@nonnie zo jij bent echt goed bezig vandaag. ik ga zo nog een wasje uithangen. Laetitia dr bed is verschoont, die van ons hoeft nog niet. keuken is opgeruimd, vaatwasser staat aan..
geweldig!!!!!!! alyss heeft echt de grootste lol met de little people boerderij alleen maar lachen en gek doen hahahahaha zo leuk en fijn dat ze zichzelf kan vermaken
Hej meiden, ik kom effe zwaaien gelezen maar niet veel onthouden! oh ja, dit wel Nonnie wat super dat ze is gaan staan! ik spring weer vanaf hier in...maar mijn ouders komen zo eten, we gaan lekker friet, sla en frikandellen eten en als toetje brownie met ijs! jammm ben stiekum wel erg moe maar goed, gewoon doorgaan tot vanavond (als ik het trek )
Goedemiddag dames, Nonnie: wat goed dat ze gaat staan...en dan zeggen dat ze niet snel is Justin kan alleen sinds 2 dagen ook vooruit buikschuiven...nu is echt alles onveilig hier! @chilleke: Zwaai zwaai enmisschien tot laters!! Hier vanmorgen ook nog even terug het bed ingeweest...Justin heeft van 10.45 tot 13.15 geslapen...dus wij ook Toen net ben ik even een stuk gaan wandelen.....
@chilleke, lekker gewerkt?? mjamm brownie met ijs!! kost het je veel punten?? @quscke, wat goed van justin!!! ja nou moet je opletten hahahaha @hier, mjammie net lekker grieks gegeten voor een keertje afhaal mag dat best alyss dus een potje op en zeker voor 3/4 leeg dus helemaal blij.. denk dat ik zo maar met alyss even onder de douche stap ze zit onder het snot maar heeft net een schoon bedje dus lijkt me wel verstandig
@nonnie oe lekker grieks! wij eten hier lekker van alles wat en laetitia een potje.. wij aan de noodles voor nu en later op de avond verder snacken.. @ hier laetitia is nu al echt moe dus denk dat ze vanaaf wat eerder naar bed gaat..
Hier lasagna, staat nu in de oven. Lukas zit lekker op het kleed met de lego te spelen met papa. Noa zit aan een soepstengel te knabbelen. Lekker rustig dus allemaal! @ Nonnie, nee ok, als Alyssa normaal nooit in de box zit snap ik het wel. Ik dacht alleen dat Alyssa er ook regelmatig in zat. Dan zou ik het wel heel eng vinden!
@CM, ja dan had ik het ook wel eng gevonden maar das dus niet het geval ze scharrelt altijd op de grond bij mijn ouders..
@nonnie: wat goed dat alyssa staat, wel eng idd maar begrijpelijk dat ze de box niet omlaag doen als er nog zo'n klein babytje komt. @cm: fijn dat ze de kraammand leuk vonden. ach wat klein 2 weken. het gaat echt veelste hard met onze april baby's @lautjuh: groot gelijk dat je niet bent gaan wandelen. en je bent goed bezig zeg. @nonnie: ook goed bezig @mermaid: ohhh nou hopelijk groeit het snel aan. @quschke: zo zo even lekker bij geslapen dus. @chilleke: lekker aan de friet heerlijk! @surf: ik heb je op hyves toe gevoegd. @hier: we zijn nu bij me schoonmoeder. maar lotte schommelt de hele dag nog steeds. vanmorgen was het beter maar vanmiddag was het weer 39,7 koorts. pfff inmiddels is het wel weer iets gezakt naar 39,3 koorts. nou hopen dat het snel beter gaat.
@nonnie: wel lief dat je het steeds vraag. @cm: had je die krokodil nog kunnen maken? verder heb ik vanmorgen ingrid even een sms gestuurd hoe het met julian gaat. hij heeft nog steeds flinke koorts, overgeven ect. de hap denkt dat het gewoon een griep is want ze kunnen niks vind wat zo'n pijn moet doen. ( waar hij vrijdagnacht zo wakker van geweest is. ) inmiddels slaapt hij wel weer veel bij ook s'nachts
@pamsie gelukkig dat julian wat beter slaapt, maar balen dat hij nog zo ziek is. wens haar maar sterkte! veel plezier nog bij je schoonmoeder! @hier laetitia ligt op bed, was opgehangen keuken opgeruimd nu koffie :d
@pams, balen dat ze nog steeds zo'n koorts heeft! en snap dat je het lief vind maar is gewoon interesse vind het zo sneu voor lotte ze is echt zo'n lief popje in vergelijking met al die vetjes hier balen dat julian van ingrid ook nog steeds niet beter is, wens ze maar succes van me!!! @lau, goed bezig lekker bakkie doen! hier zometeen ook maar een bakkie zetten voor me mannetje ben niet zo'n koffiefan (bleehhh) @hier, net lekker gedoucht met me meisje, flesje erin en ze is nu al in dromenland lekker avondje ZP of er moet iets geweldigs op tv komen maar betwijfel het
Hoi! Wat was er met Julian van Ingrid? Lekkere dagjes zie ik allemaal voorbij komen. Hier ook rustig aan gedaan. Eva sliep maar en sliep maar toen we uit de kerk waren, na 3,5 uur heb ik haar wakker gemaakt, had ze 39,5 koorts. Beetje balen.... Ze heeft veel gedronken en is alert, net paracetamol gegeven en ze slaapt alweer een poosje, ik denk voor de nacht. Twijfel nu of ik haar vanavond nog even moet tempen en een slokje drinken moet geven? Wat doen jullie trouwens als je kindje koorts heeft maar verder vrolijk is en je moet werken? Wel kdv of niet? Ik vind dat zo zielig eigenlijk. Vanavond lekker boer zoekt vrouw kijken
Zooo allemaal relaxte zondagen lees ik....hier ook . Wij hebben sulu kofte met pilav gegeten, was ook goed te doen en hoera er is nog genoeg over morgen weer te eten 8) niet koken morgen 8) . Irem heeft ook lekker gegeten en werd daarna heel huilerig...weet niet precies wat er was. Misschien dat de gebroken nacht van gisteren op begon te spelen. Ze had ook knalrode billetjes dus ook kriijsen bij het verschonen net, heb manlief er maar even bijgeroepen om mevrouw te vermaken dat scheelde een hoop tranen. Ze ligt nu lekker te slapen, hopelijk slaapt ze een beetje door vannacht. Wat balen van al die zieke kindjes beterschap!
@slapende kindjes jeej hopen op een goede nacht voor iedereen. @zieke kindjes beterschap. @tv wij gaan om 20.00 twister kijken en tussendoor zpen
jeetje al die zieke baby's!! Hier is er gelukkig nog helemaal niets aan de hand *klopt even af* Beterschap voor alle zieke en kwakkelende kindjes en mama's! Zo, Yes ligt op bed en ik heb even twee vlammetjes tosti's in het apparaat liggen.. (tosti's met kaas waar dat vlees uit vlammetjes op zit, neemt Ray altijd voor me mee bij de horecagroothandel vandaan)