn beide oma's mijn vader en mijn tante er altijd van zijn, was ik echt een beetje bang, maar het is overgegaan, en ik ben er niet ziek bij geworden wat hun wel altijd hebben.. Dus ik heb geen flauw idee waar die hoofdpijn dan wel vandaan kwam, maar gelukkig is het over!
@chloe: oe jee, kan me voorstellen dat je daar dan bang voor bent! maar fijn dat het nu weer beter gaat! ik heb niet alles bijgelezen hoor!, het waren 30 blz ofzo...
Goed bezig!! haha, Onze tomtom vroeg op de parkeerplaats eerst nog of hij de onverharde wegen moest vermijden, omdat die in de route voorkwamen, en Karin en ik dachten, vermijden?? dan komen we hier nooit weg, dit zijn alleen maar onverharde wegen haha Maar jij ook al beterschap dan!
De link naar mijn hyves staat in mn zp profiel, en in mijn lijst op kan je nog wel meer zpmama's vinden!
Chloe leuke foto's!! Nou er heerst iets op zp blijkbaar want ik heb spierpijn, koude rillingen, hoesten en vlgns mij ook koorts.. Bleh Ik ga even liggen... Nu ben ik vrijdag bij dat zieke dochtertje van m'n collega geweest, niet te hopen dat ik haar aangestoken heb.... Heb m'n handen gewassen en haar niet aangeraakt dus hoop van niet.
cloe: ik heb jou nu toegevoegd, maar ik denk dat jij me eerst moet accepteren voordat ik in je vriendenlijst kan kijken...