April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Gedaan! :)

@Mirjam, jij ook al! Er heerst echt iets hoor.. Maar als je je handen gewassen hebt en haar niet hebt aangeraakt dan zal het echt niet hoor.. Ik zou me niet druk maken, dat komt wel goed! Beterschap!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@surf snuitje16.hyves.nl dat ben ik :)

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Jessica Profiel - hyves.nl

4. lautjuhhh

@mirjam jij ook al ziek.. gedsie derrie.

@ hier zo nu eerst het huishouden weer doen en daarna even met laetitia naar het hertenkamp na haar slaapje en broodje.

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Surf, heb je uitgenodigd op hyves. Toch wel gezellig hoor!

@ de rest, jeetje, lijkt wel of er bij iedereen wel iemand ziek, zwak of misselijk is! Beterschap allemaal!

@ Hier, beetje moe. Ik slaap altijd slecht als manlief weg is en ik weet dat hij nog thuis moet komen, dus dan lig ik denk ik onbewust te wachten ofzo. Maar goed, om half 3 was hij nog net thuis,dus toen heb ik een sms'je gestuurd of hij nog leefde. Kreeg toen om een uur of 3 een berichtje terug dat hij op het punt stond om weg te gaan. Uiteindelijk was hij pas rond vier uur thuis! En Lukas was om half 7 alweer wakker. Pffff. :(

He shit, ik hoor Noa alweer! Die ligt er net een half uurtje in! En zo te horen is ze niet van plan nog even verder te slapen! ;)

We gaan vanmiddag op kraamvisite bij vrienden. Ik heb een kraammand gemaakt, met allemaal kleine cadeautjes erin; een pakje met mutsje, een zwembroekje, een knuffeltje, een speeltje, een tasje voor op de creche, een tandenborsteltje, een badeendje, wasgel, sesamstraat pleisters, slabbetjes, haarspeldjes en nog een paar kleinigheidjes. En een paar opgerolde luiertjes. En dat dan in zo'n ronde opbergdoos van karton met allemaal roze bloemetjes erop gerangschikt en celofaan eromheen met linten en een roze geurzakje eraan. Ik vind het heel leuk geslaagd, al zeg ik het zelf!:p

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He Marijn!

Hoe is het met je? En met je buikje? Groeit 'ie al goed?

Jammer dat je er niet bij was gisteren! Volgende keer met twee kids dan maar!?!?!? :D

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mirjam: vervelend dat je de stiften er niet uit krijgt. Ze zijn goed gekeurd voor op het kdv dus ze zouden kind en kleding vriendelijk moeten zijn.

@ikheid: zwaai zwaai

@nonnie: lekker zo’n rustig nachtje

@eylem: fff wat een nacht meid!

@tm: beterschap met noa

@lautjuh: beterschap met je man

@zieken: wat een hoop zieken misschien de pannekoeken?:p je zou het haast gaan denken

@caro: veel plezier met de kraamvisite

@update Lotte: gisteren kwam ik boven om Lotte uit bad te halen. ( mag niet lachen) scheet ze het hele bad vol. :D papa wist niet hoe snel hij haar om hoog moest houden en zelf uit bad moest komen.
    Verder heeft ze bij mij in bed geslapen. ( ik heb dus niet geslapen) en had ze vanmorgen 39,2 koorst. Weer een zetpil gegeven en nu heeft ze gewoon 37.7 :d

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    het gatsie, allemaal ziek....
    Wij gaan zo even ervandoor, dus fijne middag allemaal!
    Surf ik ga je ook even zoeken op hyves!
    Later!!

9. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Zwaai zwaai!
    Ik dacht even kijken hoe jullie het gehad hebben! Zag er leuk uit!
    Maar volgens mij heerste er iets van griep ofzo, aan alle zieken te lezen...?

Hier groeit het buikje goed. Helaas wel weer een bloeding gehad (stomme syndroom van me) en heel veel pijnlijke harde buiken, wat natuurlijk veel te vroeg is. Ik heb nu dus bedrust (gyn wilde me in het zh houden, maar gelukkig mocht het ook thuis, als ik me er maar echt aan zou houden...). Helaas dus weer hetzelfde gedoe als vorige zwangerschap, maar gelukkig gaat het met het kindje goed! morgen 15 weken alweer!

