April mama's 2010 deel 9!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ahh ik zie het helemaal voor me! Zo'n beteuterd gezichtje, en jij die direct weer breekt.. Arme Ayla, en arme mama haha..
    Ik ga voor je duimen dat ze toch nog even haar ogen dichtdoet;)

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid ach gos ja ik ken het.. dan breek je echt..

@ hier het stormt hier.. maar ja willen toch echt naar buiten straks dus hopen dat het wat minder waaierig word. laetitia ligt op bed daarna broodje en dan es kijken of we naar buitenkunnen.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hey meiden, ben weer terug van pap en mam..

@pams, fijn dat de koorts wat gezakt is hopen dat ze snel opknapt!

@ziekenboeg, moet het afkloppen maar hier alles weer zo goed als beter..

@mermaid, slaapt ayla al??

@surf, ga zo even op hyves kijken of je me gevonden hebt en anders zoek ik jou wel even ;)

@hier, alyss heeft zich opgetrokken stond staan bij mijn mama in de box!!!! die stond nog hoog want ze heeft als oppaskindje een meisje van 3 mnd.. alyss pakt de rand hup op de knietjes en hup ze staat!!!!! ben zo trots!! ze heeft net bijna een heel sneetje brood gegeten dus haar eetlust is weer terug gelukkig.. nu ligt ze hier even in de box en probeert ze ook op te trekken maar ze kan er net niet bij want die van ons staat al laag dus nu hangt ze elke keer aan haar activity centre hahahaha ga der zometeen een flesje geven en lekker naar bedje doen..

4. lautjuhhh

@nonnie jeeeej wat goed!! lekker laten gaan :d en wat goed dat haar eetlust terug is..
    Was het gezellig bij je ouders?

5. nonnie26

ja goed he!!! eindelijk hahahahaaha, ja was gezelli lekker lopen snoepen mammie heeft altijd zo'n grote la met lekkere dingen omdat papa altijd op zaterdag boodschapjes doet :D de rest van de week is er niets te vinden maar in het weekend wel :p
    ga je nog lekker wandelen zometeen???

6. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

haha ja goed idee stoelendans;)

7. lautjuhhh

@nonnie ik weet he tng niet tis zo onstuimig hier buiten en madam is nu ook nog erg moe.. werd om 13.00 wakker van de honger.. dus ff aankijken wat ze straks wil en misschien toch maar ff naar buiten..

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb ongeveer bijgelezen (was veel!) en alle foto's gezien, zag er gezellig uit gister en zo te lezen was dat het ook!

Uit eten met alle mama's: Leuk!!

Verder weinig te melden hier.

Marijn, wat vervelend dat je weer bloedingen hebt gehad en nu bedrust moet houden.. is dat een beetje te doen met Fiene? Nu niet werken dus?

Beterschap voor alle zieke kindjes!

Tot later!

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: wat goed!! wel eng dat de box nog hoog staat...

@mermaid: oe jee, ik zie dr gezichtje al voor me. hier kan thijmen ook wel eens schrikken van ons... we zijn nooit echt boos namelijk en soms moet het dan wel eens, en dan is tie echt onder de indruk... (is wel zielig dan..., maar helpt vaak wel!)

10. nonnie26

@surf, ja het is een heel gedoe voor mijn moeder om dan de box naar beneden te doen wnat normaal scharrelt alyss daar over de vloer maar hadden haar even in de box gelegd en we zaten op de bank er naast dus kon niet veel gebeuren maar ben wel blij dat wij hem zelf laag hebben staan maar kan wel begrijpen dat je voor een 3 mnd oude baby de box nog niet laag zet omdat wij komen ze heeft dat kindje namelijk 3 dagen per week das vaker dan wij komen hahahahhaaha

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nonnie: ja dat snap ik wel inderdaad... anders moet ze zo bukken als dat babietje erin ligt, das niet fijn!