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pamsie: wat een lekker verhaal weer haha!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik ga even douchen...

probeer straks nog wat aan mn hyves te doen...

tot later!

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @marijn: ojeetje wat vervelend weer!! gelukkig doet de kleine het goed, maar het was fijn geweest als je een wat minder gecompliceerde zwangerschap zou hebben... balen!
    rustig aan dan maar!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Caro jeetje wat ben jij toch creatief!! Kado klinkt echt superleuk! Zoiets heb ik nou niet gehad toen ik bevallen was :D. Wel een goed idee om kado te geven een keer, veel kleine kadootjes zijn altijd zo leuk.

Marijn oh wat balen joh. Gelukkig gaat het met de baby wel goed.

Surf ik heb je geaccepteerd op Hyves, gezellig!

Pamsie :D :D :D gelukkig gaat het nu weer beter!

Hier is Irem na een half uurtje slapen natuurlijk alweer wakker....

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

@Pamsie, Hahaha, lekker dan! Yestin heeft wel eens in bad gepoepd als hij er alleen in zat, en dan moest papa heel hard lachen en mama de zooi opruimen ;) Dus heel stiekem heb ik welleens gehoopt dat ie t ook zou doen als ie samen met papa in bad zat :p

@Marijn, ahh wat naar weer! Nou probeer toch maar een beetje van je zwangerschap te genieten, ondanks alles.. En goed aan jezelf denken!

15. lautjuhhh

@caro veel plezier op kraam visite

@ Pamsie hahaha wat eenstunt gelukkig gaat het weer beter

@ Marijn he gedsie nou probeer te genieten van je zwangerschap.. gelukkig doet de kleine het goed.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @surf: wat een leuk mannetje in thijmen trouwens.

@marijn: oeh, jeetje meid, lekker rustig aan dus he! en ook doen en niet stressen.

@chloe: haha nou hier ging papa toch echt zelf de poep opruimen:p kon ik me met lotte bezig houden.
    en ondanks dat ik je op de meeting niet echt gesproken heb. wat een lekker kind is Yestin zeg!

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Oh gatver, wat vervelend dat je nu rust moet houden. Nou ja, zolang alles met het kindje goed is weet je iig waar je het voor doet.

@ alle zieken: Beterschap!

Grrr, Ayla heeft natuurlijk weer eens geen zin om te gaan slapen. Etterbak. Heel de tijd gillen en de dekens van zich afschoppen...zucht... Ik heb haar nu maar haar slaapzak aangetrokken. Hopen dat ze toch nog even een tukkie gaat doen, anders is ze straks natuurlijk niet te pruimen ;).

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @mermaid: hopelijk slaapt ze toch nog snel.

@chloe: leuke foto's hoor!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach gossie, die arme Ayla. Ze lag natuurlijk nog steeds te gillen, dus ik liep naar boven en kwam redelijk onstuimig de kamer op gelopen, vervolgens zei ik op ferme toon tegen haar dat het nu echt afgelopen moest zijn met die onzin. Oh meiden, jullie hadden dat gezichtje moeten zien, zo beteuterd, en ze zette het op een huilen. Zo schrok ze van me. Ik moet daar echt mee oppassen, want ze is redelijk gevoelig wat dat betreft. Nou ja, heb haar even bij me gepakt en toen vond ze vrij snel mijn bril alweer reuze interessant. Ik heb haar gewoon weer terug gelegd en heb nog steeds hoop dat ze even gaat slapen...

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dank je wel! Ik ben ook wel zwaar verliefd zeg maar haha.. Lotte is ook echt een schatje!
    Ik heb ook echt het gevoel dat ik de helft niet gesproken heb gisteren! Volgende keer verplichte stoelendans ingooien :p haha Lekker met al die kinderstoelen8)

Deel Deze Pagina