12. lautjuhhh

@hier net laetitia lekker in bad gedaan, naar buiten doen we maar niet, ze loopt al te kuchelen en het is zulk raar weer we gaan morgen wel even.. ze zit nou lekker aan een koekje.. de wasmachine staat aan er is al gestofzuigt.. straks laetitia dr bed nog verschonen..

13. nonnie26

@surf, ja das ook wat he ;)

@lau, goed bezig!! en ja dan maar lekker binnen blijven is idd raar weer!!

@hier, wasje gedraaid en zometeen even ophangen, als alyss wakker word even haar bedje verschonen want die zit onder het snot en nu ze beter is kunnen die bacillen mooi weg :D zometeen ook even de bestekla in ruimen die ik gekocht had met mijn mam en zusje bij de ikea die niet pastte maar manlief heeft hem net even op maat gesneden dus hij past nu wel hahahahaha

14. lautjuhhh

@nonnie goed bezig meid!!

@ hier ik zat net ff ons eerste topic hier eenstukje terug te lezen hjaha zo leuk om terug te lezen.. maar als ikze allemaal terug wil lezen ben ik nog wel ff bezig.

15. nonnie26

echt de allereerste?????
    ik ben er pas bij vanaf deel 7 geloof ik maar ja zal eens kijken of ik deel 1 ofzo kan vinden lijkt me wel eluk om te lezen ;) als het dan toch een keer dood is hierzo hahahahaah

ben even boven stofzuigen en bedden verschonen tot zootjes!!!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Marijn, oei, dat is balen meid! Lukt het een beetje om bedrust te houden met Fiene erbij? Dan is het met een eerste toch wel een stuk makkelijker! Heb je een beetje hulp in huis?

@ Nonnie, goed van Alyssa zeg! Vind je het niet eng dat de box zo hoog staat dan? Ik zou liever twintig keer extra moeten bukken om een kleintje laag te leggen, dan dat er één keer iemand uit kukelt!

@ Mirjam, hoe staat het met de vlekken?

@ Pamsie, wat vervelend dat Lotte zo'n hoge koorts had ineens! Beterschap!

@ Mermaid, ach arme Ayla en mama! Heb ook wel eens dat ik uit mijn slof schiet en me dan meteen schuldig voel als ik dat beteuterde gezichtje zie!

Nou, wij zijn terug van kraamvisite. Wat een dropje zeg! Ze is nu twee weken oud, echt schattig! Ze vonden het kraampakket erg leuk.

Nu ligt mijn kleine dametje weer op bed en Lukas is buiten rondjes aan het fietsen. Zo nog maar even een wasje erin doen en dan de ontplofte bom hier beneden maar opruimen!

17. lautjuhhh

@ nonnie gewoon hier bij de mama's en dan april mama's 2010 deel 1.. ik was er bij de zwangerschap ook al bij maar heb veel in het ziekenhuiis gezeten of zonder inet.. dus ja :p maar is wel erg leuk om terug te lezen..

@ caro ja is schattig he als ze 2 weken oud zijn..

@ jeetje nog maar 3 maanden dan zijn ze alweer een jaar :O

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, ik heb Ayla's haren geknipt, maar het is niet helemaal (lees: helemaal niet 8)) geworden zoals de bedoeling was. Net toen ik ging knippen bewoog ze wild haar hoofd en nu heeft ze dus een hele hap uit haar haren. Echt geen gezicht. Dit was echt de laatste keer dat ik het zelf heb gedaan...

19. lautjuhhh

@mermaid oepsie... groeit gelukkig redelijk snel weer aan,.

20. nonnie26

@caro, nee vind het niet eng want normaal ligt ze nooit bij mijn moeder in de box maar snap wel dat me moeder hem niet naar beneden doet want gaan er niet van uit dat het 3 mnd oude babytje waar mijn moeder 3 dagen doet opassen al zichezelf gaat optrekken :p

@mermaid, lekker dan!! foto:p

@hier, wij hebben een schoon bedje, alyssa heeft een schoon bedje, alles gestofzuigd boven en heb een wasje opgehangen nu nog gaan bedenken wat wij gaan eten ;)

Deel Deze Pagina